Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Deci sa incep : 1)aseara am fost la garaj sa vad pe cati litrii de motorina ma bazez pt un drum azi, am pus contactul aseara am vazut cat mai e si azi nu a vrut sa mai porneasca de nici un fel , in cele din urma a luat-o f greu
2) Aceiasi faza am mai patit-o a 2 zi de cand am luat masina vara asta , am dat la cheie si nu am asteptat sa porneasca (eu crezand ca e ceva defect, nestiind ca la diesel trebuie sa stai mai mult cu contactul+demarol pus ca sa pornesca, eu avand benzinar inainte... ) in fine a aceasi faza ca acum a pornit haraita bine iar dupa a scos un fum innecacios alb care mirosea a motorina nearsa

Intrebare : Cand pui contactul intra deja motorina in motor , adica se preateste un amestec ca sa pornesca , intreb pentru ca eu zic ca am innecat-o prin faptul ca am pus contactul si nu i-am dat o cheie atunci pe moment si i-am dat a 2 zi Rolling Eyes nu de alta dar sunt incepator in dieseluri, o fi ceva stricat? desi nu se aprinde nici un bec pe bord
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cand pui contactul in afara ca se incalzesc putin bujiile nu se intampla nik de genul injectare motorina, etc. Alte chestii sunt la tine.
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
in general porneste mai greu la anumite perioade mai lungi intre poriniri gen o zi doua din cauza furtunelor de retur se pot vedea sub capacul de plastic, se zice ca se invechesc si prin aer astfel se dezamorseaza pompa de injectie, verifica sa nu fie umede
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
probabil ca si tu ai problema inca nerezolvata la Y20DTH.
foarte multe motoare y20dth pornesc greu intr0o anumita plaja de temperatura
a mea de ex de la -23( temperatura mai mica nu am intalnit) la +13 si de la +21 in sus porneste ok.
intre +14 si +20 porneste in aprox3-4 secunde.
daca dai o cautare pe forum o sa gasesti mai multe.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
topic inchis am schibat furtunele de retur injectoare care erau coapte +montat supapa unisens intre filtru si pompa de injectie ... job done
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
o fi buna treaba cu supapa unisens, pt. ca i-as monta si eu daca e o solutie buna. cine ne poate spune daca e bine sau nu?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ktapet a scris:o fi buna treaba cu supapa unisens, pt. ca i-as monta si eu daca e o solutie buna. cine ne poate spune daca e bine sau nu?


E f bine pentru ca intotdeauna ramane furtunul plin cu motorina si orice dezamorsare e exclusa mai ales daca o pui dupa filtru si la 200 de mii cat costanu e un capat de tara
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Exact ce zice si Daniel patesc eu acum. Anul trecut a pornit bine indiferent de temperatura. Anul asta intre 16 si 22 de grade porneste mai greu. Am schimbat si eu furtunasele de retur. Singurul lucru diferit fata de anul trecut e ca aveam ulei Castrol Magnatec si acum am Mobil SyntS.
Dragos, spune-ne despre supapa de unic-sens, ce , cum, de unde si la ce pret.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Supapa gasesti la orice magazin de piese auto si se numeste supapa unisens pentru motorina(200 de mii) , pentru ea ai nevoie de jumatata de metru de furtun de 10(100 de mii) din ala cu invelis textil pe el + 4 coliere(100 de mii) 2 pt supapa si 2 pentru furtun, se taie conducta de plastic de la iesire din filtru si se inlocuieste cu ce am zis mai sus iar pompa ramane amorsata tot timpul si e exclus sa mai plece motorina inapoi in filtru
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Verificati mai intai SUPAPA DE PRESIUNE de la returul pompei de injectie. Eu am avut aceeasi prob, in sensul ca imi intrau bule de aer pe tur dispre pompa. Cea originala era BOSCH insa m luat una neoriginala, de Raba, costa 20 lei la orice mag de piese de Raba.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Poti sa ne arati si noua o poza cu piesa asta si unde e ea asezata pe injectie?trebuie sa demontezi pompa ca sa o poti schimba?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR