Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • jupanu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
am o dorinta si anume de a pune un blow-off pe masina mea (vectra b y20dti )
ce sfaturi i-mi dati,pro si contra deasemenea de unde iau sau unde este ceva firma care pune in tm?
alte modificari la motor in special cele ce au ca efect sunetul acela de turbina sau cold intacte
daca stie cineva astept parerile si sprijinul vostru.
  • Tranda

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
man...daca vrei sa iti pui BOV...pe motor diesel...sa iti iei BOV special pt diesel...ca sa il montezi...nu iti trebuie firma...il poti monta si tu...se monteaza foarte usor...bafta
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se monteaza usor, dar daca nu stii sa il reglezi poate dauna.
  • jupanu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
va multumesc pt raspunsuri,m-am mai documentat intre timp si se spunea ca pt motoare diesel nu sunt prea bune sau ca nu fac acel sunet destul de puternic ca la benzinare.
in realitate nu am vazut ci doar pe you tube acum daca voi a-ti vazut pe bune cum este si se merita investitia puteti sa-mi dati o sugestie.
mai am ceva de intrebat daca nu deranjez nu tine de tema aceasta dar intreb:
de ce la roata stanga fata sa uzat mai repede sau mai mult spus anvelopa pe partea din interior?
diferenta masurata e de cca 1.5-2mm [pe partea cu umarul-blocurile de profil]
va multumesc inca o data
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai unghiul de cadere bun. Du-te la un service si regleaza geometria.
Daca nu se regleaza ca lumea ai ceva stramb la mecanica rotii.

PS: sfatul meu e sa renunti la bov, e o chestie "manelareasca" Rolling Eyes . Ma rog, daca ai 300cp sub capota sta altfel treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR