shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Am verificat furtune,EGR,pompa vacuum,totul pare ok , filtru de aer schimbat de curand ,senzourul lambda schimbat de cateva luni ,mentionez ca in turbina era ceva ulei la fel si in furtunul intercooler,masina nu "trage" corespunzator si scoate fum negru din belsug. Cam "spartan" mesajul meu dar cred ca-i la obiect ,multumesc anticipat pt eventualele idei!
Am verificat furtune,EGR,pompa vacuum,totul pare ok , filtru de aer schimbat de curand ,senzourul lambda schimbat de cateva luni ,mentionez ca in turbina era ceva ulei la fel si in furtunul intercooler,masina nu "trage" corespunzator si scoate fum negru din belsug. Cam "spartan" mesajul meu dar cred ca-i la obiect ,multumesc anticipat pt eventualele idei!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ti-am ghicit-o eu, daca furtunele sunt bune schimba egr-ul
Daca scoti mufa nu simti ca trage masina mai bine sub 2000?
Ai putea incerca sa-l cureti prima data, da si rezultate.
Explicatia pentru eroarea asta e simpla. Presiunea aerului din sistemul turbo este mai mare decat cea din cel de evacuare. Daca egr-ul ramane putin deschis, cand el ar trebui sa fie inchis, se pierde din presiunea de pe sistemul turbo (aerul curat).
Daca se intreaba cineva cum reuseste acest motor sa blocheze putin aerul de pe sistemul care vine de la turbo pentru a reusi gazele de pe evacuare sa intre in admisie va explic: Prin clapeta de acceleratie care e situata chiar inainte de EGR. Ea lucreaza in tandem cu EGR-ul.
Daca scoti mufa nu simti ca trage masina mai bine sub 2000?
Ai putea incerca sa-l cureti prima data, da si rezultate.
Explicatia pentru eroarea asta e simpla. Presiunea aerului din sistemul turbo este mai mare decat cea din cel de evacuare. Daca egr-ul ramane putin deschis, cand el ar trebui sa fie inchis, se pierde din presiunea de pe sistemul turbo (aerul curat).
Daca se intreaba cineva cum reuseste acest motor sa blocheze putin aerul de pe sistemul care vine de la turbo pentru a reusi gazele de pe evacuare sa intre in admisie va explic: Prin clapeta de acceleratie care e situata chiar inainte de EGR. Ea lucreaza in tandem cu EGR-ul.
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Esti sigur ca furtununele de pe traseul de admisie si intercoolerul sunt intacte? Nu suiera puternic in accelerare?
Verifica din nou furtunul de la turbo la intercooler - intercoolerul- furtunul de la intercooler la admisie - garniturile egr-ului, sa nu-ti scape pe undeva aer.
Daca totul e ok n-am decat o solutie pentru tine. Schimba EGR-ul.
Verifica din nou furtunul de la turbo la intercooler - intercoolerul- furtunul de la intercooler la admisie - garniturile egr-ului, sa nu-ti scape pe undeva aer.
Daca totul e ok n-am decat o solutie pentru tine. Schimba EGR-ul.
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- marius_pye
- *
- 2 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2005
- Bucuresti
marius_pye
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Maine-i dau foc
Adica vroiam sa zic ca-i bag o fumigena colorata sa vad pe unde-mi scapa aer. Si eu am eroarea asta, dar doar de cand am schimbat admisia. Am schimbat EGR, verificat furtune Turbo si totul pare ok.
99% din cazuri, eroarea asta vine de la EGR. Eu sunt din aia 1%
Adica vroiam sa zic ca-i bag o fumigena colorata sa vad pe unde-mi scapa aer. Si eu am eroarea asta, dar doar de cand am schimbat admisia. Am schimbat EGR, verificat furtune Turbo si totul pare ok.
99% din cazuri, eroarea asta vine de la EGR. Eu sunt din aia 1%
la a mea se pare ca e de vina chiar intercooleru , mecanicul de aici zice sa schimb intai intercooleru dupa care sa merg iara la o noua "evaluare"
shydog
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Asa cum am banuit, a fost garnitura de la admisie de vina si tragea aer fals. In cazul meu s-a lucrat acolo.
Putem rezuma eroarea asta la urmatoarele chestii:
-egr blocat
-furtune, intercooler spart
-garnitura admisie
Eroarea asta nu apare in cazul in care ai clapetele de pe admisie distruse. Testat de mine.
Putem rezuma eroarea asta la urmatoarele chestii:
-egr blocat
-furtune, intercooler spart
-garnitura admisie
Eroarea asta nu apare in cazul in care ai clapetele de pe admisie distruse. Testat de mine.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- allexino_dj_123
- **
- 61 mesaje
- din 06 Apr 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Bacau
allexino_dj_123
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut am o vectra c 2004 1.9 cdti de 120 cp si am avut ceva probleme cu ea printre care radiatorul de intercooler, se auzea un suierat plus k lam dat jos si era spart, acum am montat altul nou dar suieratul persista.........park asa avea u navion cu reactii...de la ce se paote auzi?
suieratu se aude in partea din stanga undeva dupa filtru de aer e acel tub de plastic care cred k duce la turbina......se poate sa fie ala crapat?
suieratu se aude in partea din stanga undeva dupa filtru de aer e acel tub de plastic care cred k duce la turbina......se poate sa fie ala crapat?