Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut.. stie cineva dak se poate monta turbo pe un motor de opel vectra a c16nz 1.6? pls hel[ Crying or Very sad
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
se poate monta dar versus costurile modificarilor pe care le presupune acest up-grade mai bine schimbi motorul cu unul de 2 litri si vei avea mai multa putere decat fata de cel de 1.6 + turbina
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da dar... pe mine ma intereseaza si consumul.. k oricum o sa consume mult mai mult si cu turbina asta de 1.6... da ala de 2.0 o sa consume o canistra si o galeata:)) asa k... Confused m-ar interesa dak stie cineva si modelul de turbina pe care as putea sa il pun ... cu tot cu intercooler.. si cu toate cele..
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cine ti-a spus ca ala de 2,0 ia o galeata? o galeata de care? maxim 2 l in plus, dar nici aia.
putere mare si consum mic nu exista.
pune chiulasa de c16se cu tot ce trebuie si ai 101 cai in loc de 75.asa nici nu trebuie sa faci omologare.
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la treaba cu chiulasa nici nu m-am gandit.. e bine de stiut Smile dar totusi eu o sa ii pun si turbo.. dak il duc la 130 d cai st tare..
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
succes
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
stie cineva km la ce pret se invarte chiulasa aia?:-s
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cea mai NE profitabila afacere sa zic asa... Mai bine de banii de care iti iei turbina, intercooler, furtune, pistoane forjate, biele si ce mai trebuie (banuind ca le iei noi, sa nu ai alte probleme)...iti iei un C20LET sau macar un C20XE, sau de ce nu, un X20XEV. Sunt motoare de 2000 cmc, dar fac banii aia si sunt consacrate deja. In schimb tu vrei sa iti spargi banii pe niste piese aiurea. Sa nu mai amintesc de durerile de cap ce vor surveni in momentul in care ti se sparge un furtun, sau un piston, deoarece ai dat mai mult in boost decat tin pistoanele stock si asa mai departe . Din partea mea multa bafta, desi sunt mai mult decat convins ca va iesi un Fiasco de proportii.... Si chair daca iti reuseste (ca au mai facut si altii), nu va tine mult, iar cresterea de putere va fi prea mica comparativ cu ceea ce ti-am enumerat mai sus. Consumul mare la un motor mare nu se justifica, dac este in toate mintile lui. Si stiu ceea ce spun...am un C20XE si un X20XEV de 2 ani si nu te omoara consumul.... La drum lung iesi mai bine decat un motor mic, de care trage in greu masina...Trust me!
Oricum succes!
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ms VEMANIS ... o sa tin cont de ce mi-ai spus .. si ai dreptate dar pe langa motor nu trebuie schimbate si celelalte... [ calculatoru ala de bord .. instalatie electrica ] ? sunt si eu un incepator.. si de aceea intreb ..
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
soft pt turbo din aspirat nu iti face mai nimeni.
asta inseamna standalone cu tot ce presupune asta.numa pe ala dai juma de let.
  • turturik

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eu ma refeream la calculatoru ala... din dreapta de jos.. k stiu k asa ii zice..nu cred k se potriveste si deasta.. nu la soft pt turbo sau ce zici tu Neutral
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
turturik a scris:eu ma refeream la calculatoru ala... din dreapta de jos.. k stiu k asa ii zice..nu cred k se potriveste si deasta.. nu la soft pt turbo sau ce zici tu Neutral


Pai colegul marian-sro ce naiba iti spunea? Calculatorul tau stock este facut special pentru functionarea optima a motorului in parametrii dati de constructor. Dupa ce pui tu turbo si alte nebunii, acestea se vor schimba complet... Ecu nu mai stie cum sa reactioneze in momentele alea, sau chiar daca o va putea face, o va face aiurea si nu te vei putea bucura de modificarile aduse motorului, la maximum. Mai asteapta si alte pareri, dar eu imi mentin ideea de mai sus. Pui LET direct si ai rezolvat treaba! Alt sfat... Cumpara o Vectra A neinmatriculata din Germania, cu LET, sau de ce nu, SFI si faci recarosare. Se merita inzecit decat sa bagi atatia bani in modoficarea celui de pe masina. Asa as face de 100 ori la rand, pana sa ma apuc de modificarile dorite de tine.

P.S. Nu am mentionat si de instalatia electrica, planetare, bucsi, frane si alte "nimicuri", care vor trebui upgradate... Deci, mai gandeste-te inca o data in ce vrei sa te bagi!
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR