- nicu rares
- OP
- 28 mesaje
- din 30 Dec 2006
- Kadett 1970 1.2sr
- Bucuresti
nicu rares
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1970 1.2sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
mi-am luat masina si am pornit-o acum cateva zile si sper ca voi primi si numerele provizorii.mai ramine problema cu atestatul de la retromobil ca altfel ma pun astia sa platesc 4999euro ca masina este noneuro.am primit un raspuns in scris de la rar prin purtatoarea de cuvint d-na roxana paunescu ca nu pot inregistra/identifica masina decit daca imi da retromobilul sau un alt club un atestat ca este masina de epoca,pina atunci voi primi o autorizatie de circulatie valabila 30zile.continuarea istoriei in urmatoarele zile...
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Deci atestat iti poate emite doar RETROMOBIL CLUB ROMANIA care este in conformitate cu legea romana singura AUTORITATE NATIONALA FIVA. Alte cluburi nu au abilitarea legala de a emite atestate de vehicule istorice .
Pentru obtinerea atestatului trebuie sa te prezinti la una din sesiunile de atestare pe care le va organiza RCR ( prima va avea loc luna viitoare) , data exacta se va anunta pe site-ul www.retromobil.ro , tot pe acest site este afisata si procedura de atestare care cuprinde si cerintele pe care trebuie sa le indeplineasca masina ta .
Mare atentie la problemele de originalitate ( barele trebuiesc cromate nu vopsite in negru , busonul rezervorului de benzina trebuie deasemeni cromat , etc. , motorul trebuie sa fie din seria originala de 1900 nu up-grade-uri ulterioare de 2.0 , 2.2 sau 2.4 ) . Deci inca odata atentie la problemele de originalitate . Atentie si la actele cu care ai cumparat masina , trebuie sa existe o trasabilitate clara intre fostul proprietar si persoana ta .
In rest felicitari , ai facut o achizitie OK .
Pentru obtinerea atestatului trebuie sa te prezinti la una din sesiunile de atestare pe care le va organiza RCR ( prima va avea loc luna viitoare) , data exacta se va anunta pe site-ul www.retromobil.ro , tot pe acest site este afisata si procedura de atestare care cuprinde si cerintele pe care trebuie sa le indeplineasca masina ta .
Mare atentie la problemele de originalitate ( barele trebuiesc cromate nu vopsite in negru , busonul rezervorului de benzina trebuie deasemeni cromat , etc. , motorul trebuie sa fie din seria originala de 1900 nu up-grade-uri ulterioare de 2.0 , 2.2 sau 2.4 ) . Deci inca odata atentie la problemele de originalitate . Atentie si la actele cu care ai cumparat masina , trebuie sa existe o trasabilitate clara intre fostul proprietar si persoana ta .
In rest felicitari , ai facut o achizitie OK .
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- valy cu manta
- **
- 221 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Braila
valy cu manta
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
- feribaci
- **
- 106 mesaje
- din 10 Jun 2010
- Corsa 1996 C14NZ
- Galati
feribaci
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1996 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2010
- Mesaj Privat
- feribaci
- **
- 106 mesaje
- din 10 Jun 2010
- Corsa 1996 C14NZ
- Galati
feribaci
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1996 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2010
- Mesaj Privat
sper sa nu fie considerata reclama,dar in Danemarca unde am fost de curand sunt patimasi ai masinilor vechi,cred ca si din cauza taxelor de inmatriculare,cele mai mari din Europa sau din lume cred,oricum daca te intereseaza sa vezi ce pret are la ei si cum arata le intretin uite aici un site www.guloggratis.dk
personbiler=autoturism,eu acolo le mai admir masinutele vechi
personbiler=autoturism,eu acolo le mai admir masinutele vechi
- b_robert87
- *
- 6 mesaje
- din 02 Dec 2007
- Manta 1979 c20ne
- Bucuresti
b_robert87
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1979 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cred ca omul vrea sa o vada intai atestatul , apoi mai vede ce ii face ..
Am vazut una identica la culoare (portocaliu) , in Spania , pe langa Segovia .
Era foarte intretinuta si cu mici modificari spre bine , zic eu . Avea tobele de esapament scoase in lateral , cromate si taiate in 45o , iar jantele , erau un model clasic dar ceva mai late . Foarte frumoasa masina ca model !
Am vazut una identica la culoare (portocaliu) , in Spania , pe langa Segovia .
Era foarte intretinuta si cu mici modificari spre bine , zic eu . Avea tobele de esapament scoase in lateral , cromate si taiate in 45o , iar jantele , erau un model clasic dar ceva mai late . Foarte frumoasa masina ca model !
oni_cs- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florin_cars
- *
- 49 mesaje
- din 19 Sep 2007
- Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Timis
florin_cars
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Uite aici continuarea discutiei :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=59227
PS: Citind prin cite teste de pastrare a calmului si a rabdarii a trecut colegul nostru pt a putea sa-si inscrie masina nu pot concluziona decit ca iubeste foarte mult aceasta masina. Bafta si cit mai multi km.
Respect
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=59227
PS: Citind prin cite teste de pastrare a calmului si a rabdarii a trecut colegul nostru pt a putea sa-si inscrie masina nu pot concluziona decit ca iubeste foarte mult aceasta masina. Bafta si cit mai multi km.
Respect
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
mi se pare o balarie faza cu masina ca trebuie sa fie originala ,ca sa intre in acr,da si tu statul in judecata cum a facut cetateanul ala si gata .regulile acr m-i se par comuniste in afar sunt ccluburi de masini retro tunate si paratunate si nu mai comenteaza nimeni,noi trebe sa fim mai cu mot,atata timp cat pastrezi linia masinii o modernizare a acesteia nu ar face decat sa ii prelungeasca viata.am vazut o gramada de vehicole aflate in retromobil care sunt pline de rugina dar nu,ele sunt clasice,consuma cat o basculanta si scot fum cat un vapor in mars dar nu avem voie sa facem nici o modifficare
- nicu rares
- OP
- 28 mesaje
- din 30 Dec 2006
- Kadett 1970 1.2sr
- Bucuresti
nicu rares
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1970 1.2sr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2006
- Mesaj Privat
masina inca mai este desi acum au trecut 3 din cei 5ani dedicati restaurarii, a fost mult dar a mai ramas si mai mult.
Iubesc acesta masina astfel incat am lucrat la ea zi de zi desi uneori ma apuca disperarea deoarece uneori nu se vedea, alteori nu adaugam decit un surub si ma duceam inapoi in casa la culcare.
am fost nevoit sa o expun la o gramada de expozitii de Tunning in Ungaria si Polonia ca exponat static nefunctional numai pentru a avea acces la piesele originale spre a le achizitiona.
Iubesc acesta masina astfel incat am lucrat la ea zi de zi desi uneori ma apuca disperarea deoarece uneori nu se vedea, alteori nu adaugam decit un surub si ma duceam inapoi in casa la culcare.
am fost nevoit sa o expun la o gramada de expozitii de Tunning in Ungaria si Polonia ca exponat static nefunctional numai pentru a avea acces la piesele originale spre a le achizitiona.