- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mazak
- **
- 142 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Astra 2000 y17 DTI
- Brasov
mazak
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Cu venirea noilor radare pe soselele patriei sa creat o mare isterie la nivel national,este vorba de intimidare nimic mai mult.
S-au prezentat pe forumuri cateva poze cu banda de operare precum ca ar fii banda K dar producatorul specifica ca radarul lucreaza intre frecventa 33.8 - 100 GHz ceea ce automat il claseaza in banda Ka, as dori sa aflam mai mult despre aceasta banda si frecventa de ei.
Mai jos este un link tabelul benzilor de operare si intervalul frecventelor
http://copradar.com/preview/xappA/xappA.html
P.S. Daca am gresit ceva va rog frumos sa ma corectati
S-au prezentat pe forumuri cateva poze cu banda de operare precum ca ar fii banda K dar producatorul specifica ca radarul lucreaza intre frecventa 33.8 - 100 GHz ceea ce automat il claseaza in banda Ka, as dori sa aflam mai mult despre aceasta banda si frecventa de ei.
Mai jos este un link tabelul benzilor de operare si intervalul frecventelor
http://copradar.com/preview/xappA/xappA.html
P.S. Daca am gresit ceva va rog frumos sa ma corectati
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ice01astra
- OP
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu nu sunt deloc convins ca ala era un model Beltronics, si spun asta datorita faptului ca acele sunete nu sunt prezente pe nici un model Beltronics ... din punctul meu de vedere suna a Cobra toata ziua! Dar ... fie cum zice omul in acele comentarii ... neavand o dovada clara, in afara de sunetul emis, prefer sa nu ma pronunt. Era ok, daca tot a facut acel test, sa spuna exact ce model de detector a folosit, pentru ca sa fie util la toata lumea.
Nu stiu acel model de la Beltronics ... dar din cate stiu, vocea nu se poate dezactiva ... ce se poate dezactiva la mare parte din modele, sunt benzile de detectie.
Ca sa incerc sa raspund la intrebarea mazak ... avand in vedere ca modele mai ieftine stau mai prost in ceea ce priveste filtrarea semnalului, este posibil ca unele detectoare ca il indentifice ca si banda KA.
Nu stiu acel model de la Beltronics ... dar din cate stiu, vocea nu se poate dezactiva ... ce se poate dezactiva la mare parte din modele, sunt benzile de detectie.
Ca sa incerc sa raspund la intrebarea mazak ... avand in vedere ca modele mai ieftine stau mai prost in ceea ce priveste filtrarea semnalului, este posibil ca unele detectoare ca il indentifice ca si banda KA.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Bel 975R nu are sinteza vocala: http://manuale.on-line-shop.ro/bel_975.pdf
La toate detectoarele din seria actuala se poate dezactiva sinteza vocala: http://www.beltronics.com/manuals.php
940-965 se pot dezactiva doar POP si SWS, X doar in modul City. 940 nu poate decat sa reduca sensibilitatea in X in modul city.
995-> se pot dezactiva toate benzile.
La toate detectoarele din seria actuala se poate dezactiva sinteza vocala: http://www.beltronics.com/manuals.php
940-965 se pot dezactiva doar POP si SWS, X doar in modul City. 940 nu poate decat sa reduca sensibilitatea in X in modul city.
995-> se pot dezactiva toate benzile.
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Un articol interesant din Cotidianul!
Iatã câteva din datele care pot contracara, la o simplã contestare în instanțã, amenzile și deciziile Poliției Rutiere care vor fi emise în baza mãsurãtorilor efectuate de aceste noi aparate. Oricine intrã pe site-ul Biroului Român de Metrologie Legalã poate citi, la punctul 4.1 al normei de metrologie legalã NML 021 – 05 privind ”Aparate pentru mãsurarea vitezei de circulaþie a autovehiculelor (cinemometre)”, o primã informație esențialã: ”Cinemometrele trebuie întreþinute, transportate, instalate ºi utilizate în strictã conformitate cu prevederile manualului de utilizare aprobat”.
Or, în manualul de utilizare aprobat, mai exact în manualul original eliberat de producãtorul american Bee III MPK Industries, se specificã foarte clar cã NU pot fi emise amenzi atâa timp cât NU existã date privind ”tracking history” (istoricul vitezei de deplasare a autovehicului vizat). Și, conform aceluiași manual de utilizare, acest ”tracking history” al autovehicului vizat nu se poate realiza cu aparatul radar, întrucât acesta nu poate produce ”tracking history” atunci când funcționeazã în sistem stand-by, așa cum au spus reprezentanții Poliției Rutiere.
Iar în celãlalt sistem de funcționare a radarului - sistemul POP, aparatul radar poate fi detectat cu ușurințã de cãtre sistemele de avertizare radar pe care le dețin posesorii de autovehicule, situație în care conducãtorul auto este prevenit și reduce viteza pânã la limita legalã. Astfel, se duce și mitul infailibilitãþii acestui sistem radar. Existã multe sisteme de avertizare radar capabile sã detecteze undele acestui tip ”ultraperformant” de aparate radar.
La punctul 4.4 din norma de metrologie de mai sus mai gãsim și alte informații prețioase: ”Mãsurãrile efectuate cu ajutorul cinemometrelor nu pot constitui probe pentru aplicarea legislaþiei rutiere dacã nu sunt respectate cerinþele 4.1...4.3 din prezenta normã, precum ºi în urmã-toarele cazuri:
- dacã mãsurãrile au fost efectuate în condiþii de ceaþã, ploaie, ninsoare sau furtunã;
- dacã cinemometrul este destinat numai utilizãrii în regim staþionar, iar mãsurãrile au fost efectuate cu cinemometrul în miºcare;
- dacã, în momentul mãsurãrii, în raza de mãsurare a aparatului se deplaseazã simultan mai multe autovehicule, iar autovehiculul vizat nu poate fi pus clar în evidenþã”.
Or, în manualul de utilizare aprobat, mai exact în manualul original eliberat de producãtorul american Bee III MPK Industries, se specificã foarte clar cã NU pot fi emise amenzi atâa timp cât NU existã date privind ”tracking history” (istoricul vitezei de deplasare a autovehicului vizat). Și, conform aceluiași manual de utilizare, acest ”tracking history” al autovehicului vizat nu se poate realiza cu aparatul radar, întrucât acesta nu poate produce ”tracking history” atunci când funcționeazã în sistem stand-by, așa cum au spus reprezentanții Poliției Rutiere.
Iar în celãlalt sistem de funcționare a radarului - sistemul POP, aparatul radar poate fi detectat cu ușurințã de cãtre sistemele de avertizare radar pe care le dețin posesorii de autovehicule, situație în care conducãtorul auto este prevenit și reduce viteza pânã la limita legalã. Astfel, se duce și mitul infailibilitãþii acestui sistem radar. Existã multe sisteme de avertizare radar capabile sã detecteze undele acestui tip ”ultraperformant” de aparate radar.
La punctul 4.4 din norma de metrologie de mai sus mai gãsim și alte informații prețioase: ”Mãsurãrile efectuate cu ajutorul cinemometrelor nu pot constitui probe pentru aplicarea legislaþiei rutiere dacã nu sunt respectate cerinþele 4.1...4.3 din prezenta normã, precum ºi în urmã-toarele cazuri:
- dacã mãsurãrile au fost efectuate în condiþii de ceaþã, ploaie, ninsoare sau furtunã;
- dacã cinemometrul este destinat numai utilizãrii în regim staþionar, iar mãsurãrile au fost efectuate cu cinemometrul în miºcare;
- dacã, în momentul mãsurãrii, în raza de mãsurare a aparatului se deplaseazã simultan mai multe autovehicule, iar autovehiculul vizat nu poate fi pus clar în evidenþã”.
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
Scurt sumar
1. Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA IN CONTINUARE
a. atata timp cat aparatul radar functioneaza, acesta este detectat de TOATE
detectoarele existente pe piata – Cobra, Whistler, Beltronics
b. frecventa
de functionare a aparatelor radar A RAMAS ACEEASI – banda K
2. Acum sunt 770 de aparate radar in Romania,
a. De 3 ori mai multe radare – 770 masini cu radar:
i. 250 modelul vechi Python II si
ii. 520 modelul nou Autovision BEE III
3. Noile radare, Autovision BEE III, pot fi activate si pot detecta instantaneu.
a. Acest tip de functionare era realizat pe vechile radare prin asezarea clipbordului (pe care se scriau procesele verbale) in fata antenei radarului.
b. Vehiculul aflat in zona supravegheata va avea sanse reduse de a micsora viteza de rulare in timp util.
c. Celelalte autovehicule vor fi avertizate de catre detectoarele de radar si vor avea suficient timp pentru reducerea vitezei in scopul evitarii oricarei amenzi.
4. Concluzie!:
a. Cumparati‐va un detector de radar
b. Nu mergeti in capul coloanei de masini!
Detaliile studiului Tehnic
Ce echipamente radar are Politia in dotare?
Radare model vechi – model Python II
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 18x
‐ Mediu de inregistrare: caseta VHS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri, selectabile manual
‐ Moduri de functionare:
- sunt folosite in modul automat
␣ emisie continua
␣ complet detectabile
␣ riscuri minime de amenzi
- sunt folosite in modul automat + obturarea antenei radar cu un material metalic pentru a simula modul standby al detectoarelor BEE III
Radare model nou – model AutoVision BEE III
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 26x
‐ Mediu de inregistrare: digital, HDD
‐ Pozitionare GPS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri de circulatie
‐ Mod de functionare:
- Moduri de lucru
␣ Radar in mod automat – emisie continua ‐ complet detectabil – riscuri minime de amenzi:
• Aparatul radar permanent pornit – antena radarului emite continuu semnal in banda K – PERMITE DETECTIA LUI CU ORICE DETECTOR DE RADAR (Cobra, Whistler, Beltronics)
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• la identificarea unui vehicul care ruleaza viteza peste limita maxima stabilitata, aparatul radar va inregistra automat informatia video pe HDD
• acest mod de functionare este identic cu cel al radarelor vechi, detectabil de orice radar existent in piata (Cobra, Whistler, Beltronics).
- Radar in mod manual/stand by – detectabil, riscuri minime de amenzi, daca autovehiculul NU este cap de coloana:
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• declansarea aparatului radar se face de catre operator pentru a inregistra vehiculul care PARE a circula cu viteza ridicata.
- Aparatul radar va inregistra automat imaginile
- Prima masina din coloana va avea cel mai mare risc de a nu putea reduce viteza in timp util pentru
evitarea unei amenzi.
- Masinile care nu se afla in capul coloanei vor fi avertizate si vor avea timp pentru incetinire.
• Acest mod de functionare seamana cu practica obturarii antenei radarului vechi, Python II.
Nebuloase si auzite pe internet si ziare
Intrebari/afirmatii frecvente
1. Detectoarele de radar nu mai functioneaza
a. FALS! Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA, iar radarele din Romania sunt
detectate in banda K
2. Ce sa fac ca sa nu iau radare?
a. Sa ai un detector de radar
b. Sa NU fi singur pe sosea
3. Radarele noi au modul POP?
a. Radarele din Romania NU au modul POP!
b. Vezi la glosar ce inseamna modul POP
4. Daca detectorul meu are modul POP, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul POP nu este folosit!
b. Modul POP este inutil detectorului tau!
c. Modul POP scade sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
d. Modul POP trebuie dezactivat din detectorul tau!
5. Radarele noi au modul PULSE?
a. Noile radare NU au modul PULSE!
b. Vezi la glosar ce inseamna si ce face modul PULSE
6. Daca detectorul meu are modul PULSE, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul PULSE nu este folosit!
b. Modul PULSE creste sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
c. Modul PULSE trebuie activat in detectorul tau!
Care este tehnologia de functionare a unui radar al Politie?
Radarele emit microunde electromagnetice ºi folosesc reflexia acestora pentru a determina viteza vehiculelor fațã de antena. – mai multe detalii pe ‐ http://ro.wikipedia.org/wiki/RADAR
Radarele sunt puse, in mod normal, in zonele periculoase pentru traficul rutier.
Cum functioneaza un detector de radar?
Detectoarele de radar receptioneaza undele electromagnetice emise de catre radare si avertizeaza soferul de existenta acestora. Soferul primeste avertizarea inaintea ajungerii in punctul in care radarul politiei este focalizat si poate regla viteza conform reglementarilor rutiere.
Cum sami aleg un detector de radar bun?
Discutati cu un reprezentant de vanzari pentru a va explica si exemplifica fiecare beneficiu al produsului.
Calitatea produsului este de cele mai multe ori oglindita in pretul produsului.
Functii importante pentru un detector
1. Sensibilitate: Distanta de la care vede un radar al Politiei
2. Selectivitate: Analizarea si eliminarea alarmelor false
3. Dezactivarea benzilor: Capacitatea de a inhiba detectia unor benzi nefolosite de catre
Politie in aparatele radar si filtrarea alarmelor false.
ex: inhibarea benzilor KA, X, Ku, Laser
4. Timpul de raspuns: intervalul de timp scurs de la detectarea semnalului radar pana la
avertizarea soferului
Recomandari in folosirea unui detector
1. Citirea manualului de utilizare
2. Folosirea detectorului atat in oras cat si in afara acestuia timp de cateva zile pentru
acomodarea cu semnalele detectorului de radar
3. Evitarea, pe cat de mult posibil, de a circula in fruntea unei coloane. In cazul intalnirii unui
radar cu functia „Instant ON”, masina din capul coloanei este cea mai expusa.
GLOSAR
1. Modul POP
a. Un mod imprecis de stabilire a vitezei unui vehicul in trafic care foloseste pulsuri de scurta durata. Folosind puteri scazute ale antenei radarului se determina o viteza aproximativa a vehiculului. Daca viteza masurata in acest mod este mai mare decat limita legala, operatorul poate declansa manual aparatul radar, la putere maxima, pentru o masurare exacta a vitezei autovehiculului.
b. Radarele din Romania NU au modul POP!
2. Modul PULSE
a. Un mod caracterizat de emisia in pulsuri de foarte scurta durata si de intensitate mare, folosit de radarele din generatiile mai noi. Poate masura cu precizie viteza.
b. Radarele din Romania NU au modul PULSE!
3. Modul „Instant ON”
a. Capacitatea aparatului radar de a porni antena si a detecta instantaneu viteza unui vehicul in trafic.
b. Necesita activarea manuala de catre un operator de radar si aproximarea vizuala a vitezei unui autovehicul vizat
4. Focalizare
a. Stabilirea unei zone, la o anumita distanta fata de aparatul radar, in care se va
masura viteza autovehiculelor.
1. Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA IN CONTINUARE
a. atata timp cat aparatul radar functioneaza, acesta este detectat de TOATE
detectoarele existente pe piata – Cobra, Whistler, Beltronics
b. frecventa
de functionare a aparatelor radar A RAMAS ACEEASI – banda K
2. Acum sunt 770 de aparate radar in Romania,
a. De 3 ori mai multe radare – 770 masini cu radar:
i. 250 modelul vechi Python II si
ii. 520 modelul nou Autovision BEE III
3. Noile radare, Autovision BEE III, pot fi activate si pot detecta instantaneu.
a. Acest tip de functionare era realizat pe vechile radare prin asezarea clipbordului (pe care se scriau procesele verbale) in fata antenei radarului.
b. Vehiculul aflat in zona supravegheata va avea sanse reduse de a micsora viteza de rulare in timp util.
c. Celelalte autovehicule vor fi avertizate de catre detectoarele de radar si vor avea suficient timp pentru reducerea vitezei in scopul evitarii oricarei amenzi.
4. Concluzie!:
a. Cumparati‐va un detector de radar
b. Nu mergeti in capul coloanei de masini!
Detaliile studiului Tehnic
Ce echipamente radar are Politia in dotare?
Radare model vechi – model Python II
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 18x
‐ Mediu de inregistrare: caseta VHS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri, selectabile manual
‐ Moduri de functionare:
- sunt folosite in modul automat
␣ emisie continua
␣ complet detectabile
␣ riscuri minime de amenzi
- sunt folosite in modul automat + obturarea antenei radar cu un material metalic pentru a simula modul standby al detectoarelor BEE III
Radare model nou – model AutoVision BEE III
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 26x
‐ Mediu de inregistrare: digital, HDD
‐ Pozitionare GPS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri de circulatie
‐ Mod de functionare:
- Moduri de lucru
␣ Radar in mod automat – emisie continua ‐ complet detectabil – riscuri minime de amenzi:
• Aparatul radar permanent pornit – antena radarului emite continuu semnal in banda K – PERMITE DETECTIA LUI CU ORICE DETECTOR DE RADAR (Cobra, Whistler, Beltronics)
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• la identificarea unui vehicul care ruleaza viteza peste limita maxima stabilitata, aparatul radar va inregistra automat informatia video pe HDD
• acest mod de functionare este identic cu cel al radarelor vechi, detectabil de orice radar existent in piata (Cobra, Whistler, Beltronics).
- Radar in mod manual/stand by – detectabil, riscuri minime de amenzi, daca autovehiculul NU este cap de coloana:
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• declansarea aparatului radar se face de catre operator pentru a inregistra vehiculul care PARE a circula cu viteza ridicata.
- Aparatul radar va inregistra automat imaginile
- Prima masina din coloana va avea cel mai mare risc de a nu putea reduce viteza in timp util pentru
evitarea unei amenzi.
- Masinile care nu se afla in capul coloanei vor fi avertizate si vor avea timp pentru incetinire.
• Acest mod de functionare seamana cu practica obturarii antenei radarului vechi, Python II.
Nebuloase si auzite pe internet si ziare
Intrebari/afirmatii frecvente
1. Detectoarele de radar nu mai functioneaza
a. FALS! Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA, iar radarele din Romania sunt
detectate in banda K
2. Ce sa fac ca sa nu iau radare?
a. Sa ai un detector de radar
b. Sa NU fi singur pe sosea
3. Radarele noi au modul POP?
a. Radarele din Romania NU au modul POP!
b. Vezi la glosar ce inseamna modul POP
4. Daca detectorul meu are modul POP, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul POP nu este folosit!
b. Modul POP este inutil detectorului tau!
c. Modul POP scade sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
d. Modul POP trebuie dezactivat din detectorul tau!
5. Radarele noi au modul PULSE?
a. Noile radare NU au modul PULSE!
b. Vezi la glosar ce inseamna si ce face modul PULSE
6. Daca detectorul meu are modul PULSE, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul PULSE nu este folosit!
b. Modul PULSE creste sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
c. Modul PULSE trebuie activat in detectorul tau!
Care este tehnologia de functionare a unui radar al Politie?
Radarele emit microunde electromagnetice ºi folosesc reflexia acestora pentru a determina viteza vehiculelor fațã de antena. – mai multe detalii pe ‐ http://ro.wikipedia.org/wiki/RADAR
Radarele sunt puse, in mod normal, in zonele periculoase pentru traficul rutier.
Cum functioneaza un detector de radar?
Detectoarele de radar receptioneaza undele electromagnetice emise de catre radare si avertizeaza soferul de existenta acestora. Soferul primeste avertizarea inaintea ajungerii in punctul in care radarul politiei este focalizat si poate regla viteza conform reglementarilor rutiere.
Cum sami aleg un detector de radar bun?
Discutati cu un reprezentant de vanzari pentru a va explica si exemplifica fiecare beneficiu al produsului.
Calitatea produsului este de cele mai multe ori oglindita in pretul produsului.
Functii importante pentru un detector
1. Sensibilitate: Distanta de la care vede un radar al Politiei
2. Selectivitate: Analizarea si eliminarea alarmelor false
3. Dezactivarea benzilor: Capacitatea de a inhiba detectia unor benzi nefolosite de catre
Politie in aparatele radar si filtrarea alarmelor false.
ex: inhibarea benzilor KA, X, Ku, Laser
4. Timpul de raspuns: intervalul de timp scurs de la detectarea semnalului radar pana la
avertizarea soferului
Recomandari in folosirea unui detector
1. Citirea manualului de utilizare
2. Folosirea detectorului atat in oras cat si in afara acestuia timp de cateva zile pentru
acomodarea cu semnalele detectorului de radar
3. Evitarea, pe cat de mult posibil, de a circula in fruntea unei coloane. In cazul intalnirii unui
radar cu functia „Instant ON”, masina din capul coloanei este cea mai expusa.
GLOSAR
1. Modul POP
a. Un mod imprecis de stabilire a vitezei unui vehicul in trafic care foloseste pulsuri de scurta durata. Folosind puteri scazute ale antenei radarului se determina o viteza aproximativa a vehiculului. Daca viteza masurata in acest mod este mai mare decat limita legala, operatorul poate declansa manual aparatul radar, la putere maxima, pentru o masurare exacta a vitezei autovehiculului.
b. Radarele din Romania NU au modul POP!
2. Modul PULSE
a. Un mod caracterizat de emisia in pulsuri de foarte scurta durata si de intensitate mare, folosit de radarele din generatiile mai noi. Poate masura cu precizie viteza.
b. Radarele din Romania NU au modul PULSE!
3. Modul „Instant ON”
a. Capacitatea aparatului radar de a porni antena si a detecta instantaneu viteza unui vehicul in trafic.
b. Necesita activarea manuala de catre un operator de radar si aproximarea vizuala a vitezei unui autovehicul vizat
4. Focalizare
a. Stabilirea unei zone, la o anumita distanta fata de aparatul radar, in care se va
masura viteza autovehiculelor.
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ice01astra
- OP
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
ovidiucro - felicitari si multumesc pentru ca ai adus aceste noutati care au contribuit la acest topic!
Si iaca asa ... mitul a fost demolat! Daca vreti totusi sa fiti siguri ca este ok pe o raza se 15km, va recomand aceste acest tip de detector, care este tot mai incondundabil pe multe dintre masinile intalnite. Daca se gaseau si telecomenzi, imi luam si eu ... insa nu m'am lasat INCA, convins
Si iaca asa ... mitul a fost demolat! Daca vreti totusi sa fiti siguri ca este ok pe o raza se 15km, va recomand aceste acest tip de detector, care este tot mai incondundabil pe multe dintre masinile intalnite. Daca se gaseau si telecomenzi, imi luam si eu ... insa nu m'am lasat INCA, convins
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Hihi
http://www.promotor.ro/nout...tectabile-5991634
Felicitari @ovidiucro
http://www.promotor.ro/nout...tectabile-5991634
De curând, pe forumul clubopel.com a apãrut un post cu multe informaþii concludente despre sistemele de radare noi ºi detectoarele pentru noile radare.
Felicitari @ovidiucro
- Azmodan
- **
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am auzit de la prieteni de detectoare japoneze Yupiteru
http://www.yupiteru.ro/toat...ele-yupiteru.html
are cineva asa ceva? ati testat? is bune?
http://www.yupiteru.ro/toat...ele-yupiteru.html
are cineva asa ceva? ati testat? is bune?
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Azmodan, uita-te in garajul meu. Detectorul il am din 2006, de cand si masina. La cate drumuri am facut, la stilul meu de mers, nici nu-mi trebuie mai mult. Contrar asteptarilor, detecteaza la fel de bine, de la distanta suficient de mare, atat legat la priza, cat si bazandu-se pe acumulatorul lui incarcat prin celula fotovoltaica. Bineinteles ca detecteaza si radarele noi, atata vreme cat sunt pornite tot timpul. Altfel, ele inregistrand doar daca depaseam viteza legala, am decis sa nu testez.
Nu-l leg la priza din mai pana in octombrie. Iarna da, sta in casa, il "instalez" doar pentru drumuri lungi.
O singura problema am avut cu el, la inceputul verii acumulatorii au cedat psihic. Cu ajutorul colegului @electronistul, am facut schimb cu acumulatori noi, din nou m-a ajutat impecabil.
N-are zeci de butoane si de optiuni, dar stiu ca nu-i deloc agasant cu alarmele false. In oras intr-un singur loc ma deranjeaza din dormitare, in drept cu intrarea de la mag. Sora. In rest cu benzinariile n-am treaba. Doar la Alba, in drept cu benzinaria Lukoil, cand, la 3 noaptea, stiind ca e inchisa, imi suna detectorul. De fapt trecusem prin fata radarului ascuns in benzinarie cu vreo 72km/h.
Iar pentru strainatate, unde "nu e legal", are clema de prins la parasolar, unde nu-l vede nimeni.
Foarte importanta e clema cu celula fotovoltaica, sa fie escamotabila, sa poata prelua lumina suficient de bine.
Parerea mea.
Nu-l leg la priza din mai pana in octombrie. Iarna da, sta in casa, il "instalez" doar pentru drumuri lungi.
O singura problema am avut cu el, la inceputul verii acumulatorii au cedat psihic. Cu ajutorul colegului @electronistul, am facut schimb cu acumulatori noi, din nou m-a ajutat impecabil.
N-are zeci de butoane si de optiuni, dar stiu ca nu-i deloc agasant cu alarmele false. In oras intr-un singur loc ma deranjeaza din dormitare, in drept cu intrarea de la mag. Sora. In rest cu benzinariile n-am treaba. Doar la Alba, in drept cu benzinaria Lukoil, cand, la 3 noaptea, stiind ca e inchisa, imi suna detectorul. De fapt trecusem prin fata radarului ascuns in benzinarie cu vreo 72km/h.
Iar pentru strainatate, unde "nu e legal", are clema de prins la parasolar, unde nu-l vede nimeni.
Foarte importanta e clema cu celula fotovoltaica, sa fie escamotabila, sa poata prelua lumina suficient de bine.
Parerea mea.
- Azmodan
- **
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bogdanbdl
- **
- 214 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Eu am un Quintezz Drive Control care da foarte multe alarme false . Detecteaza pana si detectoarele celorlalti soferi, i-am dezactivat aproape toate benzile, ii mai lasasem banda Ka si K si activata functia city. Acum i-am dezactivat si banda Ka, sa vad daca mai da alarme false. Mai are cineva detector ca al meu?
Eu am un Quintezz Drive Control care da foarte multe alarme false . Detecteaza pana si detectoarele celorlalti soferi, i-am dezactivat aproape toate benzile, ii mai lasasem banda Ka si K si activata functia city. Acum i-am dezactivat si banda Ka, sa vad daca mai da alarme false. Mai are cineva detector ca al meu?
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat