skmadtm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut baieti sunt nou pe forum si am si eu o problema tehnica zic eu destul de mare !
Am o Vectra A din '91 motor C20NE cutie F16 ! Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand i "s-a taiat" ! Am pus benzina de la o benzinarie proasta !
Si masina nu se mai accelereaza in gol dincolo de 5300 de ture -5500 si in mers la a-1 a a murit la 3500 de ture la a -2 a a -3a nic nu mai vb si viteza maxima este de 110 km/h la 1900 de ture in treapta a -5a ! Ce cauze ar putea fi? ! Deci masina are probleme clare de alimentare ! Cand ii dau in gol spre 5000 si i-au piciorul brusc de pe acceleratie da sa se opreasca .Astept parerile voastre ! multumesc anticipat!
Am o Vectra A din '91 motor C20NE cutie F16 ! Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand i "s-a taiat" ! Am pus benzina de la o benzinarie proasta !
Si masina nu se mai accelereaza in gol dincolo de 5300 de ture -5500 si in mers la a-1 a a murit la 3500 de ture la a -2 a a -3a nic nu mai vb si viteza maxima este de 110 km/h la 1900 de ture in treapta a -5a ! Ce cauze ar putea fi? ! Deci masina are probleme clare de alimentare ! Cand ii dau in gol spre 5000 si i-au piciorul brusc de pe acceleratie da sa se opreasca .Astept parerile voastre ! multumesc anticipat!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
am avut si eu niste benzina proasta in a mea da nu facea chiar asa.
curata si tu regulatorul de relanti.(chesta aia ca un tubulet de inox cu 2 furtune in ea) cat si in galeria de admisie la clapeta de accelaratie(dupa ce scoti furtunul ce vine dinspre debitmetru o sa o vezi).Altfel ce sa-ti mai zic acu....baga benzina buna peste(eu am bagat numai de 98 pana s-a dus aia proasta) si ne mai tii la curent.
curata si tu regulatorul de relanti.(chesta aia ca un tubulet de inox cu 2 furtune in ea) cat si in galeria de admisie la clapeta de accelaratie(dupa ce scoti furtunul ce vine dinspre debitmetru o sa o vezi).Altfel ce sa-ti mai zic acu....baga benzina buna peste(eu am bagat numai de 98 pana s-a dus aia proasta) si ne mai tii la curent.
Lucix
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
skmadtm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Multumesc baieti ! Insa am fost la mecanic am verificat filtrul de aer nu este ! Am verificat oarecum si pompa dar nu prea relevant pentru ca eram pe rosu si avea un debit bunicel ! Mecanicul meu inclina 70% catre calculator cica e in jur de 100 de euro ! zilele astea o sa incerc sa ajung la un tester sa vad exact care e problema ! Alta persoana mi-a zis ca ar fi vorba de senzorul de la clapeta de acceleratie!
Voi ce pareri mai aveti ! deci masina pur si simplu nu se alimenteaza sau mai nou cand ii dau tare si o las la liber mi s-a oprit si motoru
Voi ce pareri mai aveti ! deci masina pur si simplu nu se alimenteaza sau mai nou cand ii dau tare si o las la liber mi s-a oprit si motoru
skmadtm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat