Multumesc pentru intrebare. Istoricul e bun, in sensul ca avea 3 km la bord cand am cumparat-o.
M-ai ghicit, merg cu ea la turatii mai mici, in jur de 2500. Am testat-o si am tinut-o si la 3500 dar atunci consumul e mai mare. Sincer, nu inteleg de ce trebuie sa turez un motor, atunci cand nu cere. Logic, turatie mai mare inseamna mai multe cicluri de piston pe minut, deci mai mult combustibil consumat. E adevarat, pentru mai multa putere. Ii dau talpa atunci cand trebuie si sunt super multumit de cum se comporta. N-o fi cuplul de diesel, insa faptul ca nu trebuie sa schimbi viteze ca la formula 1, compenseaza. De fapt sunt incantat de cuplul dezvoltat. Insa la talpa, computerul instant imi arata 39.9 l / 100 km :0
Intre timp am ajuns la 2000 km si am descoperit ca la drum lung, mers cu 120 km / h, FARA aer conditionat, acum imi consuma 7.4 si sincer sunt incantat.
Iar in Bucurestiul liber de azi mi-a consumat 15 l. In aceste conditii ma declar incantat. La urma urmei, am dat 20.000 Euro pe masina, asa ca daca imi consuma 2l mai mult decat visam la 100 km, nu e o tragedie.
Singurul lucru de care ma mai plang e inchiderea centralizata. O data ca nu se inchide singura la pornirea motorului (si facilitatea asta am avut-o si la Solenta) dar cel mai grav mi se pare faptul ca nu se descuie la inchiderea motorului. Si Doamne fereste, la un accident inseamna ca pot muri incuiat in masina.
Va multumesc pentru urari si feedback-uri.
titro a scris:@gugu_gugulet: nu cumva conduci subturat (fiind fost posesor de diesel) ?
dar oricum ai conduce nu e voie sa consume 23 l pe traficul de vara, dupa parerea mea ceva nu e in regula cu masina si suspicios de felul meu cum sunt te mai intreb ceva: ai spus ca masina era pe stoc, sti cumva povestea ei? mai exact de ce era pe stoc la dealer, nu cumva a fost folosita pt test drive sau ceva de genul asta?