Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut .ma poate ajuta cineva cu un raspuns.unde se afla la acest motor filtrul epurator.am inteles ca este destul de important sa-l schimbi pentru consumul de ulei.
va rog nu ma trimiteti in cautari.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fi te rog mai la obiect ! Filtru epurator ...............................................de ce ?!
Te referi la epurarea gazelor de esapament ?
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu,in nici un caz.nu stiu ce motor ai tu,dar la motorul meu x25dt,din stinga motorului sus,linga capacul de bagat ulei in motor,iese un furtun care intra direct in furtunul de aer ce vine direct din filtrul de aer.acesta este furtunul de la epurator.prin acest furtun ar trebui sa treaca doar niste gaze din motor care la final intra in motor din nou si sunt arse.daca ai desfacut vreodata capacul de ulei cind mergea motorul sau chiar dupa ce lai oprit ai vazut ca sunt ca niste gaze.
ei la mine sunt prea multe gaze din cauza ca acest filtru este inbicsit de atiti km,nefacut schimbul la timp...filtrul in sine separa uleiul de gaze care in mod normal es afara prin acel furtun iar uleiul curge inapoi in motor,dar el fiind inbicsit,din cauza presiunii din motor,nu scoate doar gazele ce se aduna in motor ci si picaturi de ulei.
unde se depun aceste picaturi?pe poletii de la turbo,in interculer,pe tubulatura,in galeria de admisie,pe injectoare.
acum eu stiu ca acest filtru se gaseste in capacul acela de scrie bmw,dar ma intereseaza daca cineva la schimbat,si ce este acolo.mie frica sa nu-mi sara vreun arculet ceva si sa nu pot pune la loc.
mersi
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cu siguranta este vorba despre capacul epurator de la culbutori. Nu cred sa aiba ceva, tocmai daca este infundat ar trebui sa scoata numai gaze, sau nimic. nicidecum ulei. Si la mine e la fel si la mai multi. Schimba-l desi cred ca este cam mult la pret.
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
da .este vorba de capacul de la culbutori.dedesuptul lui se afla acest filtru.la motoarele mai noi este separat acest filtru si este dintr-un plastic cele vechi sunt dintr-un fel de pisla. cum sa iasa mai repede gazele daca acest filtru este murdar.
daca tu ei o bucata de tifon curata si sufli prin ea cu siguranta va trece aerul.dar daca o inmoi in ulei curat si sufli prin ea va mai trece aerul.bineinteles ,dupa ce se scurge uleiul.
dar daca o inmoi intru-n ulei murdar,plin de span de la motor,de negreala aia...in cit timp se va scurge uleiul ca sa treaca aerul.
deci din cite am citit eu pe ici pe colo este dintr-un fel de pisla acest filtru si foarte multa lume il schimba,la diesel ma refer,si toti spun ca sunt multumiti de cum merge masina dupa aceia,doar ca nu am gasit nimic concret despre acest motor.
un consum mai mic de ulei,motorul merge mai rotund,se recupereaza mai repede la schimbarea vitezelor,un consum mai mic de combustibil .miine am sa trec pe la reprezentanta si am sa intreb despre acest filtru.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR