Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tataia_paul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
buna seara! Legatura dintre supapa EGR si furtunasul ce duce la valvula, la motorul Shocked Y20DTH se face printr-un furtun mai grosut. Eu pe acel furtun am gasit o biluta ca de rulment. E normal?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu este normal, scoate bila si da o tura cu masina si daca se aprinde check engine(motorasu galben) inseamna ca ai egr-ul cu probleme(probabil are membrana sparta) cu bila aceea pusa pe furtun iti este anulat egr-ul.
  • tataia_paul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc krashy22! am sa incerc sa vad ce rezultate am. Poate reusesc sa desfac supapa EGR. Daca e sparta, am sa postez rezultatele.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ca sa verifici egr-ul treb pui furtunu de vacuum in el fara bila aia si la celalalt capat incerci sa tragi aer daca vine aer pe furtun si nu se vace vid atunci ai membrana sparta si treb inlocuit tot egr-ul, costa in jur de 450 ron
  • tataia_paul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc boss!
  • tataia_paul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
totus am o nedunerire, check engine(motorasu galben) nu sta tot timpul aprins, in functie de toane. daca era membrana sparta nu statea tot timpul aprins?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu neaparat, la mine se aprindea numai cand mergeam constant, treb sa tin in ture tot timpu motorul, dar ca sa fii sigur fugi la un tester sa-ti verifice eroarea, oricum daca ai avut egr-ul anulat probabil este cu probleme.
PS: Nu mai posta consecutiv, poti sa modifici ultimu post;)
Iti recomand sa citesti regulamentul forumului
  • ady/

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sorinsorin a scris:
virgil grigoras a scris:nu ma plang de un metru de furtun , vream sa spun , de fapt ,de alte piese si atitudinea unora de la service
sorinsorin ce ar mai putea fi?
[b] un metru de furtun gasesti la magazinele de piese auto exact ceea ce iti trebuie in rest nu stiu ce sa iti mai zic s-ar putea sa iti ramana deschisa clapeta de la turbina nu stiu exact cum ii spune e comandata de o electovalvaundeva in spate la turbina daca stie careva sa ii spuna cum se numeste si mai vb bafta

  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Revin la acest subiect privind capsula vacumatica si electrovalva care o comanda: am facut o diagnosticare cu opcom cu motorul pornit la relanti si Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio imi arata 0% , la accelerare usoara creste putin 6-7 % pentru o secunda apoi scade la 0. Vacumul este bun daca trag cu gura aer pe furtunul care duce la capsula tine membrana. Va intreb pentru ca parametrii normali dupa TIS sunt > 5% la relanti si la o usoara accelerare intre 0 si 5%.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
denilson2160 a scris:...am facut o diagnosticare cu opcom cu motorul pornit la relanti si Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio imi arata 0% , la accelerare usoara creste putin 6-7 % pentru o secunda apoi scade la 0. Vacumul este bun daca trag cu gura aer pe furtunul care duce la capsula tine membrana. Va intreb pentru ca parametrii normali dupa TIS sunt > 5% la relanti si la o usoara accelerare intre 0 si 5%.

Salut.
La mine, cand accelerez, creste pana la 35-45% si scade la 0% imediat.
Spune-mi te rog cum gasesc in TIS parametrii normali.
Multumesc.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Salut.
La mine, cand accelerez, creste pana la 35-45% si scade la 0% imediat.
Spune-mi te rog cum gasesc in TIS parametrii normali.
Multumesc.

Uite poze:
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Merci.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma e in regula sa fie 0% la relanti ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
la mine nici la 3000 rpm nu se modifica swirl level ... tot timpul e la 0% si la relanti , 1500 , 2000 , 2500 si 3000 , unde ar putea fi problema ?
  • adriandancioiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:voletii din admisie stau intotdeauna deschisi ei se inchid doar la impulsul acceleratiei si iar se deschid. daca intereseaza pe careva am eu de vanzare o electrovalva cod 09128022 , merge la voleti admisie si turbina. pret 120ron




Mai ai electrovalva ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni?

raku21 a scris:la mine nici la 3000 rpm nu se modifica swirl level ... tot timpul e la 0% si la relanti , 1500 , 2000 , 2500 si 3000 , unde ar putea fi problema ?

  • razvannicusor

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutari. am si eu un vetra c y20dth si nu functioneaza electrovalva del a voleti. in sensul ca nu trage tija si voletii raman deschisi. am masurat curentul la mufa fara a pune electrovalva de la voleti si are 10,5v iar cand bag electrovalva are 0,2v. am luat electrovalva si am pus-o direct la baterie si se deschide si inchide, dar cand o pun la mufa ei nu se inchide, ramane deschisa si trage aer de afara pe vacuum, drept urmare afecteaza si electrovalva de la turbo ca nu mai face vacuum. vacuumul fiind pierdut la electrovalva de la voleti.trebuie setat ceva cu op-com sau ...nu stiu
  • tonyto10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
razvannicusor a scris:salutari. am si eu un vetra c y20dth si nu functioneaza electrovalva del a voleti. in sensul ca nu trage tija si voletii raman deschisi. am masurat curentul la mufa fara a pune electrovalva de la voleti si are 10,5v iar cand bag electrovalva are 0,2v. am luat electrovalva si am pus-o direct la baterie si se deschide si inchide, dar cand o pun la mufa ei nu se inchide, ramane deschisa si trage aer de afara pe vacuum, drept urmare afecteaza si electrovalva de la turbo ca nu mai face vacuum. vacuumul fiind pierdut la electrovalva de la voleti.trebuie setat ceva cu op-com sau ...nu stiu


aceeasi problema e si la mine, ai reusit sa o rezolvi intre timp?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
a lovit masina...
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pana la urma cum este cu turbina? asa tre sa intre mai tarziu, adica pe la 2300-2500 rpm, sau sunt probleme la masinile noastre?
si a mea face la fel, lenesa de la 1500 pana pe la 2200-2400 cand incepe sa se simta turbina, si pe urma se duce ; mi se pare ca urca foarte greu si la viteza:adica ma cam rog de ea sa ajunga la 130-150(la trepte mici de viteza, urca pana al 4500 rpm fara probleme); fac comparatie cu o octavia 90 CP(fata de 101), care de la 1400-1600 rpm, te baga in scaun.!
abia am cumparat masina, si incerc sa vad cu ce sa ma apuc de verificat; porneste bine, merge rotund....
ma gandeam si sa-i schimbam mapa de la ecu, fara cai in plus...doar sas intre turbina mai devreme; ce parere aveti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR