- musicall
- OP
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
Cu Noua Colectie Logan, Dacia isi reafirma modernitatea gamei si isi consolideaza oferta. Printre elementele de noutate prezente pe Noua Colectie Logan se afla atat nuante de vopsea si materiale de interior inedite, cat si detalii de design, cum ar fi capota portbagajului redesenata, care dispune de acum de un buton de deschidere exterioara sau stopurile tip "cristal" integrate in blocurile optice spate.
Lansarea Noii Colectii este insotita de introducerea versiunii varf de gama Prestige, cu prezentare exterioara specifica si dotata in exclusivitate cu motorizarea 1.6 16v. Dezvoltand o putere de 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min, acest motor de origine Renault confera Logan performante inedite.
La interior, Noua Colectie Logan beneficiaza de tapiterii noi cu modele originale si cu finisare ingrijita, precum si de noi covorase. Un maner nou, ergonomic, pentru maneta schimbatorului de viteze, prezent de acum pe toate versiunile, aduce o tusa de modernitate suplimentara habitaclului.
In materie de echipamente, Noua Colectie Logan primeste in dotare o noua gama de aparate radio Blaupunkt cu fata detasabila si functie RDS, disponibile cu lector de casete, CD sau CD cu MP3. Un nou spatiu de depozitare in partea inferioara a consolei centrale isi face aparitia pe versiunile Laurate, Laurate Plus, Ambition si Prestige ca o confirmare a vocatiei practice a modelului Logan.
Noua Colectie Logan primeste cateva retusuri exteriore care vin sa dea o nota mai dinamica designului sau. Astfel, incepand cu versiunea Ambiance, blocurile optice spate integreaza de acum stopuri tip "cristal". Pe versiunile Laurate, Laurate Plus, Ambition si Prestige portbagajul dispune de un eleron incorporat, care confera designului masinii o tusa de dinamism. In plus, ca un detaliu practic deloc de neglijat, accesul la portbagaj este posibil cu ajutorul unui buton, eliminandu-se astfel obligativitatea folosirii cheii.
In partea din fata, pentru versiunile mai sus mentionate, grila calandrului este de acum vopsita in intregime in culoarea caroseriei. Aceste evolutii sunt insotite de aparitia unei game noi de jante din aliaj usor, de 15 toli. De asemenea, sunt disponibile patru noi nuante de vopsea metalizata: Albastru Mineral, Gri Platine, Gri Comete si Bej Toundra. In ton cu noile tendinte de pe piata, aceste nuante reafirma modernitatea modelului Logan.
Versiunea Prestige vine sa completeze varful de gama Logan. Tapiterie "Trial", ornamente specifice pentru pragurile portierelor, manere interioare de deschidere cu aspect "aluminiu satinat", consola centrala si contur al aeratoarelor "tip aluminiu", constituie tot atatea mici detalii rafinate prin care Logan Prestige se demarca de restul versiunilor.
Soferul nu este nici el uitat: la dispozitia sa se afla un volan imbracat in piele si un maner al manetei de viteze imbracat de asemenea in piele.
Pe tabloul de bord, fondul cadranelor este argintiu cu zona rosie pentru turometru.
Exteriorul versiunii Prestige beneficiaza si el de elemente distinctive. Atat bara de protectie fata cat si cea spate sunt vopsite integral in culoarea caroseriei, la fel ca manerele portierelor si bandourile de protectie laterala.
Retrovizoarele exterioare dispun de un design specific si sunt de asemenea vopsite in culoarea caroseriei. In plus, bandoul din partea superioara a calandrului prezinta un motiv ornamental. Totodata, aceasta versiune beneficiaza de jante din aliaj specifice.
Logan Prestige este disponibil numai in culorile metalizate Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral si Rosu Toreador, precum si in nuanta opaca Bleu Marine. Ca motorizare, versiunea Prestige beneficiaza, in exclusivitate in gama Logan, de motorul pe benzina 1.6 16v.
1.6 16v: performante inedite in universul preturilor Logan
Provenind din gama de motoare a grupului Renault, propulsorul 1.6 16v confera modelului Logan performante inedite. Motorul dezvolta 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min si un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, ceea ce ii permite versiunii Logan Prestige sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 10,2 s si sa atinga o viteza maxima de 183 km/h.
Aceste valori plaseaza Logan Prestige 1.6 16v intr-o pozitie fruntasa in materie de performante dinamice printre modelele din gama sa de preturi. Insa principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan Prestige il constituie supletea sa si placerea de a conduce pe care o procura.
==
Modelul 1,6l 16V va fi dezvaluit si testat pentru presa de specialitate intre 17 si 18 septembrie, in cadrul unui eveniment special organizat la Mamaia, judetul Constanta.
Break-ul va sparge sampania inaugurala pe 10-11 octombrie, in Transilvania, zona Sighisoara. Vor fi disponibile la test doua versiuni, una cu 5 locuri si alta cu 7 locuri, ambele cu diverse niveluri de echipare.[/b]
Lansarea Noii Colectii este insotita de introducerea versiunii varf de gama Prestige, cu prezentare exterioara specifica si dotata in exclusivitate cu motorizarea 1.6 16v. Dezvoltand o putere de 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min, acest motor de origine Renault confera Logan performante inedite.
La interior, Noua Colectie Logan beneficiaza de tapiterii noi cu modele originale si cu finisare ingrijita, precum si de noi covorase. Un maner nou, ergonomic, pentru maneta schimbatorului de viteze, prezent de acum pe toate versiunile, aduce o tusa de modernitate suplimentara habitaclului.
In materie de echipamente, Noua Colectie Logan primeste in dotare o noua gama de aparate radio Blaupunkt cu fata detasabila si functie RDS, disponibile cu lector de casete, CD sau CD cu MP3. Un nou spatiu de depozitare in partea inferioara a consolei centrale isi face aparitia pe versiunile Laurate, Laurate Plus, Ambition si Prestige ca o confirmare a vocatiei practice a modelului Logan.
Noua Colectie Logan primeste cateva retusuri exteriore care vin sa dea o nota mai dinamica designului sau. Astfel, incepand cu versiunea Ambiance, blocurile optice spate integreaza de acum stopuri tip "cristal". Pe versiunile Laurate, Laurate Plus, Ambition si Prestige portbagajul dispune de un eleron incorporat, care confera designului masinii o tusa de dinamism. In plus, ca un detaliu practic deloc de neglijat, accesul la portbagaj este posibil cu ajutorul unui buton, eliminandu-se astfel obligativitatea folosirii cheii.
In partea din fata, pentru versiunile mai sus mentionate, grila calandrului este de acum vopsita in intregime in culoarea caroseriei. Aceste evolutii sunt insotite de aparitia unei game noi de jante din aliaj usor, de 15 toli. De asemenea, sunt disponibile patru noi nuante de vopsea metalizata: Albastru Mineral, Gri Platine, Gri Comete si Bej Toundra. In ton cu noile tendinte de pe piata, aceste nuante reafirma modernitatea modelului Logan.
Versiunea Prestige vine sa completeze varful de gama Logan. Tapiterie "Trial", ornamente specifice pentru pragurile portierelor, manere interioare de deschidere cu aspect "aluminiu satinat", consola centrala si contur al aeratoarelor "tip aluminiu", constituie tot atatea mici detalii rafinate prin care Logan Prestige se demarca de restul versiunilor.
Soferul nu este nici el uitat: la dispozitia sa se afla un volan imbracat in piele si un maner al manetei de viteze imbracat de asemenea in piele.
Pe tabloul de bord, fondul cadranelor este argintiu cu zona rosie pentru turometru.
Exteriorul versiunii Prestige beneficiaza si el de elemente distinctive. Atat bara de protectie fata cat si cea spate sunt vopsite integral in culoarea caroseriei, la fel ca manerele portierelor si bandourile de protectie laterala.
Retrovizoarele exterioare dispun de un design specific si sunt de asemenea vopsite in culoarea caroseriei. In plus, bandoul din partea superioara a calandrului prezinta un motiv ornamental. Totodata, aceasta versiune beneficiaza de jante din aliaj specifice.
Logan Prestige este disponibil numai in culorile metalizate Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral si Rosu Toreador, precum si in nuanta opaca Bleu Marine. Ca motorizare, versiunea Prestige beneficiaza, in exclusivitate in gama Logan, de motorul pe benzina 1.6 16v.
1.6 16v: performante inedite in universul preturilor Logan
Provenind din gama de motoare a grupului Renault, propulsorul 1.6 16v confera modelului Logan performante inedite. Motorul dezvolta 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min si un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, ceea ce ii permite versiunii Logan Prestige sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 10,2 s si sa atinga o viteza maxima de 183 km/h.
Aceste valori plaseaza Logan Prestige 1.6 16v intr-o pozitie fruntasa in materie de performante dinamice printre modelele din gama sa de preturi. Insa principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan Prestige il constituie supletea sa si placerea de a conduce pe care o procura.
==
Modelul 1,6l 16V va fi dezvaluit si testat pentru presa de specialitate intre 17 si 18 septembrie, in cadrul unui eveniment special organizat la Mamaia, judetul Constanta.
Break-ul va sparge sampania inaugurala pe 10-11 octombrie, in Transilvania, zona Sighisoara. Vor fi disponibile la test doua versiuni, una cu 5 locuri si alta cu 7 locuri, ambele cu diverse niveluri de echipare.[/b]
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
Si n-ar fi exclus deloc sa mearga peste 200 . Stai calm, SRN-urile mergeau lejer in 180 ( pe kilometraj, real probabil 165-170 ), deci peste vmax constructiva din talon. Si 1.5 dCi-uri fug nesimtit de repede, mai ales ca unii si-au facut chip tuning. Nelamurirea mea este cum de au asemenea curaj ... ca loganu prinde el 180, dar e la limita superioara a masinii. Deloc indicat. Zicea si Eddy aseara ca l-a depasit la 160 unu cu loganu. Asa si ? E ca si cum ar fi 2 insi care fac bungee jumping : unu sare cu harnasamente, legaturi, corzi profesioniste si asistat , celalalt cu elastic de chiloti innodat.
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
HIHIHIHIHHI......
deci aseara am fost la lansare ) la buftea
...si-o venit caii .... si-o trecut caii in viteza si asa mai departe
deci masina este un logan care are un eleron ca la 1310 bombat din tabla. aaaa la varianta sport avem ceasuri de bord albe cu lumina rosie ca la masinile rele, un schimbator si un volan de piele. o grila putin schimbata fata in sensu ca are niste crom, niste oglinzi putin mai normale..... si cam atat.
un motor de generatie veche (totusi primul cu 16v pe o dacie si primul care depaseste 100 cai) de 105 cai, un sistem de franare cu tamburi pe spate .... si pot continua in jos destul... aaa si am uitat ca am primit cadou cate o pereche de manusi de pilotaj din piele inscriptionate cu DACIA )
Marea problema a LOGANULUI in general e stabilitatea si directia.
Cand ma intorceam de la mare spre exemplu pe cernavoda m-a intrecut unu cu loganu care dupa parerea mea aveam cam 140-145 (eu aveam pilot automat la 130) si l-am gasit in pom putin mai incolo dupa ce am iesit de pe autostrada.
Nu vad cum sa faci o masina cu un motor mai puternic in conditiile in care aceasta caruta nu are stabilitate si directie.... mi se pare criminal
si.......surpriza masina costa 10.200 Eur
DACIA SUCKS AGAIN by Renault
deci aseara am fost la lansare ) la buftea
...si-o venit caii .... si-o trecut caii in viteza si asa mai departe
deci masina este un logan care are un eleron ca la 1310 bombat din tabla. aaaa la varianta sport avem ceasuri de bord albe cu lumina rosie ca la masinile rele, un schimbator si un volan de piele. o grila putin schimbata fata in sensu ca are niste crom, niste oglinzi putin mai normale..... si cam atat.
un motor de generatie veche (totusi primul cu 16v pe o dacie si primul care depaseste 100 cai) de 105 cai, un sistem de franare cu tamburi pe spate .... si pot continua in jos destul... aaa si am uitat ca am primit cadou cate o pereche de manusi de pilotaj din piele inscriptionate cu DACIA )
Marea problema a LOGANULUI in general e stabilitatea si directia.
Cand ma intorceam de la mare spre exemplu pe cernavoda m-a intrecut unu cu loganu care dupa parerea mea aveam cam 140-145 (eu aveam pilot automat la 130) si l-am gasit in pom putin mai incolo dupa ce am iesit de pe autostrada.
Nu vad cum sa faci o masina cu un motor mai puternic in conditiile in care aceasta caruta nu are stabilitate si directie.... mi se pare criminal
si.......surpriza masina costa 10.200 Eur
DACIA SUCKS AGAIN by Renault
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- musicall
- OP
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
kegpr a scris:...Iar motorul de 1.6 16v este de pe Meganul Classic si din cate stiu eu cel putin, nu a fost foarte stralucit.
eu unul as zice ca este singurul motor care merita, chiar si cu clasicele bobine de inductie care se duc fix la iesirea din garantie calculati baietiii... oricum nu inteleg de ce au scos varianta echipata cu motorul din epoca de piatra 1.6 8V sa fie din cauza ca le-au ramas pe stoc ???
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
Da, dar vezi tu ca ... si la 8000 euro tot nu prea gasesti competitor. Ideea a fost simpla si geniala : au reusit prin marketing sa puna egal intre numele LOGAN si 5.000 euro ( sau masina ieftina ) . Si s-au cumparat in draci numai modele de 7.000+ , adica cu 50% mai scumpe decat ce s-a anuntat. Dar ce mai conteaza ? Alternativa era clar un SH. Si acum nebunia continua ... a iesit super loganul ieftin, insa cu motor de 100 cai ! Foarte tare nene ! Arata si mai bine, e si nou ... Conteaza ca e cu 100% mai scump decat ce ni s-a servit initial ?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat