Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • eusnake

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am un opel vectra B 17.TD din 96 si am o problema poate ma lamuriti si pe mine imi face figuri cu pornirea la rece porneste imediat la cald nu vrea de exemplu daca merg 15 km si opresc motoru nu mai porneste trebuie sa astept juma de ora o ora ca sa porneasca bun am mers ce am mers cu ea asa vreo 3 luni acuma a intervenit alta problema mi se opreste motoru din 2 in 2 metri in mers in viteza si la relantiv dau sa plec de pe loc cu 1 pur si simplu se opreste motoru de la ce poate sa fie se mai repara nu se mai repara ?, a inceput sa ma inerveze foarte tare problema asta si nus ce sa fac cel mai mult si cel mai mult ma intereseaza cam cat ar costa reparatia sa stiu daca o mai repar am vorbit cu cativa mecanici si mi-au zis ca mai mult ca sigur de la pompa de injectie (capu hidraulic) capu hidraulic se mai face ?din cate am inteles uni zic ca se repara alti zic ca se schimba dati-mi niste idei cum sa fac multumesc.
Skip ads

  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
1.Mai intai verifica filtru de motorina (schimba-l), furtunele de la alimentare.
2. Verifica imobilizatorul de pe pompa de motorina (se poate da jos si facuta legatura pe direct). La mine asta a fost defect, nu mai pornea la cald deloc, turnam apa rece pe pompa si pornea, am schimbat capul hidraulic degeaba.
3. Dupa ce ai facut toate astea poti sa-ti pui problema schimbarii capului hidraulic, altfel patesti ca mine (schimbi cap hidraulic si centricubezi pompa si dupa aia constati acelesi simptome si suspenzi imobilizatorul).
Astia sunt pasii pe care te sfatuiesc sa-i faci, in ordinea care am pus-o.
Spor la treaba.
  • eusnake

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
asta e si la mine deja imi fac planuri sa schimb capu hidraulic sa scot pompa da totusi zic eu ca totusi nu e de acolo la fel faceam si eu turnam apa pe pompa si o lua da ceva nu mai alimenteaza pornesc motoru in 2 min se opreste o sa incerc exact cum mi-ai zis u mersi mult revin peste o zi sa iti spun ce a iesit mersi inca o data a si imobilizatorul de pe pompa de motorina e cumva mufa aia care intra in filtru de motorina sus cea electrica ?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ala e imobilizatorul; eu l-am dat jos cand am facut transplantul
  • th0mas0

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Imobilizatorul este pe pompa de motorina nu pe filtrul de motorina (aia este preincalzirea), este cu carcasa neagra si nu are suruburi, trebuie sa dai gauri ca sa-l scoti.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu am fost atent la localizarea facuta de colegul @eusnake, e corect ce spune @th0mas0; eu l-am demontat destul de greu cu motorul jos, nu stiu cum va fi cu el montat pe masina
  • eusnake

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ok mersi mult o sa incerc sa il dau jos sa vad care e treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR