djvenom
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
Pai nu stiu frate ce sa fac? de unde sa iau banii de unulnou + manopera + cine stie ce imi mai gasesc aia pe acolo? Daca schimb jugul automat trebuie sa iau si tamponul din fata, si cine stie ce...De aceea am crezut ca r fii mai bine sa il las tot pe ala sa reglez doar geometria, masina dupa cum am spus daca iau mana dupa volan ma baga in sant, trage dreapta mult, se aude si un huruit la peste 80 km/h...volanul stramb sunt mai multi factori care cred eu ca ii pot rezolva prin reglarea geometriei, acum va intreb pe voi daca e bine sa fac asa, sa reglez geometria sau sa iau alt jug? as putea sa mai stau ceva timp sa mai strang bani sa il iau si pe acela dar...momentan zace criza in noi...
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
djvenom a scris:...de unde sa iau banii de unul nou...
Scuza-ma ca te judec... dar atunci de unde ai avut bani de masina, de unde ai bani de carburant, consumabile, asigurare, mancare, casa, familie etc?
Cand ai masina si o mai si folosesti pe deasupra trebuie sa fii constient ca uneori pot aparea belele. Ceea ce ai patit tu e belea si trebuie rezolvata. Nu o rezolvi, nu meriti sa ai masina.
Si intelege o data pentru totdeauna: nici un service nu risca sa-ti faca geometria cu piese strambe in structura sasiului.
djvenom
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
Bine man mersi de sfaturi asa e cum spui tu, referitor la ''de unde sa iau banii" am avut alta belea mai mare care m-a mancat de absolut toti banii in plus sunt in am fost disponibilizat de la serviciu! si de aia stau si ma gandesc cum sa fac., Am sa mai stau un pic si sa iau un jug care l-am vazut cu 500 lei, sa il pun dar pana atunci...mai astept un pic...Alte sfaturi ceva?
djvenom
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
Bine man mersi de sfaturi asa e cum spui tu, referitor la ''de unde sa iau banii" am avut alta belea mai mare care m-a mancat de absolut toti banii in plus am fost disponibilizat de la serviciu, si de aia am zis ca nu stiu de unde sa iau banii, nu ca nu as fi bagat eu bani in masina. Am sa mai stau un pic si sa iau un jug care l-am vazut cu 500 lei, sa il pun dar pana atunci...mai astept un pic...Alte sfaturi ceva?
sicam
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut. Sa incep in ordine. Masina un astra g 1,7 cdti a fost lovita din partea stanga fata, a fost infipta intr-un gard cu roata dreapta fata. Avarii: portiera stanga fata, bara fata, aripi fata, bascule strambe, amortizoare strambe, bieleta directie dreapta, bieleta antiruliu stanga. roata stanga a fost stramba spre motor iar cea dreapta spre spate. Am schimbat totul nou am facut geometria si masina mergea drept. La o curba la dreapta total vam constatat ca volanul nu revenea decat ajutat in total stanga era ok. am revenit la geometrie si nu mai stiu ce sa cred dupa 50 de pareri''avizate''. Exemple: bieleta dreapta cea schimbata e mai scurta , basculele sunt mai mari si rotile stau aplecate putin spre exterior, cadru motor stramb, punte deplasata. Dupa toate exemplele astea date intre ei nu mie masina a ramas in aceeasi stare si mi sa recomandat totusi sa schimb basculele. Cu tot respectul eu nu am mai auzit de bascule sau bielete de alte dimensiuni. Va multumesc si poate aveti un sfat ca eu nu mai stiu cui sa cer unul.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu inc e masura rezolvarea problemei tale poate fi facuta online, trebuie sa mai mergi la diferiti mecanici, si ar fi bine sa mergi la unii buni ca sa nu faca experimente pe tine.
Pot sa iti fac o recomandare si anume o geometrie la service-ul de langa Rin Grand Hotel unde au sediul cei de la TCM turbo.
NU am inteles daca dupa accident ai schimbat cadrul motor, parerea mea e ca orice soc care l-a avut roata s-a transferat in cadru si sigur nu mai e la cotele de fabrica ( ma rfer la urechile de prindere ale basculelor care s-au deplasat etc....)
Ultima modificare făcută de Drogas la Mar 07 Sep, 2010 11:24 am
Pot sa iti fac o recomandare si anume o geometrie la service-ul de langa Rin Grand Hotel unde au sediul cei de la TCM turbo.
NU am inteles daca dupa accident ai schimbat cadrul motor, parerea mea e ca orice soc care l-a avut roata s-a transferat in cadru si sigur nu mai e la cotele de fabrica ( ma rfer la urechile de prindere ale basculelor care s-au deplasat etc....)
Ultima modificare făcută de Drogas la Mar 07 Sep, 2010 11:24 am
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
sicam
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
La service au verificat si au spus ca nu sunt alte probleme: urechile unde intra basculelenu pareau deformate. Caseta nu a fost afectata fuzetele nu. Ce diferente de dimensiuni sunt la bielete sau ce marca pentru ca sa ma interesez mai bine pentru ca unde am intrebat nu a auzit nimeni de asa ceva. Deci singura problema e ca rotile stau putin inclinate spre interior nu exterior (am gresit mai inainte) si in total dreapta volanul nu-si revine decat ajutat, in rest nu are zgomot la rulaj sau altceva. Mentionez ca am fost la mai multe servici-uri si dupa ce formau o echipa de "cunoscatori", raspunsul era cred ca de la accident dar nu puteau sa spuna ce anume de la accident. Multumesc pentru ajutor si sper ca voi gasi si acel mecanic care sa fie mecanic.
- cetin
- **
- 188 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- vali17kar
- **
- 370 mesaje
- din 30 Aug 2008
- Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Arad
vali17kar
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2008
- Mesaj Privat
Pot sa-ti dau un sfat,fiind in cunostinta de cauza.Ridica masina pe un elevator,sa fie fata suspendata,desfa capetii de bara amandoi.Dar sa lasi cheile in contact sa nu se blocheze volanul si invarte de volan stanga-dreapta,vezi daca opune rezistenta.Aceeasi treaba fa-o ,dar tragand de cate un capat de bara sa iasa caseta maxim intr-o parte si dupa aceea muta-te pe cealalta parte si fa la fel,tot tragand sa iasa maxim.Daca-ti opune o rezistenta catusi de putin,inseamna ca axul casetei este putin indoit.Am avunt un caz,asemanator cu al tau,cu caseta neatinsa si totusi asta a fost si la o verificare optica mai amanuntita,chiar a fost putin indoita,s-a schimbat si totul este ok.Multa bafta si sa ne spui rezultatul
- sevenx
- **
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Subiectul: opel vectra c 2003, y20dth, caravan
Problema: trage dreapta
Piste incercate:
-reglat geometrie punt fata de cate 2 ori in 2 service-uri diferite.
-schimbat roata stanga fata cu cea dreapta fata
Problema se mentine.
Ce as mai putea face?
Geometria s-a facut doar pentru puntea fata desi am vazut acum ca sunt unii care zic ca la Vectra C se face si pe spate.
Ceva idei?
Merci
Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.
Subiectul: opel vectra c 2003, y20dth, caravan
Problema: trage dreapta
Piste incercate:
-reglat geometrie punt fata de cate 2 ori in 2 service-uri diferite.
-schimbat roata stanga fata cu cea dreapta fata
Problema se mentine.
Ce as mai putea face?
Geometria s-a facut doar pentru puntea fata desi am vazut acum ca sunt unii care zic ca la Vectra C se face si pe spate.
Ceva idei?
Merci
Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- sevenx
- **
- 137 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
sevenx
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tomyk
- **
- 141 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2003 zx16e
- Bucuresti
tomyk
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 zx16e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Reinviu topicul prin precizarea ca n-am vazut masina in viata mea care sa sufere atat din cauza a 0.1+sau- la roata, sau din cauza greutatii..
Practic de fiecare data cand schimb rotile, mi se suceste volanul putin. In mai anul trecut cand am luat masina de la fratimiu, la 60000 km luata de noua, am sesizat ca era volanul putin inclinat spre stanga. Am fost la autosoft, mi-au zis aia ca geometria e tipla, si sa schimb rotile intre ele, mai exact fata cu spate. S-a rezolvat. Apoi am pus jante de aliaj, parca putin spre stanga, dupa ce schimbasem capete de bara si bielete de directie, deci geometria recent facuta. Am mai schimbat un set de jante prin august, cu care n-am mai avut probleme, statea aproape perfect de drept, in functie de drum mai aveam eu senzatia ca e putin spre stanga. Am mers cu ele pana ieri, cand am pus gumele de iarna, noi, BF Goodrich, cu jantele de tabla. Dintotdeauna mi-am dorit sa nu mai am senzatia ca volanul e putin spre stanga, si acum sta nu putin, ci mai mult spre dreapta ).
Cea mai panarama treaba! Eu trebuie sa umblu la presiune la roti, sa merg cu rotile mai desumflate pe dreapta, mai umflate pe stanga, ca masina sa traga putin dreapta si eu sa tin putin spre stanga de volan ca sa fie drept?. Ca naiba treaba asta, zici ca e alba neagra stiu, insa daca dupa 1 an mai are cineva ceva noutati, sesizari, sugestii, ar fii ok
Apropo, masina nu trage nici stanga nici dreapta, e chestie de estetica stiu, insa mi se pare deranjant..
Practic de fiecare data cand schimb rotile, mi se suceste volanul putin. In mai anul trecut cand am luat masina de la fratimiu, la 60000 km luata de noua, am sesizat ca era volanul putin inclinat spre stanga. Am fost la autosoft, mi-au zis aia ca geometria e tipla, si sa schimb rotile intre ele, mai exact fata cu spate. S-a rezolvat. Apoi am pus jante de aliaj, parca putin spre stanga, dupa ce schimbasem capete de bara si bielete de directie, deci geometria recent facuta. Am mai schimbat un set de jante prin august, cu care n-am mai avut probleme, statea aproape perfect de drept, in functie de drum mai aveam eu senzatia ca e putin spre stanga. Am mers cu ele pana ieri, cand am pus gumele de iarna, noi, BF Goodrich, cu jantele de tabla. Dintotdeauna mi-am dorit sa nu mai am senzatia ca volanul e putin spre stanga, si acum sta nu putin, ci mai mult spre dreapta ).
Cea mai panarama treaba! Eu trebuie sa umblu la presiune la roti, sa merg cu rotile mai desumflate pe dreapta, mai umflate pe stanga, ca masina sa traga putin dreapta si eu sa tin putin spre stanga de volan ca sa fie drept?. Ca naiba treaba asta, zici ca e alba neagra stiu, insa daca dupa 1 an mai are cineva ceva noutati, sesizari, sugestii, ar fii ok
Apropo, masina nu trage nici stanga nici dreapta, e chestie de estetica stiu, insa mi se pare deranjant..
- inspectoratul
- OP
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tomyk
- **
- 141 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2003 zx16e
- Bucuresti
tomyk
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 zx16e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Poate unii nu stiu ce inseamna unghiuri . Am cautat un filmulet care sa lamureasca pe toti si care consider ca este destul de Infomativ . L-am cautat deoarece un mecanic de la o firma de raliuri spunea intr-un interviu ca regleaza unghiul de fuga(si arata cum) din bieleta de directie desfacand si strangand ) .
- tomyk
- **
- 141 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2003 zx16e
- Bucuresti
tomyk
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 zx16e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Bun filmuletul, intr-adevar nu stiam despre toate unghiurile care sunt acolo. Oricum am fost astazi la autosoft fundeni si am vrut sa fac constatarea, credeam ca e ok. A trebuit sa faca un mic reglaj la bieleta de directie, doar pe partea stanga. Unghiul de cadere era negativ putin si am zis sa regleze totusi. Dupa ce inainte imi statea volanul spre dreapta putin, acum era drept, iar eu fericit. Am mers cu masina vre-o cativa km de la fundeni pana la dristor, apoi la berceni la un semafor am pus o frana putin mai brusca la viteza mica cu rotile virate spre stanga si s-a simtit ca si cum ar fi huruit putin placutele de frana pe discurile care au striatii... a fost un zgomot un pic ciudatzel. De atunci mi s-a parut ca sta putin spre stanga.. si intr-adevar acum e cam la jumatate inclinat pe stanga fata de cum statea spre dreapta. Maine ma duc la ei sa refaca acolo daca tot am dat niste bani, sa fie in regula. Oricum masina mea nu prea e in regula )
Nota 10 pt postarea filmuletului
Nota 10 pt postarea filmuletului
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
El ti-a reglat convergenta rotilor din bieleta de directie: mai deschise sau inchise fata spate. Poate n-au strans bine piulita aceea si ti s-o fi desfacut pe drum . Eu nu mai am incredere in service de cand am vazut ce si cum merge treaba pe acolo . Ultima oara s-au invartit 3 ore pe langa masina de servici si n-au facut nimic , dar banii i-au luat ! Sa nu vorbim de "listoiul" pe care l-a dat cu cele facute.
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ma inscriu si eu in clubul select a celor carora le merge masina in sant daca lasa de volan.
Problema e urmatoarea:
- trebuie sa tin tot timpul contra din volan, sa nu o ia masina la dreapta
- parca roata din dreapta sta mai in spate decat cea din stanga
- la directie mi-au spus ca rotile sunt perfect drepte si ca nu ar trebui sa traga
- la accelerari bruste in vitezele inferioare, parca vrea sa-mi zmulga volanul din mana spre dreapta
- virarea spre stanga parca merge mai greu decat cea spre dreapta
- azi am mers la o geometrie computerizata, le-am explicat care e treaba. Au zis ca nu are rost sa puna senzorii pe ea, ca sigur e alta problema. Au ridicat-o pe elevator si dupa indelungi verificari, au constatat ca e "jugul" stramb in dreptul bratului de pe partea dreapta. Pe partea aceea am observat si eu ca roata sta mai in spate decat cea de pe stanga.
- si nu in ultimul rand, am un mic joc la caseta pe partea stanga, daca conteaza
E plauzibila toata treaba? Chiar e din jug sau sa mai cer si alte pareri pe la alte service-uri?
Problema e urmatoarea:
- trebuie sa tin tot timpul contra din volan, sa nu o ia masina la dreapta
- parca roata din dreapta sta mai in spate decat cea din stanga
- la directie mi-au spus ca rotile sunt perfect drepte si ca nu ar trebui sa traga
- la accelerari bruste in vitezele inferioare, parca vrea sa-mi zmulga volanul din mana spre dreapta
- virarea spre stanga parca merge mai greu decat cea spre dreapta
- azi am mers la o geometrie computerizata, le-am explicat care e treaba. Au zis ca nu are rost sa puna senzorii pe ea, ca sigur e alta problema. Au ridicat-o pe elevator si dupa indelungi verificari, au constatat ca e "jugul" stramb in dreptul bratului de pe partea dreapta. Pe partea aceea am observat si eu ca roata sta mai in spate decat cea de pe stanga.
- si nu in ultimul rand, am un mic joc la caseta pe partea stanga, daca conteaza
E plauzibila toata treaba? Chiar e din jug sau sa mai cer si alte pareri pe la alte service-uri?