RobertSKN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
RobertSKN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Visse a scris:
Daca dai raspuns da-l pana la capat si cat mai corect , din titlu omul cere alteceva decat ai raspuns nu in bascalie iar daca nu-l sti nu mai raspunde
ZRM a scris:cu geometrie variabila.
cu placere.
cu placere.
Daca dai raspuns da-l pana la capat si cat mai corect , din titlu omul cere alteceva decat ai raspuns nu in bascalie iar daca nu-l sti nu mai raspunde
nu este "bascalie" este un raspuns dat pe jumatate. banuiam ca doreste sa stie si cine o fabrica dar nu stiu sigur, deci am preferat sa nu aberez aiurea. din titlu nu reiese ca vrea sa stie doar cine o fabrica(Ce turbosuflanta are Opel Astra H 1.7 CDTI (100 CP)?) pt ca intreaba "ce?..." nu "cine?..."
RobertSKN
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gigi123456
- *
- 37 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Bucuresti
gigi123456
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
Am fost la mecanic din cauza unui suierat la trubina si dupa ce a verificat cu computerul trubina merge in parametri normali furtunasele nu sunt sparte si mi-a zis ca piesisoara asta ar fi infundata din cauza depunerilor de sulf din motorina si mersului subturat
Va rog sa imi spuneti cum se numeste acea teava de presiune sau de ce o fi ea
Multumesc Anticipat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Pe 1.7 (dti,cdti) sunt numai turbosuflante Mitsubishi.Ce este evidentiat in poza este o simpla tija (fier) care actioneaza geometria variabila a turbosuflantei.In cazul VNT ( geometrie variabila) tot ce poate sa se blocheze se afla in interiorul turbosuflantei si anume acele "pale" care se misca pentru a oferi boost maxim la turatie scazuta.
Suiera sau face un zgomot metalic?
Suiera sau face un zgomot metalic?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- sectorash
- **
- 190 mesaje
- din 16 Apr 2007
- Astra 2007 z17dth
- Austria
sectorash
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Austria
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
- crisforcars
- *
- 14 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Brasov
crisforcars
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- crisforcars
- *
- 14 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Brasov
crisforcars
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti 150 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gigi123456
- *
- 37 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Bucuresti
gigi123456
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
Mda ideea e ca sunetul este ca un suflu nu pare suierat ,este prezent in accelerare si in decelerare
Am bagat mana si am miscat`o cu motorul oprit si se pare ca trage mai bine masina dar vibratia parca tot accentuata este.
Mai am programare la un alt service sa vad ce zic oamenii
multumesc pt raspunsuri
Am bagat mana si am miscat`o cu motorul oprit si se pare ca trage mai bine masina dar vibratia parca tot accentuata este.
Mai am programare la un alt service sa vad ce zic oamenii
multumesc pt raspunsuri
- sectorash
- **
- 190 mesaje
- din 16 Apr 2007
- Astra 2007 z17dth
- Austria
sectorash
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Austria
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
@crisforcars - nu te contrazic (este posibil sa ai mai multe cunostinte) dar acea tija controleaza geometria variabila, nu controleaza ungiul de inclinare al palelor (am desfacut o astfel de turbina). in interiorul turbinei (pe evacuare) este geometria variabila (sunt pale dar nu ca cele de admisie si evacuare), daca la ele ai facut referire, da detalii complete, multi pot fii indusi in eroare.
o saptamana minunata tuturor.
o saptamana minunata tuturor.
djflavio
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am si eu probleme cu turbina la acelasi tip de motor (z17dth, 1010cp). Suiera de vreo doua zile, iar inainte din cand in cand se auzea un sunet asemanator unui tusit (sau suflu cum zicea gigi123456 un pic mai sus).
Am schimbat vreo 3 electrovalve in ultima vreme: aparea fenomenul ala de dat in nas, respectiv aprinderea martorului masina cu cheita si acceleratie zero. Schimbam electrovalva, mergea bine...o vreme.
Acum suiera. Nu la fel de rau cum imi suiera la Agila (z13dt), dar suiera. De obicei fac drumuri lungi, de sute de km, nu tavaleala prin oras, iar zgomotul asta nou ma scoate din minti.
Ce trebuie sa-i fac? Din curiozitate am intrebat la un magazin de piese cat costa turbosuflanta si m-am ingrozit (~5300ron).
Am schimbat vreo 3 electrovalve in ultima vreme: aparea fenomenul ala de dat in nas, respectiv aprinderea martorului masina cu cheita si acceleratie zero. Schimbam electrovalva, mergea bine...o vreme.
Acum suiera. Nu la fel de rau cum imi suiera la Agila (z13dt), dar suiera. De obicei fac drumuri lungi, de sute de km, nu tavaleala prin oras, iar zgomotul asta nou ma scoate din minti.
Ce trebuie sa-i fac? Din curiozitate am intrebat la un magazin de piese cat costa turbosuflanta si m-am ingrozit (~5300ron).
- gigi123456
- *
- 37 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Bucuresti
gigi123456
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
djflavio
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
@ gigi123456
Da, am curatat galeria si egr in urma cu vreo doua luni.
Si suieratul se inteteste pe zi ce trece... Turbina de la Agila fluiera de mult timp, evolutia fluieratului fiind foarte lenta. La Astra insa, in mai putin de o saptamana sunetul a devenit alarmant (la peste 3000rpm zici ca e motor de avion supersonic).
Da, am curatat galeria si egr in urma cu vreo doua luni.
Si suieratul se inteteste pe zi ce trece... Turbina de la Agila fluiera de mult timp, evolutia fluieratului fiind foarte lenta. La Astra insa, in mai putin de o saptamana sunetul a devenit alarmant (la peste 3000rpm zici ca e motor de avion supersonic).
- gigi123456
- *
- 37 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Bucuresti
gigi123456
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
geany68
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat