Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salutare.as avea o intrebare .recent sa rupt curea de distributie la o vectra b cu motor 1,6 16V,x16xel,am schimbat toate supapele 16 bucati dar numai 6 au fost indoite,si am schimbat si semeringurile de supape,apoi garnitura de chiulasa,antigel ulei semeringuri axe cu came.dupa montarea acestora si pornirea motorului rezultatul este ca scoate mult fum albastru si consum de ulei.de precizat ca inainte de ruperea curelei si repararea motorului nu scotea de loc fum de nici o culoare si nici consum de ulei nu aveam.va rog daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi.
Skip ads

  • costelmadalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
poate sa fie si de la ghidurile de la supape
or fi fisurate
  • AndreiGMF

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cauta pe forum numarul de contact a lui Dan Cuciureanu sau incearca sa-l abordezi pe forum. Trebe doctor la motorul asta de Opel fiindca e complicat pentru unii mecanici de la noi. Nu stiu daca il rezolva cineva de la noi de la Neamt...poate baietii aia din Dumbrava Rosie cu patronul neamt, dar nu bag mana in foc. Sunt lucruri de finete la motor, cum zicea si un coleg...ghidajele supapelor si altele. Si al meu X16XEL consuma ulei (mult...in 4100 km 6 litri) si am renuntat sa il repar fiindca nu aveam nervi si bani de ingropat. Sincer nu-ti dau sanse sa iasa ceva sunt chiar curios.

Bafta
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru raspuns.totusi mecanicul unde am reparat-o a zis ca nu ar fi de la segmenti ca a verificat si nici piston fisurat,a zis sa-i schimb uleiul adica mai vascos.acum folosesc 10w40 de la GM.pai inainte de necazul asta cu masina tot acelasi ulei foloseam si nu scotea fum si nici consum de ulei.EU sincer cred ca odata ce sa umblat la chiulasa nu mai iese cum trebuie.totusi imi sunt de mare ajutor sfaturi si idei de pe forum ca de mecanici m-am convins.
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
si inca ceva:m-a mancat in c.. si am schimbat uleiul la cutia de viteze ca de nu stiam ce fel de ulei este acolo si cat de calitativ este asa ca am trecut la actiune.am cumparat ulei transmisie 75W-90 full syntetic marca mobil,asta era specificatia de ulei care mi-a dat-o pe pc la magazin.rezultatul dupa mai multe zile:la rece inainte de pornirea motorului nu vrea sa intre in anumite viteze.cred ca vascozitatea uleiului e de vina.voi ce credeti?
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu sunt din piatra neamt.daca e cineva din piatra si ar putea macar sa vada masina si ceva sfaturi as fi recunoscator
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
pai daca inainte de a ti se rupe cureaua de distributie nu iti cosuma ulei nu cred sa fie de la segmenti mai de graba datorita chiuloasei (ghiduri supape,cred).numai bine!
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
asa cred si eu ca de la ghiduri,azi i-am facut test de compresie la acelasi service unde am reparat-o fiindca e in garantie lucrarea si piesele,rezultatul compresiei pe fiecare cilindru este foarte bun au spus mecanicii adica 11,5 pe fiecare cilidru aproape de 12 pe fiecare cilidru,deci au scos din calcul varianta cu segmenti uzati sau crapati,au verificat si pe diagnoza si nu da nici o eroare sau ceva in neregula pe la senzori pt ca a vazu ce se intampla si in timp real.
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mecanicii au spus ca daca tot asa se prezinta situatia o desface din nou chiulasa sa vada ce sa intamplat pt ca ei banuiesc ca au iesit cateva semeringuri de pe ghiduri si aspira ulei in camera de ardere.mentionez ca motorul trage la fel ca inainte de ruperea curelei si merge ceas fara ezitari sau intreruperi nici in turatii sau ralanti.mai astept pareri de voi.apropo la noi la neamt se fac ceva intalniri intre opelisti?
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22861
  • soricelutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR