- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
De cateva zile motorasul meu(z13dth) trage greu,ma rog de el sa mearga!Porneste normal,dar nu vrea sa traga.Plec de pe loc cu a-ntaia, dau a-doua si abia se misca pana pe la 2300 de turatii,abia pe urma incepe sa traga mai bine,o turez pana pe la 3000,dau a-treia si la fel ma rog de ea pana pe la 2300-2500 sa traga!Dupa 2500 de rotatii merge normal,cand o calci se duce tare ,te lipeste de scaun(ma refer de la a -trea in sus),dar daca o lasi sub 2000 de ture e mai puturoasa ca o Dacie!Inainte mergea si daca o tineai mai sub turata,acum nu mai vrea deloc.Ce s-a intamplat oare cu motorasul meu?Stie cineva?A mai patit cineva ca mine?Va rog dati-mi un raspuns,sunt tare suparat!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut colegii!Ieri am fost la un service din zona mea sa curat valva EGR sau cum ii zice,bineinteles ca mecanicul nu vrut,a zis ca motorul nu trage din cauza debitmetrului de aer(pe tester nu dadea nici o eroare). Astazi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de unul singur sa curat EGR-ul.L-am demontat bucati ( m-am belit tot la maini,e foarte ingramadit ) si l-am luat la spalat cu decarbusol si cu un spray de curatat,a iesit luna.M-am speriat ce era acolo Pe urma m-am gandit eu ca ar fi bine sa spal toata admisia si asa am facut,am dat-o jos si am frecat-o bine si pe ea.Acum pot sa zic ca masinuta mea merge super de bine,trage bine,bine nu ma mai rog de ea!Imi pare rau ca nu am putut face niste poze sa va arat cum arata cand am demontat.Curatati EGR-ul toti care nu va trag motoarele si o sa vedeti diferenta!Operatiunea a durat aproximativ 8 ore.Bafta la toti!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- boris_dinamo
- **
- 143 mesaje
- din 20 Jun 2010
- Astra 2001 1,7
- Suceava
boris_dinamo
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Ieri am curatat EGR-ul la un Z13DTH(am fost la un service) si se simte decat o mica diferenta, dar problema tot persista adica masina nu trage pana la 2800-2900 rot/min apoi incepe sa traga masina, la turatia asta se simte ca intra in functiune turbina.
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
ag10tit a scris:Ieri am curatat EGR-ul la un Z13DTH(am fost la un service) si se simte decat o mica diferenta, dar problema tot persista adica masina nu trage pana la 2800-2900 rot/min apoi incepe sa traga masina, la turatia asta se simte ca intra in functiune turbina.
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
Ai fost de fata cand ti-a curatat EGR-ul?ti-a demontat tot pe acolo inclusiv admisia?daca nu ai facut asa degeaba ai mai umblat.Asa am patit si eu,am fost la service si nu au vrut sa desfaca tot si l-am curatat singur acasa si merge brici acum.Cat te-a costat?
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Problema nu am rezolvat-o eu ci un mecanic dar mi-a spus care a fost cauza.
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
ag10tit a scris:Problema nu am rezolvat-o eu ci un mecanic dar mi-a spus care a fost cauza.
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
Multumesc de raspuns,dar ce simptome avea ,iti aparea vreo eroare?
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.
Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- cuculica
- OP
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,
Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.
Ai descoperit defectul?sunt curios ce a avut!
Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.