Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
dupa cum zice si subiectul de la o vreme a iceput sa imi faca probleme in sensul ca nu mai se schimba din consumul instant la relanti in consumul instant in timpul mersului, cand vrea merge cum trebe cand nu imi indica consumul in timpul mersului cum ar trebui sa indice la relanti adica l/h si nu l/100km...
ce este de facut ?
Skip ads

  • ?opel

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut
ia si tu peste noapte borna de la baterie si vezi dimineata
ar trebui sa-si revina.
am mai vazut figura asta
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am incercat si chestia asta si nu este de durata...
este drept sa si-a revenit dar nu a tinut decat pana am oprit motorul...
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
verifica dupa schema pe ce pin vine informatia de deplasare (viteza), s-ar putea sa fie probleme pe firul ala - contact imperfect pe undeva. daca nu vin impulsuri care sa-i spuna viteza, e normal sa-ti arate consumul pe ora.
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
dah, este logic ce zici tu...
dar de unde iau schema?
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da si tu un search pe forum dupa instalare MID.
Si o sa vezi pe ce pin vine informatia pentru consum.
Oricum tre sa fie un fir care vine de le ECU.
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
chestia este ca am cautat ce ai zis tu si tot ce imi gaseste este MID pt Vectra B, cand eu am nevoie pt Vectra A...
este aceeasi ?
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
conteaza sa te uiti la schema tipului tau de motor care dupa cate vad e C20XE. te-as putea ajuta eu cu schema, dar asta de-abia luni, daca pana atunci nu se ofera altcineva...
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ron a scris:conteaza sa te uiti la schema tipului tau de motor care dupa cate vad e C20XE. te-as putea ajuta eu cu schema, dar asta de-abia luni, daca pana atunci nu se ofera altcineva...


chiar te-as ruaga daca poti ...
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
m-am uitat pe o schema de C20XE (motronic M2.5) pe vectra A. de la ECU pleaca 2 fire spre BC:
- pinul 32 (ECU) la pinul 24 (BC) - fir negru/maro de 0.5;
- pinul 37 (ECU) la pinul 6 (BC) - fir rosu/alb de 0.75.
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ai cumva posibilitatea sa imi trimiti schema aia ?
sau sa imi zici unde o gasesc ...
mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR