Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni. Sunt nou pe-aici...BINE V-AM GASIT!!!

Ce sa zic...excelenta idee cu acest forum...sa traia' cel ce l-a facut si sa-i dea Dumnezeu sanatate. Sunt multi romani care nu prea au habar ce se afla sub capota masinii lor,si multi "asa-zisi" mecanici care profita de asta si te usuca de bani.
Dar uite dom'le!!(ma gandesc eu)... Altruismul inca nu s-a limitat la nivel de dictionar.Bravo!! Asta e un lucru bun.Tineti-o tot asa!

De cateva zile sunt fericitul posesor al unui Opel Astra Caravan 1.6I/'94- benzina.
E o masina pe care mi-am dorit-o de ceva vreme. Acum ,fiind un tip cu un spirit practic destul de dezvoltat, as dori sa intru in maruntaiele ei si sa mi-o aranjez dupa placul inimii. Problema este (dar hai sa nu spun problema, ci oportunitatea de a invata ceva nou) ca sunt novice in motoare pe injectie. Un manual pentru masinuta mea mi-ar fi de mare folos.Romana sau in cel mai rau caz engleza. Ma poate ajuta cineva?? Ceva care sa nu prezinte doar date tehnice.Sa aibe si poze,explicatii de montare/demontare...motor,articulatii, electrica...etc.
Am citit acel topic cu manuale auto si chiar i-am trimis un PM tipului care spune ca ii poate ajuta cu ceva manuale. Astept un raspuns.

Masina are cateva probleme minore, dar care doresc sa le rezolv cat de curand posibil.Am ramas cu ceva bani si nu vreau sa se duca pe alte tampenii.

-axa cu came trebuie schimbata - bate destul de nasol - am inteles ca pot circula cu ea asa mult timp, dar ma deranjeaza zgomotul...zici ca e diesel....UNDE pot gasi o axa buna la un pret rezonabil?? ....am auzit ca se potriveste cu cea de la Cielo...asa e??
-parbrizul are o mica crapatura si e plin de puncte(gauri mici de tot).... Noaptea, e crima sa conduci cu un asemenea parbriz. Infloresc toate luminile in fata mea. mi-a fost recomandat Ager-Service de pe Ferdinand. Cica il face ca nou la un pret bunicel. Ce-mi recomandati??
-rulmentul stanga fata cam huruie (inca un zgomot in plus) si trebuie schimbat. Cat costa unul??
-aerul conditionat nu functioneaza...fostul proprietar spune ca pierde freon, dar mecanicul care m-a ajutat s-o verific cand am luat-o zice ca e dus compresorul. Momentan nu ma intereseaza sa mearga...poate spre primavara sa ma ocup de el. Oricum cateva sfaturi de la voi mi-ar prinde bine. Sa stiu cel putin de unde e buba.
Deocamdata atat...si sper sa nu supar pe nimeni. Le multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta cu o idee,un sfat,o recomandare.
Toate bune.
Skip ads

  • n3v001

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Bine ai venit Eduard33.
Nu ma pricep sa-ti raspund la toate problemele dar in privinta parbrizului, si eu mi l-am schimbat la respectiva firma si am ramas multumit pentru ca nici nu m-au rupt la bani, a durat o zi (daca aduci masina la ei sub ora 10 a.m.), au si facut treaba buna. Sa nu creada lumea ca fac reclama, doar ca am patit-o inainte de asta cu unii care mi-au luat tot atit dar mi-au pus parbrizul extrem de prost ca in 2 saptamani crapase (tensiune)
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai.. aeru conditionat e de belea cu el, eu l-am dat jos Very Happy
compresoul era stricat si huruia foarte tare, am incercat sa gasesc rulment pentru el dar am renuntat cand am aflat cat costa. unul nou... ai grija sa nu lesini la pret. cat despre sh mai bine nu.
la aprbriz costa cam 100e pret informativ, rulmentul de pe fata daca-mi zici modelu,anu,motor tip,etc am sa`ti zic un pret pentru el.
iar axa cu came pot sa-ti dau una sport Very Happy
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am fost si eu azi dimineata la Ager si -chiar asa este- costa cam 100euroi. Mi s-au parut destul de seriosi. Mai ales ca sunt in domeniu de atatia ani si au destula experienta(asa cred eu)....
Totusi...nu m-am lamurit cum e cu reconditionarea lui....exista posibilitatea de a-l da cu un polish special sa dispara gaurelele alea??..ca sincer....crapatura e mica si nu ma deranjeaza deloc...
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
daca ai bani cumpara`l nou, ce e nou e nou!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mda...pana la urma o sa-l pun nou. Ai dreptate, ce e nou e nou.

Cum ramane insa cu axa cu came?? ...si asta este o problema care nu prea suporta amanare...ceva recomandari??
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am facut rost in seara asta de TIS pentru OPEL 1987-2003...l-am instalat si intru in el sa vad ce stie....daca va intereseaza ceva anume sa-mi ziceti...o sa incerc sa postez aici....sau poate fac niste capturi pe GIF si vi le trimit.
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
iti zic maine sau luni un pret pentru axa cu came normala.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am gasit axa cu came noua-4.500.000, si SH (buna) - 3.000.000....iar rulment intre 800.000 si 1.300.000.

Mecanicul mi-a cerut manopera 800.000 pentru axa si 500.000 pt. rulment....

Cum sunt preturile?? si manopera?? scump?? bine?? ieftin??
Sunt total pe dinafara.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
scump
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu a gasit axa normala doar sport! adica pe la 300E de la Kent.
daca mai vrei ceva pentru opel incearca la: www.mabriond.go.ro
bafta!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
In dupa-amiaza asta am rezolvat-o cu parbrizul. L-am pus nou.
3.5 milioane cu tot cu montaj....identic cu cel vechi....adica verde si cu parasolar albastru.

DnI--300E pentru o axa cu came n-am sa dau...nu-mi permit chiar atat!Multam mult de site si sugestie, dar ma depaseste. Am mai gasit ceva (printr-un prieten) la 4mil noua. Oare chiar asa de greu o fi sa schimbi o axa cu came?? de mecanicul imi ia aproape 1mil????...30%din valoarea piesei...nashpa rau...Eu am mai facut chestia asta odata(prin 1997) dar la un Opel Rekord din 77, si nu prea imi mai amintesc. Stiu ca trebuie mare atentie cand o dau jos sa nu dereglez motorul de la punct. Si-apoi mai intervine si chestia de final, cu reglarea tachetilor in ordinea pistoanelor...bla..bla..bla.
Ati facut careva operatiunea asta?? va rog spuneti-mi si mie cum se face,asta daca nu cer prea mult. Cred ca m-as incumeta sa o schimb singur.Sau nu??...Astept recomandari.
[/quote]
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
fa rost de tis si manualul de reparatie ... trimite-i un pm lui 4est Wink
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
TIS-ul il am (OPEL TIS 1987-2003)de vreo 2 zile...dar manual de reparatii...nu.
Inca nu m-am prins cum lucreaza TIS-ul asta. Nici nu prea am avut timp sa sap mai adanc prin el. E cam ciudat.
Astazi o sa desfac capacul si o sa ma uit atent la ce e pe'acolo, poate imi amintesc cum am facut atunci, in '97.
Diferente sunt destule la atentia schimbarii axei cu came:
-ala era motor de 2.0 in linie/asta e transversal;
-culbutori mecanici / acum- hidraulici
-delcou simplu cu platina / acum- magnetic
-tractiune pe spate, cardanica / acum- fata,planetare
-transmisie pe lant / acum- curea
....etc.
Si apro-pos....pe ce parte iese axa din chiulasa?? din cate stiu eu,pe dreapta pe la delcou. Se da chiulasa afara??
Scuzati-mi stangacia...dar si voi ati fost candva ca mine Very Happy
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vorbeste neaparat cu 4EST, exista un manual Haynes, destul de detaliat la partea mecanica, are si ceva poze... axa nu e chiar in chiulasa (chiulasa e cea cu bujiile in ea), ci in corpul de deasupra, are montati tachetii hidraulici in el. axul eu zic ca iese prin stanga, pe la fulia distributiei, nu sunt sigur. daca ai ce garnituri e nevoie si poti tine masina imobilizata, eu zic sa te apuci, mai ales ca zici ca ai mai facut de-astea!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Mersi Ron.
Avand in vedere ca nu am mai umblat in vreun motor asemanator, cel mai bine ar fi ca prima data sa ma duc la un meserias.O sa fur si eu putina meserie, si cu ce mai stiu si eu,le voi combina si pe viitor poate ma incumet de unul singur.
Am un prieten in retea care la randul lui are un prieten care lucreaza la un depozit de pese auto SH. Am vorbit cu el in seara asta si ma asteapta maine. E cel mai rezonabil gasit pana acum. Axa cu came de pe motor in functiune 1.5mil si montajul 500.000. O sa vad maine cum sta treaba in realitate.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Astazi dupa-amiaza am schimbat axa cu came. Nu eu...mecanicul....
Va spun sincer ca ma bucur nespus ca nu m-am apucat singur de aceasta operatinue...e chinul de pe lume. Poate exagerez...dar tipul (ajutat si de mine din cand in cand) a stat si s-a chinuit cateva ore bune.
Oricum, daca cineva e interesat sa afle cum se face, sa ma intrebe si voi detalia toata operatiunea.
Masina a ramas acolo in noaptea asta dintr-o PROSTIE CRASA a unui vanzator de la un mag. de piese.Dupa ce (greu) am scos rulmentul fata/stanga si urma sa-l punem pe cel nou, am ramas amandoi cu gura cascata cand am vazut ca rulmentul nu se potrivea.Era mai mare!!!!
Nu mai spun ca idiotul ala de vanzator a stat cateva minute bune sa caute prin cataloage, eu spunandu-i de la inceput ca nu ma pricep si sa fie atent. Merita sa-i dau in judecata. Maine ma duc sa-l schimb si le fac un pic de scandal....il pun sa-mi plateasca benzina pe drumurile facute inutil din cauza lui.
A mai trecut cineva printr-o situatie similara?...sau exista cineva care n-a patit ceva asemanator in Romania???? Very Happy
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mda, vezi la documentatie ca sa da si epc.
sau pe net https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=site
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
o sa ti se umfle venele de la tipat si tot nu o sa te alegi cu nimic.
STIMATE POSESOR DE OPEL.LA MAGAZIN EXISTA VINZATORI CARE IN MAREA LOR MAJORITATE NU SE PRICEP DECIT SA-TI IA BANII.
BINE AI VENIT IN CLUBUL POSESORILOR DE OPEL DAR SA STII CA, OBRAZUL SUBTIRE CU CHELTUIALA SE TINE, ASA CA INARMEAZA-TE CU CALM SI BANI(DIN CITE SPUI DESPRE MASINA CRED CA O SA MAI AI SI ALTE MICI PROBLEME INERENTE MASINILOR MINA 2-A)
PENTRU PIESE RECOMAND:TURCU DE LA FUNDENI(ABHAZ EXIM SRL LINGA PODUL FUNDENI)ALA ADUCE NUMAI DE AFARA
BAFTA
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR