- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
blanarugh a scris:Nu ai inteles;
Stiu ca la Omega functiile sunt activate din fabricatie, problema pea este ca am un scurt pe cablajul de CC si vreau sa verific cablajul.
Am incercat cu maneta de CC si nu a mers din motivul enuntat mai sus.
Salut colegule ! problema pe care o ai tu legat de pilotul automat o am si eu . am cumparat o maneta tempomat noua si am incercat sa o activez dar nu merge. intre timp m-am mai documentat si am observat ca la x25dt maneta are 2 fire iar la benzinar are 4 fire. problema e ca trebuie cea cu 2 fire pt ca difera placa din interiorul manetei. eu fara sa stiu am eu luat-o pe cea cu 4 fire si nu merge. nu stiu daca e aceeasi chestie ca la tine.intre timp o sa incerc sa fac rost de cea pt diesel si voi incerca din nou activarea. postez aici schema sau foto cu maneta. numai bine !
Stiu ca la Omega functiile sunt activate din fabricatie, problema pea este ca am un scurt pe cablajul de CC si vreau sa verific cablajul.
Am incercat cu maneta de CC si nu a mers din motivul enuntat mai sus.
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
palade radu a scris:
blanarugh a scris:Nu ai inteles;
Stiu ca la Omega functiile sunt activate din fabricatie, problema pea este ca am un scurt pe cablajul de CC si vreau sa verific cablajul.
Am incercat cu maneta de CC si nu a mers din motivul enuntat mai sus.
Salut colegule ! problema pe care o ai tu legat de pilotul automat o am si eu . am cumparat o maneta tempomat noua si am incercat sa o activez dar nu merge. intre timp m-am mai documentat si am observat ca la x25dt maneta are 2 fire iar la benzinar are 4 fire. problema e ca trebuie cea cu 2 fire pt ca difera placa din interiorul manetei. eu fara sa stiu am eu luat-o pe cea cu 4 fire si nu merge. nu stiu daca e aceeasi chestie ca la tine.intre timp o sa incerc sa fac rost de cea pt diesel si voi incerca din nou activarea. postez aici schema sau foto cu maneta.dupa cum se observa in poza cea din stanga adica pt diesel are niste rezistente pe placa .cea de benzinar nu are.daca va uitati mai atent nici ordinea firelor pe culori nu este aceeasi.cred ca asta ar fi o problema. oricum nu ma las pana nu rez aceasta problema. va tin la curent ! numai bine la toti !Stiu ca la Omega functiile sunt activate din fabricatie, problema pea este ca am un scurt pe cablajul de CC si vreau sa verific cablajul.
Am incercat cu maneta de CC si nu a mers din motivul enuntat mai sus.
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pana la urma am gasit si eu ceva info:
- Cablajul pt CC are doua fire, unul verde care este o masa si unul mov care este un fir ce intra in calc de injectie. Cu contactul pus, intre cele doua fire trebuie sa gasesti o tensiune de 4,96 V.
- DTC-ul pe care il gaseam eu mereu "prezent" in calc de injectie "92" este un cod de eroare care spune doar faptul ca pe vehicol nu este instalata o maneta cu CC si nu este un cod de eroare in adevaratul sens al cuvantului.
Cat de curand o sa fac o vizita pe la magazinul de electronice sa mi iau niste rezistente si swichuri ca sa mi fac si eu o maneta.
- Cablajul pt CC are doua fire, unul verde care este o masa si unul mov care este un fir ce intra in calc de injectie. Cu contactul pus, intre cele doua fire trebuie sa gasesti o tensiune de 4,96 V.
- DTC-ul pe care il gaseam eu mereu "prezent" in calc de injectie "92" este un cod de eroare care spune doar faptul ca pe vehicol nu este instalata o maneta cu CC si nu este un cod de eroare in adevaratul sens al cuvantului.
Cat de curand o sa fac o vizita pe la magazinul de electronice sa mi iau niste rezistente si swichuri ca sa mi fac si eu o maneta.
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal.am verificat daca am tensiune pe cele 2 fire si am 4.94 V cu contactul pus .deci inseamna ca,calculatorul trimite curent la acea mufa.maine imi vine o maneta CC de pe o omega diesel 2.5 td si vad daca va functiona sau daca trebuie activata cu tech 2. cam atat deocamdata. va tin la curent cu orice noutate ! numai bine !
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Nici eu nu am avansat prea mult; Am facut Sambata montajul pentru comanda dupa schema pe care ai postat o tu. Schema este buna, imi dau seama deoarece DTC-ul 92 a putut fi sters din calc de injectie si nu a mai aparut insa deocamdata comanda nu face nimic. Cred ca de vina este unul din intrerupatoarele de la pedala de frana sau cea de ambreiaj.
O sa le verific dupa care o sa incerc din nou.
Nici eu nu am avansat prea mult; Am facut Sambata montajul pentru comanda dupa schema pe care ai postat o tu. Schema este buna, imi dau seama deoarece DTC-ul 92 a putut fi sters din calc de injectie si nu a mai aparut insa deocamdata comanda nu face nimic. Cred ca de vina este unul din intrerupatoarele de la pedala de frana sau cea de ambreiaj.
O sa le verific dupa care o sa incerc din nou.
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
blanarugh
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
hmm nu am incercat sa vad daca se activeaza de pe butonul de jos dar stiu sigur ca se dezactiveaza, iar de la butoanele de sus se activeaza, indiferent pe care apesi, asta prima apasare apoi de pe cel dinspre bord accelereaza si de pe cel dinspre sofer decelereaza. la fiecare apasare creste sau scade cu cate 2 km\h
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat