alex2k6
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI 150 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
Azi s-a infipt un 206 in fundul astrei
Daunele la mine sunt urmatoarele (cel putin cele vizibile) :
- bara spate in zona central-stanga este indoita bine
- o indoitura foarte mica la partea de jos a haionului, acolo unde se apropie de bara
- a sarit lumina accea alba care e infipta in bara ca sa-ti faca lumina cand e deschis haionul (i s-au rupt piciorusele si e putin crapata)
- cand am scos-o am observat 2 lucruri: bara e goala pe interior si ceva mai incolo, structura metalica din spatele barii a suferit o indoitura. Din pacate cand am ridicat mocheta am vazut ca a aparut o umflatura in spatiul unde e roata de rezerva .
Tipul avea RCA la Asirom, unde am si Casco, asa ca am sperante sa nu fie probleme. Agentul de asigurare mi-a zis sa merg luni la sediu Asirom sa fac constatarea si apoi mi-a recomandat sa merg la GTT.
Vreau sa va intreb la ce sa mai fiu atent in service. Ma gandesc ca in zona aia e si toba de esapament (am miscat de ea si nu observ diferente fata de inainte) si alte elemente care puteau sa fie avariate.
Bara sigur o sa fie schimbata, haionul e foarte mica indoitura. Imi fac mai mult griji pentru indoitura care se vede langa roata de rezerva si la cea care se vede in spatele barii.
Orice sugestie e binevenita la ce sa mai fiu atent sa nu fii fost avariat.
La GTT in caz ca n-au bara pe stoc banuiesc ca pot sa demareze comanda si eu sa aduc masina la service doar cand o au ca sa nu le las masina prea mult, nu?
Multumesc
Daunele la mine sunt urmatoarele (cel putin cele vizibile) :
- bara spate in zona central-stanga este indoita bine
- o indoitura foarte mica la partea de jos a haionului, acolo unde se apropie de bara
- a sarit lumina accea alba care e infipta in bara ca sa-ti faca lumina cand e deschis haionul (i s-au rupt piciorusele si e putin crapata)
- cand am scos-o am observat 2 lucruri: bara e goala pe interior si ceva mai incolo, structura metalica din spatele barii a suferit o indoitura. Din pacate cand am ridicat mocheta am vazut ca a aparut o umflatura in spatiul unde e roata de rezerva .
Tipul avea RCA la Asirom, unde am si Casco, asa ca am sperante sa nu fie probleme. Agentul de asigurare mi-a zis sa merg luni la sediu Asirom sa fac constatarea si apoi mi-a recomandat sa merg la GTT.
Vreau sa va intreb la ce sa mai fiu atent in service. Ma gandesc ca in zona aia e si toba de esapament (am miscat de ea si nu observ diferente fata de inainte) si alte elemente care puteau sa fie avariate.
Bara sigur o sa fie schimbata, haionul e foarte mica indoitura. Imi fac mai mult griji pentru indoitura care se vede langa roata de rezerva si la cea care se vede in spatele barii.
Orice sugestie e binevenita la ce sa mai fiu atent sa nu fii fost avariat.
La GTT in caz ca n-au bara pe stoc banuiesc ca pot sa demareze comanda si eu sa aduc masina la service doar cand o au ca sa nu le las masina prea mult, nu?
Multumesc
- musicall
- **
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- sirblue
- **
- 160 mesaje
- din 04 Aug 2006
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
sirblue
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
In primul rand trebuia sa fii atent la daune si cand ai facut procesul verbal la politie ca s-ar putea ca "agentul constatator de daune" de la asigurare sa nu fie deacord cu reparatiile avariilor ce nu sunt trecute pe procesul verbal. La GTT se lucreaza pe principiul asa cum ai spus si tu,faci programare si dai comanda de piese,de preferat ar fi ca programarea sa fie peste cel putin 2 saptamani sa aiba timp sa le aduca.Iar apoi sa fii atent la ridicarea ei ,bine ar fi daca ai putea sa treci daca nu zilnic macar la 2 zile sa ii pistonezi si sa ii mai faci atenti la calitate.
www.clubopel.com/viewtop...53&highlight=
www.clubopel.com/viewtop...53&highlight=
alex2k6
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI 150 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
Alice
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2006
- Mesaj Privat
alex2k6
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.9 CDTI 150 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
jonny > nu e cea care lumineaza numarul. e cea alba care e infipta in bara in partea de sus a ei. Lumineaza in sus.
Clar o sa-i arat constatatorului ce se mai vede indoit si o sa vorbesc cu el in caz ca se mai descopera ceva cand e demontata bara constate si alea.
Acum sa vedem in cat timp aduc bara cei de la GTT.
Mersi de sfaturi si incurajari. Realitatea este ca sansele devin din ce in ce mai mici sa scapi prea mult timp fara sa se infiga cineva in tine .
Clar o sa-i arat constatatorului ce se mai vede indoit si o sa vorbesc cu el in caz ca se mai descopera ceva cand e demontata bara constate si alea.
Acum sa vedem in cat timp aduc bara cei de la GTT.
Mersi de sfaturi si incurajari. Realitatea este ca sansele devin din ce in ce mai mici sa scapi prea mult timp fara sa se infiga cineva in tine .