dbuhus
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
mi-am pus o instalatie GPL, si dupa aprox 3500 km, nu mi-a mai mers socul automat (acum am 7000 de la instalarea GPL) - de fapt, nici nu stiu daca e vreo legatura.
Ce am facut eu.
1. am schimbat filtrul de benzina.
2. am schimbat filtrul de aer.
3. am verificat sub ciuperca aia in care intra furtunul gros, daca e mizerie. Era totul curat.
4. am verificat motorasul de relenti (l-am desfacut, se misca inainte si inapoi atunci cand pun si cand iau contactul).
5. am facut testul agrafa si am erorile: 25, 44, 45.
Atunci cand pornesc masina (implicit pe benzina), daca nu tin foarte putin (1-2 cm) pedala de acceleratie impinsa, motorul meu se balbaie, si in final moare. Daca apas pedala, este (sa zic) viguros si merge bine. Atunci cand dau pe gaz, si am grija sa nu se opreasca motorul in momentul comutarii (pt ca atunci, exact la tranzitie, cand motorul este rece are 1-2 secunde de balbaieli), turatia revine la normal, si motorul functioneaza in general bine.
Mi s-a spus sa verific senzorul de temperatura a motorului, insa nu am reusit sa-l localizez. Sa fie acelasi cu "engine coolant temperature"?
Multumesc!
Ce am facut eu.
1. am schimbat filtrul de benzina.
2. am schimbat filtrul de aer.
3. am verificat sub ciuperca aia in care intra furtunul gros, daca e mizerie. Era totul curat.
4. am verificat motorasul de relenti (l-am desfacut, se misca inainte si inapoi atunci cand pun si cand iau contactul).
5. am facut testul agrafa si am erorile: 25, 44, 45.
Atunci cand pornesc masina (implicit pe benzina), daca nu tin foarte putin (1-2 cm) pedala de acceleratie impinsa, motorul meu se balbaie, si in final moare. Daca apas pedala, este (sa zic) viguros si merge bine. Atunci cand dau pe gaz, si am grija sa nu se opreasca motorul in momentul comutarii (pt ca atunci, exact la tranzitie, cand motorul este rece are 1-2 secunde de balbaieli), turatia revine la normal, si motorul functioneaza in general bine.
Mi s-a spus sa verific senzorul de temperatura a motorului, insa nu am reusit sa-l localizez. Sa fie acelasi cu "engine coolant temperature"?
Multumesc!
- bushy
- **
- 217 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 1995 c14nz
- Bucuresti
bushy
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
dbuhus
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- valyd11
- **
- 385 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 385
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
dbuhus
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am instalatie Milano, pe care se comuta doar la turatie (2000 rpm), insa se pare ca problema de relenti nu este rezolvata. Cand pornesc, pe benzina, la relanti motorul tremura, si "gafaie" (nu merge rotund). Cand trec pe gaz, isi revine, si merge f frumos. Poate sa fie de la bujii? Nu le-am schimbat de mai mult de 50.000 Km, insa le-am curatat cu o periuta de dinti, si le-am dat cu spray de contacte electrice acum vreo 400Km in urma.
Ce anume face diferenta intre felul in care se comporta motorul atunci cand este alimentat cu benzina, si atunci cand se alimenteaza cu gaz?
Sonda lambda?
Se poate ca una dintre bujii sa dea o scanteie mai firava care sa fie suficienta pentru gaz, si insuficienta pt benzina?
Ce anume face diferenta intre felul in care se comporta motorul atunci cand este alimentat cu benzina, si atunci cand se alimenteaza cu gaz?
Sonda lambda?
Se poate ca una dintre bujii sa dea o scanteie mai firava care sa fie suficienta pentru gaz, si insuficienta pt benzina?
alexandru2000- Suspendat
- 43 mesaje
- din 30 Jun 2010
- Astra 1993
- Prahova
alexandru2000- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2010
- Mesaj Privat
gazul pe o masina in general e o problema, dar macar costa MULT mai putin sa faci 100km cu masina
- in primul rand cumpara niste bujii noi si schimba-le mai des, la un 30.000 ar fi ok mai ales ca nu costa mult si e si simplu de schimbat
- din cauza ca gazul are o ardere completa si nu prea rezulta noxe, banuiesc ca sonda lamba citeste ca ii vine prea mult oxigen si sa nu incerce sa compenseze cu benzina in exces, oricum si lambda se schimba la max 90.000 km
- in primul rand cumpara niste bujii noi si schimba-le mai des, la un 30.000 ar fi ok mai ales ca nu costa mult si e si simplu de schimbat
- din cauza ca gazul are o ardere completa si nu prea rezulta noxe, banuiesc ca sonda lamba citeste ca ii vine prea mult oxigen si sa nu incerce sa compenseze cu benzina in exces, oricum si lambda se schimba la max 90.000 km