Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am facut niste masuratori live la masina si am observat ca nu baga turbina presiunea cata comanda calculatorul. Ce se poate face in aceasta privinta( curatarea turbinei)?? Pe tester masina nu da nici un fel de eroare. Cine ma poate ajuta ii sunt recunoscator. Am atasat o poza sa vedeti despre ce ii vorba. Cu stima , Claudiu Latcu.
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ai curatat senzorul "boost pressure" ?
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu. Nici nu stiu unde se afla. Se poate curata asa simplu sau e nevoie de un meserias bun?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pe Y20DTH este turbosuflanta cu geometrie fixa nu ai ce sa cureti la ea.Eventual o inspectie vizuala pentru verificarea jocului in ax si daca nu cumva palele ating de carcasa.
A 2- a varianta ar fi defectarea electrovalvei care comanda wastegate-ul prin intermediului acesteia reglandu-se boost-ul in functie de cerintele ECU-ului.
A 3 a variana furtune vacuum crapate sau vacuum insuficient care la fel influenteaza actionarea corecta a wastegate-ului.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
senzorul se afla pe galeria de admisie in dreapta cum te uiti la EGR , si verifica daca la pornire iti trage tija de la westgate la maxim , daca nu o trage pune pe direct fara electrovalva si vezi ce se intampla ... aa si acel senzor poti sa il cureti si tu e simplu
  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Claudiu ai rezolvat problema? Tot asa am si eu diferenta intre presiunea comandata si cea data de turbina.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
tu ce verificari ai facut? te-ai uitat la ce am scris mai sus Smile
  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am curatat egr ,senzoru de presiune am verificat traseul de aer ,de vacum.Am postat in topicul ''Y17DT: presiune turbo'' problema daca poti sa arunci o privire.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
tu ce motor ai y17dt sau y20dth?
  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
y20dth
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
verifica daca la pornire iti trage tija de la westgate la maxim , daca nu o trage pune pe direct fara electrovalva si vezi ce se intampla ... presupun ca ai lipsa de putere ...
  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat si pe direct si o trage la fel,nu agata.Ceva se intampla la turatii mici,la turatii mari in sarcina la verificarea cu op-com-ul presiunile se egalizeaza.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
vezi sa o traga pana la capat nu doar jumate , dupa ce pornesti verifica si cu mana daca e trasa pana la capat
  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am tras si cu vacumu scos ,posibil sa nu aiba cursa completa si o parte din gaze sa nu fie aruncate pe palele turbinei.Ce cursa trebue sa aiba tija?Mersi.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai cand pornesti ea se trage la maxim
  • florian_sat

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare. Am si eu o problema la Y20DTH am ramas fara putere, turbo nu mai intra , am verificat debitmetru,EGR,sistem vacumatic,turbo totul imi pare in regula, nu stiu daca la voi furtunul care iese din turbo si intra in intercooler se umflat cand accelerati sau nu - la mine il strang cu mana, cineva mi-a spus ca sa dus turbo, ce parere aveti
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ce treaba are egr cu turbo ? verifica comanda de la turbo.
  • florian_sat

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
comanda la turbo merge imi teage tija
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cand tija de comanda la valva wastergate este trasa la maxim asta inseamna ca valva este deschisa deci gazele de evacuare ocolesc palele la turbina si de acolo si lipsa de presiune , daca vrei o diagnoza corecta fa masuratorile in mers nu stand pe loc , foaret posibil ca ecu sa vada ca masina sta pe loc si este turata iar de aceea considera ca nu are nevoie de presiune de aer ca atare valva deschisa scoate vacumul de pe valva , astupa furtunul cu ceva si refa masuratorile si ai sa vezi diferente . Cand furtunasele de vacum sunt crapate atunci apare fenomenul de suprapresiune data de turbosuflanta , nu exista vacum suficient sa straga tija la comanda valva wastergate .
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poate are eletrovlalva blocata pe deschis la mine e inchisa practic moarta si deci turbina sta in presiune si la 750 de ture si peste pana la maxim.
La itp a turato mecanicul pana la 4000 de ture.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR