Lun 13 Sep, 2010 9:11 am
Salut. Am avut curajul sa plec cu '' babuta '' mea 2.2 dti / 2001 in Grecia. Dupa ce am verificat-o din cap pina in picioare. Drumul prin Bulgaria , in proportie de 75 % a fost OK , dar dupa cam 300-350 km. cu viteza de 50-80 km/h si turatii de 2500- 3200 , cunoscatorii stiu de ce, ( politia) la intrarea in tunele , cei ce au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc , si amintesc ca drumul este in proportie de 60% in pante de 5-15% si se mergea in coloana, am opservat o scadere de putere chiar si in viteza a 3-a , s-a aprins becul cu motorasul galben. Am tras pe dreapta si am opservat si un fum negru pe teava de esapament. Am verificat uleiul , antigelul si totul erea bine. Am stat cam 15 minute dupa care, cu frica ,am pornit motorul si becul nu a ramas aprins . Dupa ce am plecat ,cei cu care am fost au ramas in urma sa vada daca scot fum si mi-au spus ca nu. Dupa inca niste kilometrii , sa aprins iar cu acelas siptom prealabil de pierdere de putere , si cu precadere in pante cind incercam sa urc pantele in viteza a 3 a cu 80 km/h.Dupa ce am dat de autostrada Greciei am mers si cu 120, bebul sa aprins mai rar dar fara sa simt o pierdere de putere si pe drum plan. Si uite asa am facut 2300 km. pe pantele drumurilor Greciei. Acum am intrebat si eu pe unul si altul ( romani cu masini cu motor disel ) cam ce poate sa fie si cam unanim au spus ca macar pentru fumul scos in acea oprire a fost arderea mizeriei strinse in catalizator la mersul de doi ani in localitate cu motorul subturat. Pentru pierderea de putere si aprinderea becului galben nu au avut nici o parere. Azi dimineata la plecarea la servici (nici o placare nu tine mult ) becul galben a ramas aprins cam 5 minute dupa care sa stins si asa a ramas pina am ajuns la servici. Bineinteles ca o sa ma duc si la service , dar pina atuinci am citeva intrebari : ce poate sa insemne aceste simtome ?, este adevarat ca , catalizatorul se poate '' autocurata'' la drum lung prin supraincalzire si turatii de 2500-3000 de ture ?, acest defect poate ulterior producerii lui sa fie detectat cu testerul , adica ramine in memoria calculatorului ? In alta ordine de idei, sigla clubului ( si am cam 4-5 ) a fost admirata de multi opelisti si chiar si de Greci am fost intrebat ce este cu acest club . Astept parerile celor ce pot sa-mi dea o parere. Toate cele bune.