- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
lpeti
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: dej
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Din pacate, Gold&Platin nu are inca buy back.
Cat despre banca, am facut si calculele astea.
Calcul la 19000 de euro.
Leasing:
4 ani, avans 6500 de euro, dosar 500 de euro. Valoarea reziduala la sfarsit 4500 de euro. Rata lunara 300 de euro, include CASCO si TVA.
Total: 26000 euro.
Rata lunara: 300 euro.
Banca:
4 ani, avans 7000 de euro, suma creditata, 12000 de euro, dosar 500 de uro. Dobanda 3000 de euro (11,4% pe an, BRD credite auto). CASCO pe 4 ani, aproximativ 2500 de euro.
Total: 25000 de euro.
Rata lunara (inclusiv CASCO): 380 euro.
Sensibil egal, cu un mic avantaj de 1000 euro in favoarea bancii. In plus, un mic avantaj psihologic: cu credit, masina e a ta, poti sa o vinzi cand vrei si sa iti platesti creditul, in caz ca esti in dificultate.
Efortul lunar e mai mare la credit, in schimb la leasing trebuie sa scoti 4500 de euro din buzunar la final.
Cat despre banca, am facut si calculele astea.
Calcul la 19000 de euro.
Leasing:
4 ani, avans 6500 de euro, dosar 500 de euro. Valoarea reziduala la sfarsit 4500 de euro. Rata lunara 300 de euro, include CASCO si TVA.
Total: 26000 euro.
Rata lunara: 300 euro.
Banca:
4 ani, avans 7000 de euro, suma creditata, 12000 de euro, dosar 500 de uro. Dobanda 3000 de euro (11,4% pe an, BRD credite auto). CASCO pe 4 ani, aproximativ 2500 de euro.
Total: 25000 de euro.
Rata lunara (inclusiv CASCO): 380 euro.
Sensibil egal, cu un mic avantaj de 1000 euro in favoarea bancii. In plus, un mic avantaj psihologic: cu credit, masina e a ta, poti sa o vinzi cand vrei si sa iti platesti creditul, in caz ca esti in dificultate.
Efortul lunar e mai mare la credit, in schimb la leasing trebuie sa scoti 4500 de euro din buzunar la final.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
poate sa-mi spuna si mie cineva care e pretul exact, de baza a unei astra 3/5 usi? pt ca toata lumea stie ca exista niste diferente fata de ce se gaseste pe internet.
ps: mai e valabila oferta cu 1250 de euro reducere ?
pss: stie cineva cu cat e mai "joasa" astra gtc decat versiunea in 5 usi ... si cu cat coboara in cazul optiunii de "sasiu sport" ?
va multumes anticipat
ps: mai e valabila oferta cu 1250 de euro reducere ?
pss: stie cineva cu cat e mai "joasa" astra gtc decat versiunea in 5 usi ... si cu cat coboara in cazul optiunii de "sasiu sport" ?
va multumes anticipat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Sasiul sport inseamna suspensii sport din fabrica, sasiu rigidizat, cursa mai scurta a amortizoarelor (adica stabilitate mai buna). Fata de astra normala masina este mai joasa cu 15-20 mm - este mai joasa din fabrica, nu coboara. Daca ai IDS+ atunci si coboara efectiv.
Butonul sport:
- micsoreaza cursa amortizoarelor (prin inchiderea unor valve din capatul acestora !!!! nu coboara masina decat combinat cu IDS+ !!! masina ramane la inaltimea initiala - in cazul sasiului sport e deja coborata din fabrica)
- intareste directia pentru o manevrabilitate mai buna si un raspuns mai rapid
- mareste raspunsul acceleratiei (nu da putere in plus, insa masina va ajunge mai repede la o viteza anume)
Butonul sport:
- micsoreaza cursa amortizoarelor (prin inchiderea unor valve din capatul acestora !!!! nu coboara masina decat combinat cu IDS+ !!! masina ramane la inaltimea initiala - in cazul sasiului sport e deja coborata din fabrica)
- intareste directia pentru o manevrabilitate mai buna si un raspuns mai rapid
- mareste raspunsul acceleratiei (nu da putere in plus, insa masina va ajunge mai repede la o viteza anume)
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
lpeti
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: dej
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
lpeti
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: dej
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
salut andrei 006 ete valabil oferta de 1250 euro spune egzact ce masina doresti motorizare ,echipare fara optionale si ma uit pe oferta de pret ce am primit de la opel west oradea cind am cumparat masina mea ,este mai joasa cu 2 cm ,la apasarea butonului sport nu se lasa in jos masina,se intaresc amortizoarele si scotura mai bine,pedala de acceleratie de la inceput da comanda pt mai mult combustibil,se intareste volanul adica nu mai merge asa usor,dar performantele masinii nu se schimba
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
pai din cate stiam eu la motorul de 2.0T spre exemplu cand nu aveai butonul sport apasat masina rula la 170 de cai, iar cu el apasat avea 200 .. ceva in genu asta, nu stu daca am explicat eu cum trbeuie.
acum o alta intrebare: oare se merita mai bine o astra cu sasiu sport din fabrica, sau se merita sa o iei normala si sa-i cumperi amortizoare sport ?
acum o alta intrebare: oare se merita mai bine o astra cu sasiu sport din fabrica, sau se merita sa o iei normala si sa-i cumperi amortizoare sport ?
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Sunt dator cu un update. Nu am luat nici una, nici alta. Am prins o oferta de nerefuzat, un Vectra C Elegance, din decembrie 2005, 1.8i 122Cp, 19 000 km, intors de la leasing, la 16 000 de euro. M-am urcat intamplator in el, am vrut doar sa vad cum se misca motorul de 1.8 benzina. A fost dragoste la prima vedere, ca sa spun asa. Azi il ridic de la G&P.
Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi.
P.S. Dupa ce am condus masina asta, am ajuns la concluzia ca nu am sa mai cumpar niciodata diesel, cel putin atat timp cat am sa-mi permit benzina.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Joi 30 Nov, 2006 4:09 pm
Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi.
P.S. Dupa ce am condus masina asta, am ajuns la concluzia ca nu am sa mai cumpar niciodata diesel, cel putin atat timp cat am sa-mi permit benzina.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Joi 30 Nov, 2006 4:09 pm
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat