Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare baieti...va cer acuma ajutorul ca doar cu voi ma pot intelege avand in vedere ca sunt departe de casa...am un vauxhall astra 1.7 dti din 2000(banuiesc ca motorul este identic cu cel de pe opel astra)...masina are 205000km si nu de mult am cumparato...acuma incep problemele...cand am cumparat masina avea debitmetrul de aer dus...lam schimbat si motorul trage bine merge excelent...la bord totusi mi se mai aprinde martorul cu cheita si am facut eu testul si mia dat eroare la senzorul de pozitionare al arborelui cotit si la bujii...bun astea am sa le schimb eu...no problem...motorul mai are niste scurgeri de ulei pe la un injector dar am sa schimb si garnitura ca cica unii pe forum zic ca aia ar fii...acuma dilema mea este dece masina scoate fum negru-albastrui doar cand trece de 2000 de ture, dar si atunci doar cand o turez daca merg cu ea constant si la 3000 de ture nu mai scoate deloc.Oricum si fumul care il scoate eu sincer nu prea il observ ziua ci doar noaptea la farurile masinilor din spate...si pe loc daca o turez nu scoate deloc fum doar peste 4000 de ture dar si ala este negru si in cantitati normale...ce am mai observat eu este ca sunt ceva depuneri de funingine pe haionul din spate(si alea se obsearva doar pt ca masina este alba)...masina nu papa ulei nici in apa nu este ulei si nici in ulei nu am observat apa...ce detalii sa va mai dau?...masina asta face pe zii cel putin 100 de km si o am de o luna da nici un semn de oboseala sau orice nu da...sper ca am dat toate detaliile care ar conta...Sincer as vrea sa vad parerile voastre despre acest fenomen daca se poate...sa stiu la ce sa ma astept...Mersi anticipat...
Skip ads

  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
noru85 a scris:Salutare baieti...va cer acuma ajutorul ca doar cu voi ma pot intelege avand in vedere ca sunt departe de casa...am un vauxhall astra 1.7 dti din 2000(banuiesc ca motorul este identic cu cel de pe opel astra)...masina are 205000km si nu de mult am cumparato...acuma incep problemele...cand am cumparat masina avea debitmetrul de aer dus...lam schimbat si motorul trage bine merge excelent...la bord totusi mi se mai aprinde martorul cu cheita si am facut eu testul si mia dat eroare la senzorul de pozitionare al arborelui cotit si la bujii...bun astea am sa le schimb eu...no problem...motorul mai are niste scurgeri de ulei pe la un injector dar am sa schimb si garnitura ca cica unii pe forum zic ca aia ar fii...acuma dilema mea este dece masina scoate fum negru-albastrui doar cand trece de 2000 de ture, dar si atunci doar cand o turez daca merg cu ea constant si la 3000 de ture nu mai scoate deloc.Oricum si fumul care il scoate eu sincer nu prea il observ ziua ci doar noaptea la farurile masinilor din spate...si pe loc daca o turez nu scoate deloc fum doar peste 4000 de ture dar si ala este negru si in cantitati normale...ce am mai observat eu este ca sunt ceva depuneri de funingine pe haionul din spate(si alea se obsearva doar pt ca masina este alba)...masina nu papa ulei nici in apa nu este ulei si nici in ulei nu am observat apa...ce detalii sa va mai dau?...masina asta face pe zii cel putin 100 de km si o am de o luna da nici un semn de oboseala sau orice nu da...sper ca am dat toate detaliile care ar conta...Sincer as vrea sa vad parerile voastre despre acest fenomen daca se poate...sa stiu la ce sa ma astept...Mersi anticipat...


incearca sa te uiti la garnitura de chiuloasa .si schimba toate filtrele la ea(si uleiul bineinteles)
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca era garnitura, fumul trebuia sa fie alb
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
termoflot? ulei in turbina?
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
...chiar azi am desfacut furtunele de la turbina si da este niste ulei acolo dar nu foarte mult sa zicem...dar este(acuma nu stiu cat ii de normal sa fie ulei acolo)...da sincer sa fiu nu stiu ce este ala termoflot...Sad...
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cand se aprinde martorul cu cheita, iti mai merge turbina? daca nu, schimba turbina. daca iti merge, e altceva
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Martorul se stinge cand pornesc motorul...sta asa 4-5 sec(in intervalul asta daca o turez se aude ca si cum ar bate tachetii) iar dupa 5 sec se aprinde si totul merge normal...turbina lucra bine..adica cand ajung pe la 1800-2000 de ture se simte ca porneste si trage bine...am incercat sa scriu in mesajul de mai sus, da nu stiu caca a aparut, ca azi cand am dat jos ecu am vazut putina motorina la una din mufe... Crying or Very sad Crying or Very sad ..asta inseamna ca va trebui sa remediez problema ca altfel imi va distruge ecu...Sad
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dute la un tester cat mai repede ca sa vezi ce erori ai. pana atunci, doar se poate presupune ce ai. in legatura cu motorina in ecu, vezi ca e topic special pt asta
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am sa merg sa imi fac un test dar sper sa nu dea mai multe erori...oricum testul agrafa sa cred ca ii zice imi da doar codul de bujii si senzorul de pozitie al arborelui...
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ar mai putea testerul sa dea mai multe erori?
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca ai bujii arse, iti scoate fum la pornire si martorul cu cheita ti se va stinge cand motorul se va incalzi. daca daca senzorul la arbore ti sa bulit, cand motorul este rece nu se vede nici o diferenta la motor, iar cand motorul este cald, inainte sa se aprinde martorul o sa dea sa se inece
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dar sfatul meu e sa te duci la cineva care se pricepe la opel
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ms oricum...am sa vad ce mecanici gasesc pe aici ca astia nu prea au treaba cu reparatu...doar pun testu si daca ii de reparat habar nu au...Sad
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
alx78 a scris:daca ai bujii arse, iti scoate fum la pornire si martorul cu cheita ti se va stinge cand motorul se va incalzi. daca daca senzorul la arbore ti sa bulit, cand motorul este rece nu se vede nici o diferenta la motor, iar cand motorul este cald, inainte sa se aprinde martorul o sa dea sa se inece

Ce treaba au bujiile pe caldurile astea ? bujiile la Y17DT nu functioneaza la temperaturi mai mic de 5 grade iar la 30-35 grade cat avem acum ..................
  • alx78

  • Mesaje scrise: 604
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am incercat sa-i spun ce simptome sunt cand sunt duse bujiile.nu neaparat ca asa se intampla vara
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil scuipa ulei pe la lagarele axului turbinei. La turatie constanta sarcina e mica, asa ca turbina se invarte mult mai incet, deci scuipa mult mai putin. Iar daca presiunea ceruta e sub cea data, atunci asta explica si fumul. Schimbarea turbo e singura solutie, nu se face reconditionare pentru ca nu iese bine.
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asta da veste...sa schimb turbo...Sad((...oricum imi este destul de greu sa il schimb atata timp cat merge bine trage calumea...nu stiu ce sa zic...sincer sa fiu am curatat egr-ul si nu mai scoate fumul acela negru-albastrui sau cam asa ceva(nu stiu exact ce culoare are ca il vad doar noaptea in farurile masinilor din spatele meu)...si trage si mai bine acum...ce sa zic am sa o las asa acuma sa vad cum merge si daca o sa fie nevoie schimbam si turbo...ms mult pt sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR