Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sper ca in cateva zile sa-mi cumpar al doilea opel gt, mai bun pentru a-mi finaliza noul proiect pt 2010.
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu ce proiect ai pe 2010 dar bafta cu el
daca pornesti de la opel gt trebuie sa iasa ceva frumos. nu uita sa mai pui si poze din cand in cand
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:nu stiu ce proiect ai pe 2010 dar bafta cu el
daca pornesti de la opel gt trebuie sa iasa ceva frumos. nu uita sa mai pui si poze din cand in cand

am cumparat masina si m-a dus la 9000euro, nu cit am crezut initial,trebuie sa o iau la mina un pic ca miroase a vechi in ea.si mai trebuie discuri de frina amortizoare 4bucati,si o baterie noua ca merge numai cu cabluri la pornire,rulmenti la alternator,si un atestat de la vehicolele de epoca ca altfel ma pun asatia la o taxa de 3999euro
  • kalu

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
poze?
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
chiar asa poze, ca mai rar vezi asa ceva.
Sa o stapanesti sanatos, si multa bafta cu proiectul tau.
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
foarte frumoasa ... sa ne tii la curent cu mersul proiectului
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
astept si la nevoie inca un an sa scoata taxa de inmatriculare deoarece asa cum este vreau sa o inmatriculez.deja au aparut pseudoexperti care imi dau sfaturi ca aia nu este nichelata busonul rezervorului nu este nichelat.este OPEL GT/j J=junior varianta mai saraca cu piesele vopsite negre nu cromate.
  • vasilescuionut

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
o masina superba,
un baby vette
ar trebui sa existe derogari la legislatie
sa fie protectionista referitor la prima inmatriculare, adica sa zicem masinile pana in 10-15 ani, care "concureaza loganul la pret" =))
si sa ne lase sa inmatriculam automobile care sunt adevarate opere de arta, mai vechi de 15 ani,
daca nu se face nimic, toti tinerii o sa viseze doar la mertzane......
ar trebui sa invatam cate ceva de la englezi sau americani, care pun cu adevarat pasiune in automobile indiferent de buget
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am renuntat si la certificatul RCR si am depus actele finale pentru a inmatricula opelul gt la politie.am dat tot motorul de 1.9 si transmisia si puntea spate si am fost la RAR pentru identificare si a-i face CIV cu motorul de 1.1s care are 67cp cu 2 carburatoare cu cutia de 1.1 si puntea spate de 1.1 toate montate si taxa de depreciere rezultata dupa aceea a fost de 870ron cu coeficientii rezultati deoarece nu are A/C,geamuri electrice si multe pe care ei nu le gaseau ca fiind sa-i ridice valoarea ci doar trebuiau sa i-o scada. am bagat-o la financiar fara probleme si acum am depus civ-ul eliberat de rar si toate actele cerute de ei acolo.m-am intors de zece ori inapoi de la ghiseu ca nu-i aia, nu-i aia, nu-i aia dar maiine iau talonul si gata nu mai trebuie nimic.pur si simplku m-am lipsit de motorul de 1.9 pe care-l voi monta peste ceva vreme dar am scapat de birocratia romaneasca.masina a pierdut ceva putere dar neimportanta pentru efortul inceput cu mult in urma de a inmatricula aceasta masina.maiine ma apuc sa o vopsesc rosie sa scap de aceasta culoare dar la care am tinut sa fie identificata corect.ma dadeau si la rar oamenii pe usa afara ca mai trebuie adusa cutare hartie si cutare si cutare.intr-un final a iesit un Biblioraft cat toate zilele de hartii si a meritat dar greu de tot ca la un moment ma apucase lehamitea de cate acte sunt necesare.cand mai voi avea timp mai povestesc ce am mai facut.
oricum masina donatoare era tot un GT de 1.1Litri dar terminata prin taiere si ale carui organe le-am gasit in austria la un batrinel care tremura de emotie si plingea cind mi-a dat masinuta dar nu mai era de restaurat deoarece avea garaj doar pentru o masina si asta il incurca si se apucase sa taie din ea cu mult sa-l vizitez eu si cine stie unde a dus tablele.
  • vasilescuionut

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nicu rares a scris:am renuntat si la certificatul RCR si am depus actele finale pentru a inmatricula opelul gt la politie.am dat tot motorul de 1.9 si transmisia si puntea spate si am fost la RAR pentru identificare si a-i face CIV cu motorul de 1.1s care are 67cp cu 2 carburatoare cu cutia de 1.1 si puntea spate de 1.1 toate montate si taxa de depreciere rezultata dupa aceea a fost de 870ron cu coeficientii rezultati deoarece nu are A/C,geamuri electrice si multe pe care ei nu le gaseau ca fiind sa-i ridice valoarea ci doar trebuiau sa i-o scada. am bagat-o la financiar fara probleme si acum am depus civ-ul eliberat de rar si toate actele cerute de ei acolo.m-am intors de zece ori inapoi de la ghiseu ca nu-i aia, nu-i aia, nu-i aia dar maiine iau talonul si gata nu mai trebuie nimic.pur si simplku m-am lipsit de motorul de 1.9 pe care-l voi monta peste ceva vreme dar am scapat de birocratia romaneasca.masina a pierdut ceva putere dar neimportanta pentru efortul inceput cu mult in urma de a inmatricula aceasta masina.maiine ma apuc sa o vopsesc rosie sa scap de aceasta culoare dar la care am tinut sa fie identificata corect.ma dadeau si la rar oamenii pe usa afara ca mai trebuie adusa cutare hartie si cutare si cutare.intr-un final a iesit un Biblioraft cat toate zilele de hartii si a meritat dar greu de tot ca la un moment ma apucase lehamitea de cate acte sunt necesare.cand mai voi avea timp mai povestesc ce am mai facut.
oricum masina donatoare era tot un GT de 1.1Litri dar terminata prin taiere si ale carui organe le-am gasit in austria la un batrinel care tremura de emotie si plingea cind mi-a dat masinuta dar nu mai era de restaurat deoarece avea garaj doar pentru o masina si asta il incurca si se apucase sa taie din ea cu mult sa-l vizitez eu si cine stie unde a dus tablele.


cand inmatriculezi masina, treci pe la batranel si invita-l la o plimbare cu GT-ul tau. Wink
he will be happyyyyyyy
  • Vlad_slatina

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Olt
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
foarte frumos exemplar
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Frumoasa tare masina! Daca reusesti sa o faci rosie o sa fie si mai faina! Ceva noutati despre ea?
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
any more news ?
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in acest moment am revenit si am montat motorul de 1.9s dar am o problema cu delcoul cu platina care da rateuri si anume ma intereseaza daca pot monta un delcou de 2.0e fara platina de la Rekordul din 1986 sau de la alt motor asemanator deoarece acel ax de antrenare foarte lung ma pune in imposibilitatea unei transformari pentru o aprindere electronica cu traductor Hall. daca are cineva de vanzare un delcou pentru aprindere electronica poate sa ma contacteze: 0723017588 nicu rares. multumesc anticipat
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Daca te rugam frumos,ne mai delectezi cu cateva fotografii mai recente?

Multumesc.
  • sebigaja

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2012

  • Mesaj Privat
foarte frumoasa! dar chiar nu exista vreun lege pentru masinile clasice?
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dupa ceva timp am revopsit masina si acum sunt la reechiparea ei.
  • Eu_SiLvIu_yo

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Foarte frumos! Cum mai sta proiectul tau?
  • superlumar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2015

  • Mesaj Privat
CIAO .. CUM RE DESCURCI CU PIESELE PT GT ... DACA AI VREO SURSA POTI SA IMI SPUI SI MIE .. AM SI EU UN GT DIN 1970, DAR FOARTE GREU CU PIESELE....CRISTI GROZA 0724275002
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR