Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut !
Conduc de ceva luni un Opel Insignia 1.8l berlina , Echipat Edition plus cateva optionale , bixenon, scaune incalzite, scut motor, roata de rezerva normala, si as vrea sa deschid o discutie , cu un usor iz de jurnal de bord .

Plusuri:
Aspectul exterior consider ca este printre cele mai reusite prin comparatie cu restul autoturismelor din clasa
Calitatea fabricatiei luata ca intreg este si ea ok
Dotarile in standard destul de cuprinzatoare
Confortul la rulare
Spatiul interior nu este poate cel mai mare , vezi Skoda Superb , insa este suficient
Pretul mai mult decat corect in raport cu ce iti ofera masina
Cutie cu 6 trepte
Farurile care arata si isi fac treaba foarte bine

Minusuri:
Motorizare pt. oameni linistiti fara pretentii sportive
Finisarea interioara , bine asamblata insa materialele folosite par destul de ieftine si un design usor coreean
Mocheta din porbagaj este destul de naspa , se scamoseaza ca naiba , finisarea porbagajului este cam la nivel de Logan ... Shocked
Ceva zgomote parazite pe la suspensie si directie cat si in zona bordului
Insonorizare deficitara , se cam aude motorul un pic cam tare cat si suieratul vantului peste 130 km/ora
Ecranelul de deasupra consolei ilizibil ziua in lumina
Pozitionarea comenzilor pt oglinzile electrice nu foarte comod de folosit , noroc ca nu trebuie sa le folosesti prea des
Meniul computerului de bord care la versiunea mea de echipare este destul de sarac in informatii.

Si cateva detalii despre parcursul de pana acum .

Masina am luat-o de noua si am parcurs 4300 km pana acum cu un consum mediu de 10.4 l%. Din calculele mele rezulta un consum in regim urban intre 11-13 l si extraurban 7.5-8.5 in functie de talpa si trafic , consumuri pe care le consider corecte raportate la masa si cilindree.
Rapunsul motorului este spontan si elastic in prime trepte de viteza dupa care devine molcom .
Directia este suficient de precisa ,nu chiar ca cea de la Astra h-ul avut anterior ,si nu este foarte asistata dacat in ultima parte a cursei volanului care cateodata scapa in maxim destul de brusc.
Scaunele sunt comode si incalzirea este eficienta si uniforma .

Am o intrebare pt cei cu faruri cu xenon : Ati incercat functia de asistare a fazei lungi ?, eu am incercat-o in repetate randuri si nu am sesizat ca ar functiona , imi scapa ceva ?

Cam atat text pt moment , voi mai reveni cu noi informatii ... despre ce am testat innainte sa ma opresc la Insignia.
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am o Insignia ST 2.0 160CP din decembrie anul trecut. Aproximativ 22.000 km si sunt f multumit de ea.

Am si eu faruri cu Xenon, si de cand am luat masina stau pe pozitia Auto. Trecerea pe faza lunga/scurta automat functioneaza impecabil.
Singurele momente cand a trebuit sa intervin au fost intr-o noapte pe autostrada in HU cand din cauza parapetului de despartire intre sensurile de mers camera nu sesiza farurile camioanelor de pe sensul opus si trecea pe faza lunga. Evident ca asta deranja conducatorii de pe sensul opus asa ca l-am trecut pe manual - faza scurta.

In rest sistemul functioneaza impecabil.

PS. Mai sunt din cand in cand probleme cu masinile f vechi care au pozitiile pe spate aproape invizibile (gen dacia 1300) la care schimba destul de tarziu inapoi pe faza scurta, dar e de inteles la ce pozitii aproape inexistente au acele masini.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@panaramax
eu astra j dar presupun ca principiul este acelasi de activare a functie de asistare a fazei lungi
pentru a activa aceasta functie butonul rotativ de selectare a luminilor sa fie pe automat
afara sa fie intuneric astfel incat sa ai aprinse si luminile (faza scurta)
dat de maneta din partea stanga exact cum ai da dublu flash dar nu tragi de maneta spre tine si inpingi in fata
o sa vezi ca iti apare pe bord martorul acela cu A si atunci sistemul e activ si va schimba singur in functie de intensitatea luminii de afara
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da am incercat sa dau de doua ori de maneta spre bord numai ca odata aprinde faza lunga si a doua oara o stinge ...nusce sa zic am sa mai incerc... dar sunt oleaca mirat sa fie asa dificil de utilizat functia asta , ma gandeam daca nu este cumva legata de un alt optional pe care nu il am eu ...si de aceea sa nu mearga ..
Daca am pus selectorul pe Auto si imping odata maneta se stinge martorul cu auto si faza scurta si se aprinde doar cel de faza lunga

Acum in alta ordine de idei sa va spun ce alte masini am luat in considerare inainte sa raman la Insignia .

Ford Mondeo 2.0l ,
Mazda6 2.0l
Skoda Superb 1.8 Tsi
Renault Laguna 2.0l
Honda Accord 2.0l

Toate erau mai scumpe decat Insignia la dotari similare , Fordul avea cutie cu 5 trepte si un interior finisat foarte urat, nici exteriorul cu rotile alea foarte mici nu era mai de colea.
Mazda este cea care mi-a placut cel mai mult atat pe afara cat si inauntru insa avea un pret cam mare si mai ales motoare euro4 si deci trebuia sa platesc taxa de inmatriculare , oricum in ziua in care am semnat actele cu opelul reusisem sa obtin si un discount substantial si pt o Mazda6 1.8 l ..suficient de bine echipata dar care impreuna cu taxa de inmatriculare urca mai sus in pret cu cateva sute de euro.
Skoda era o masina foarte potrivita pt nevoile mele si cu motorul Tsi cred ca era cea mai buna afacere din punct de vedere a performantelor , dar ar fi fost destul de scumpa la niste dotari
similare , oricum superspatioasa masina asta .
Renault este bine finisat in interior insa nu are deloc spatiu in spate si pe afara este cred cea mai urata caroserie dintre toate .
Honda ar fi fost prima alegere daca nu as fi avut nevoie de porbagaj si spatiu in spate si este si una dintre cele mai scumpe dintre ele , oricum cel mai interesant interior .
De la VW nu m-a interesat Passatul , prea multe pe strada si prea urata pe afara, Passatul CC insa ar fi fost interesant dar geamuri fara rame in Romania pe strazile astea nu as fi riscat si pretul este mare in comparatie cu restul .
Cam astea au fost optiunile pt o masina pana in 20k euro la care foarte importante sa fie confortul interior , porbagajul , siguranta , aspectul global , pretul si conditiile de service , sper sa fi facut o alegere buna pt. ca as vrea sa tin ceva timp masina, "time will tell" .
Pana acum singura sa zicem problema care o am este un sunet de roata dintata la articulatia dreapta (planetara , caseta directie sau nu stiu ce) care face un tacanit cand iau curbe la viteza mica. Am fost la service si evident ca nu am primit nici o rezolvare , am sa mai merg ...mentionez ca nu se aude tare si nici nu are vreun efect asupra directiei ,
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@panaramax
nu te-am intrebat ai AFL?
Ca altfel acea functie nu e disponibila
iar daca ai trebuie sa faci operatiunea cand e intuneric afara altfel nu se activeaza
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai as zice ca am AFL ...nu inseamna faruri bixenon adaptive + senzor lumini si functie cornering ?
Am sa mai incerc cu prima ocazie cand am sa mai merg noaptea ...atunci cand le-am incercat era noapte si aveam peste 80 km/H ar fi trebuit sa mearga ...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poi nu trebuie sa fii in miscare neaparat cand faci aceasta operatiune
masina si stationata dar sa fie intuneric afara astfel incat faza scurta sa stea aprinsa de senziorul de lumina
dai de maneta de doua ori consecutiv in fata si se activeaza ea ramane asa pana faci aceeasi manevra inca o data sau daca masina e pe faza lunga si tu vrei sa dai flash atunci se dezactiveaza
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
probabil asta era ,trebuie ca farurile sa fie pe auto sa functioneze asistentul.
Ideea ta este buna.am vrut si eu sa fac un jurnal de bord cu 1.8, dar nu prea am avut timp.Eu o am de o luna si am facut 1300 km.consum mediu cam 13,5 in oras si 7.6 afara.Exact acelsai consum mediu il am:10,4 doar ca am mers mai mult pe afara.In oras merg pe distante scurte.Oglinzile nu se aseaza inspre rotile spate la mers in marche-arriere?De asemenea nu se pliaza cand tii apasat butonul pentru inchiderea masinii cum spun ei in carte.Motorul e slab la reprize.Am avut vectra 1.9 cdti si nu se compara.Primele 3 trepte sunt ok desi tot vectra era mai aspra.Dar sa spunem ca e suficient,nu mai am 20 de ani.Si daca treci de 3500 de ture parca se mai trezeste.Tata are Octavia 2 1.4 turbo si trebuie sa spun ca e mai silentios desi nu are capitonaj la capota, e mai vioi, are cuplu maxim de la 1500 de ture si consumul de asemenea e semnificativ mai mic.Doar ca eu m-am indragostit de insignia de cand a aparut si nu pot sa zic ca sunt dezamagit.Ca tot a venit vorba am sa ies mai tarziu sa probez si eu asistentul de faza lunga .sunt curios.Ar fi multe de spus.Povestea mea e mai lunga , am sa revin cu mai multe detalii Wink
Era sa uit un lucru ce m-a pus pe ganduri.Daca e motorul rece cand pornesc merge inconstant.Simt mici tremuraturi ale masinii .La vectra diesel nu s-a intamplat niciodat in 60.000 de km.Dupa un minut merge perfect dar nu mi se pare normal.Daca aveti aceeasi problema sau explicatii....Va multumesc
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@vectragts1
ce insemanea carbon flash ce la semnatura ta?
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@vectragts1
ce insemanea carbon flash ce la semnatura ta?


Este culoarea mashinii.anul trecut la negru ii spuneau black saphire .Acum e carbon flash Very Happy.Cred ca sunt diferite dar anul asta nu mai aveau black saphire ...doar carbon flash pentru negru metalizat la insignia Very Happy
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@vectragts1
ai ceva poze?
ca sunt curios sa vad diferenta intre black saphire si carbon flash
tr pe pm daca nu vrei sa le urci pe site
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:@vectragts1
ai ceva poze?
ca sunt curios sa vad diferenta intre black saphire si carbon flash
tr pe pm daca nu vrei sa le urci pe site


Din pacate nu am.Promit sa pun saptamana asta.Acum e si putin prafuita.O sa o spal fac poze si le pun.sunt curios si eu care e diferenta desi probabil pe calc e greu de estimat. Shocked
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Funny ! si eu am tot carbon flash , care este un gri usor verzui foarte intunecat , cam cum e mina de creion doar foarte intunecat.

@vectragts..nu ar trebui sa te raportezi la motoare turbo atunci cand evaluezi un motor aspirat de cilindree mica cum este al nostru , banuiesc ca erai constient de faptul ca nu iti va oferi reprize comparabile cu dieselul de pe masina veche ... reprizele mai bune sunt exact locul in care un turbodiesel va excela dar in opinia mea cam singurul .
Inainte de insignia am avut un astrah cu motor de 1.4 si 90 cai , care a functionat foarte bine vreo 60mii cat am avut-o , ce am remarcat la motorul ala si acum ma astept ca si asta sa fie la fel, este faptul ca dupa 30 mii a inceput sa traga destul de bine fata de cum mergea cand era nou, urca mult mai repede in ture si se simtea mai energic la talpa .
Si la mine este usor neregulat relantiul dar nu cred ca este o problema , cand este cald merge uniform .
Ar mai fi o intrebare , v-ati uitat vreodata la nivelul uleiului?La mine de la inceput a fost destul de mult , peste indicatia de maxim pe joja , motiv pentru care am scos cam 500ml , si acum este in jurul maximului dar nu peste , m-am mirat pt ca de obicei din fabrica vin cu lichidele ok dozate , oricum monitorizez constant nivelul , si antigel am fost nevoit sa completez putin , si ala era sub minim .
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Sigur ca nu m-am asteptat sa aiba reprizele unui diesel.Dar e suficient pentru mine.As fi preferat poate 1.6 turbo dar mai trebuiau leuti si am ales dotari.eu am verificat nivelul uleiului de 2 ori si e aproape de maxim.dupa 1350 de km imi spune computerul de bord oil remainig life 91%.
Apropo de AFL .L-am testat aseara.La 60 km pe ora chiar vedeam cum farurile se misca in curbe dupa cum rotesti volanul.Asistentul de faza lunga e super, dar daca era pe faza scurta si erau semne reflectorizante in curba nu comuta pe faza lunga decat dupa ce treceam de ele.E adevarat ca reflectau destul de tare. Shocked
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da si la mine dupa 4300 km imi arata oil remaining life 69% Embarassed ...dar ma rog nu cred ca este foarte accurate ce indica...
Pe mine cel mai tare m-ar fi coafat motorul de 2.0 l turbo cu echipare sport ..asta ar fi fost super ..dar dupa cum zici si tu money, money ...not !... Sad
Dar isi face treaba si asta si sper sa si-o faca si dupa 70-80 mii ca am de gand sa tin masina cat mai mult ...
Asa ca un fapt divers prima senzatie naspa pe care am avut-o in momentul in care am mers prima data cu insignia a fost faptul ca sa cam coborat calitatea materialelor si asamblarii fata de opelurile mai vechi , par subtirele plasticele din interior si cam tremura si scot diverse sunete cand accelerezi si nu esti chiar suficient de sus in ture , sau se cam misca daca apesi sau sprijini picioru de ele , par asa cam fragile , senzatie pe care nu am avut-o in astrah sau marcile concurente pe segment pe care le-am testat ...
Ma asteptam ca schimband la o clasa superioara sa fie o diferenta clara de calitate , dar nu , si am impresia ca si intre astra-ul curent si insignia este oaresce diferenta in favoarea astrei la finisare si feeling interior ...din punctul asta vw si honda sunt clar deasupra ...
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Intr-adevar finisarea si calitatea nu este cum m-am asteptat, insa e cea mai frumoasa.By the way cati km ai facut in oras si cati afara?
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
As zice 60% Bucuresti 40% afara , drum national si de obicei destul de aglomerat , nu prea am prins iesiri cu trafic putin si mers de regula clima pornita si minim 3 adulti + bagaje ...
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
panaramax a scris:As zice 60% Bucuresti 40% afara , drum national si de obicei destul de aglomerat , nu prea am prins iesiri cu trafic putin si mers de regula clima pornita si minim 3 adulti + bagaje ...


Tu ce benzina pui?Eu am pus pana acum carrera 100 de la OMV si de 98 de la Mol.In carte recomanda 95 doar ca stim toti cum e benzina la noi....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@vectragts1
pe acelasi principiu ca si tine am mers si eu a mea e disel dar am alimentat cu alto55 ca sa aiba macar 51 cat recomanda producatorul
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai eu nu am pus decat de 95 de la Mol dar nu m-am sfiit sa folosesc si de la Petrom sau Omv , ocolesc Rompetrol, Agip si Lukoil.
Nu am pus de cifra octanica mai mare pt. ca e prea scumpa si nu cred sa am vreun beneficiu si apoi aspiratele pe benzina cu injectie indirecta sunt destul de rezistente la calitatea benzinei atata timp cat ii mai dai si in goarna oleaca si nu mergi subturat , deci : apa paie si bataie ....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR