Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Problema e ca ramane foarte foarte turata.....o pornesc, sta cuminte la ralanti , la plecarea dupa loc automat o accelerez usor si ramane turata in functie de "cat bag talpa in ea"Ce ar putea fi?Am motorul de 1400 cmc injectie monopunct iar tipul motorului e cz14nz
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Clapeta de acceleratie gripata? Rolling Eyes
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
clapeta inchide cum trebuie
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am verificat si regulatorul de ralanti , l-am curatat dar nu observ nici o diferenta atunci cand bag sau scot mufa...sa fie el buba?>?????
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cablu gripat???ai umblat pe acolo pe la carburatie?a inceput sa faca asa dintr-o data sau in urma unor interventii pe la motor?
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Problema cred ca a inceput mai demultisor , dar isi revenea la turatie normala...s-a agravat in ultimul timp cand imediat dupa ce pornesc motorul si calc usor acceleratia ramane turat si chiar dupa ce se incalzeste turatia se pastreaza ridicata, iar cablul nu prezinta nici o problema
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am un prieten care a avut ghinion din prima zi cand a luat mashina: megeam normal pe autostrada shi am observat ca turatzia (pt. viteza la care mergea) era f.f.f. mare... am oprit in prima parcare - oprit motorul; pornit motorul - in 2-3 secunde incepea sa accelereze singura; chemat mashina de asistentza - motorashul de relanti era problema;
poate te ajuta

prietenul are tot o corsa (b)
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multam fain , ai cumva idee daca l-a reparat sau l-a inlocuit si daca l-a inlocuit cam cat a dat pe el?
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Baga piciorul sub pedala si ridica de ea pana sa dai banii pe un motoras...daca revine la normal e cablu sau altceva...mecanic....daca nu revine atunci gândeºte-te la motoraº.
Multã Baftã.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
styx a scris:...am observat ca turatzia (pt. viteza la care mergea) era f.f.f. mare...


cum asa? avea probleme cu ambreiajul/transmisia? era pe liber?
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
manfred a scris:Baga piciorul sub pedala si ridica de ea pana sa dai banii pe un motoras...daca revine la normal e cablu sau altceva...mecanic....daca nu revine atunci gândeºte-te la motoraº.
Multã Baftã.



Nu revine turatia...in seara asta iau motorasul de un preten care are o astra din 92 motor c14nz si vad daca el e buba...la magazin l-am gasit la 230 RON marca Siemens
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca este senzorul de la clapeta de acceleratie.
Este Montat pe acceasi axa cu cablul de acceleratie. Unul pe o parte a corpului injectiei, celalalt pe cealalta parte.
Ramane pe pozitia la care ai luat piciorul de pe acceleratie si ecu ii da benzina la fel ca inainte.
Apropo .. nu se mai si inneaca cate o data ?
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Merge ea parca putin inecata cand se incalzeste ca da ceva fum negru, asta parca inseamna mult combustibil , dar daca o calc se duce lejer.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
normal....Very Happy
Du-te la dezmembrari si incearca un senzor de la acceleratie
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
De la ora 17 pana acum la 22:30 am stat langa fier...nu i-am dat de capat.Si mai nou ceva ciudat....ramane turata doar atunci cand e motorul incins. Am pornit-o si l arece nu mai era turata . Am ajuns la disperare. Am schimbat si motoras si cred ca avansul vacuumatic si degeaba...la cald daca ii dau cateva sprituri ramen undeva pe la 3000 ture.Ma chinui si nu ii dau de cap neam.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ai schimbat senzorul de la clapeta de acceleratie ?
  • vectrapxi1

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut astfel de surprize, dupa drum lung in exteriorul localitatilor deci motor incins si mers turat, am observat ca motorul ramine turat. Am oprit motorul, am pornit din nou si totul a fost OK turatia si-a revenit la normal. Dupa citeva chestii de acest gen am decuplat bateria si am lasat-o asa un sfert de ora. De atunci nu mi s-a mai intimplat. Incearca si tu poate merge.
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dgxshpe a scris:ai schimbat senzorul de la clapeta de acceleratie ?

De schimbat nu am apucat dar daca ii scot mufa si accelerez tot turat ramane
E normal?
Si intrebare un tester auto sau un mecanic care sa ma scoate din beleaua asta unde gasesc?
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai se pare ca tot nu intelegi ...
Deci :
Ecu comanda debitul de benzina datorita senzorului de la clapeta de acceleratie.
Iti trebuie sa il inlocuiesti pe cel de pe masina cu unul functional.
Degeaba il scoti ca nu o sa-ti revina turatia la normal.
Dute la dezmembrari si vezi cum se misca cu unul functional.
Daca nu , verifica furtunasele de aer sa nu traga pe undeva aer fals.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
rastafarianul a scris:...daca ii scot mufa si accelerez tot turat ramane...

asta inseamna ca senzorul de la clapeta e ok, nu e vorba de ce "vede" ECU, ci de faptul ca fizic intra mult aer. parerea mea...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR