- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
din dorinta de a obtine un plus de putere mi-a venit ideea sa inlocuiesc pe a mea astra g z17dtl turbina cu una de pe un H z17dth. intrebarea pe care o pun e: daca exista si alte diferente mecanice intre cele 2 masini, de genul intercoolerului, ECU sau alte componente care sa nu permita functionarea corecta. daca are cineva idei asupra problemei e mai mult decat binevenit.
- ovydyu90
- **
- 152 mesaje
- din 16 Apr 2010
- Mures
ovydyu90
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
@ovydyu90 unii chiar nu vor sa auda de remap, nu stiu daca este si cazul colegului, insa acestia care nu vor sa auda de remap, spun ca e mai binesa isi lase motoarele asa cum au venit ele din fabrica, tocmai pentru a nu le provoca o uzura prematura din cauza remaparii.
Colegu e foarte buna ideea ta, intreaba un mecanic bun sau pe cineva care se ocupa cu dezmembrari, iti poate da mai multe informatii. Numai bine.
Colegu e foarte buna ideea ta, intreaba un mecanic bun sau pe cineva care se ocupa cu dezmembrari, iti poate da mai multe informatii. Numai bine.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Eu as face altfel: as renunta la turbina mea cu geometrie variabila care e mai eficienta dar muult mai fragila decat turbina de la z17dtl- cu geometrie fixa. Diferenta teoretica de CP as compensa-o printr-o remapare...In realitate nu cre ca e chiar simpla inlocuirea asta. TGV are o componenta in plus care comanda unghiul de deschidere al aripioarelor variabile...deci pana la urma tot la un remap se ajunge.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
La o prima privire cele 2 motoare sunt la fel...in afara de ECU,turbosuflanta,injectoare ,volanta si alte maruntisuri
Vinde G-ul si i-ati un H cu motorul asta ca tot acolo ajungi daca vrei sa-l modifici pe asta.
Bine modificarile pe care le are Z17DTH-ul nu sunt doar pentru cei 20 CP in plus scopul final fiind 125 CP , DTH-ul fiind o varianta "stapanita" din soft spre deosebire de DTR.
Vinde G-ul si i-ati un H cu motorul asta ca tot acolo ajungi daca vrei sa-l modifici pe asta.
Bine modificarile pe care le are Z17DTH-ul nu sunt doar pentru cei 20 CP in plus scopul final fiind 125 CP , DTH-ul fiind o varianta "stapanita" din soft spre deosebire de DTR.
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blackdevil
- ****
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
teodorescu_cos- Suspendat
- 227 mesaje
- din 17 Feb 2009
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
teodorescu_cos- Mesaje scrise: 227
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
- blackdevil
- ****
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
teodorescu_cos- Suspendat
- 227 mesaje
- din 17 Feb 2009
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
teodorescu_cos- Mesaje scrise: 227
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Si eu am vrut sa pun la al meu Y17DT o turbosuflanta de Z17DTH , modificari de soft la ecu nu cred ca ar fi fost nevoie sa se faca , practic turbosuflanta cu geometrie variabila ar fi bagat aer in galeria de admisie intr-un timp mai scurt si la turatii mici ale motorului asta insemnand fum mai putin la plecari in forta si turatii mici , singura problema la ce am vrut eu sa fac a fost pretul mare al turbosuflantei , 680 euro , noua ce e drept , sh nu cred ca se merita deoarece nu se stie cum a fost intretinuta si cati km reali ar fi avut motorul de pe care a fost data jos .
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Eu zic ca nu e asa usor. Sa presupunem ca electrovalva, boost pressure senzor si ECU vor actiona geometria variabila in asa fel incat sa furnizeze presiunea ceruta. Problema nu e asta, ci partea mecanica. Turbinele au prostul obicei sa nu fie identice, deci trebuie facute tot felul de modificari pentru a o aseza in locul celei vechi: galeria de evacuare, diametre intrare/iesire, noi gauri pentru suruburile de prindere.
teodorescu_cos- Suspendat
- 227 mesaje
- din 17 Feb 2009
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
teodorescu_cos- Mesaje scrise: 227
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Buuuuun.... m-am mai uitat putin la cele doua motoare si revin cu noi impresii... Prinderea se poate ace direct, mufa se pupa la fix, acum ar mai trebui cineva sa dea o turbina de z17dth pt o proba. UItati pozele, dati si voi o parere. Prima reprezinta un z17dtl - astra g, iar a doua un z17dth - astra h
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat