Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Buna!

Tocmai am schimbat filtrele (mann filter) si uleiul masinii (Mobil Synt S 5W-40).

O mica problema am intampinat la filtrul de ulei si cel de polen.

In cazul filtrului de ulei, filtrul vechi avea un "umar" de plastic si pe care cel nou (ce a fost montat acum) nu il are. La inceput mecanicul a zis sa ma duc la magazinul de unde l-am luat si sa il schimb, insa seful lui a zis ca "bun ii si asta" ?! L-au pus pe masina dar acum stau cu "inima indoita" si ma intreb daca cumva nu e totusi piesa buna

La filtru nou de polen, acesta are partile superioare si inferioare dintr-un burete(material izolator), in timp ce cel vechi nu le avea.

Celelalte filtre (aer si motorina) au fost identice cu cele vechi.
In final au fost montate toate filtrele.

Nu ma intereseaza asa de mult filtrul de polen insa cel de ulei ma ingrijoreaza putin.
Se potrivesc 2 tipuri diferite de filtre de ulei pe acelasi motor? (de la magazin vanzatoarea mi-a dar filtrele pe baza informatiilor de cod pe care le lua dintr-o carte grosuta Very Happy)

Mecanicul a pus tot cei 5 l de ulei si nivelul acestuia era imediat sub semnul de maxim...eu stiam ca intra doar 4.5 L....

In fine, am pus o gramada de intrebari Smile)

Numai bine!
Skip ads

  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
cat a costat revizia asta ?
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
345 RON = piese + montat
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ulei trebuia bagat doar 4.5l , nu mai mult. De abia dupa aia completezi daca e nevoie. Acum s-ar putea sa dea pe afara...sa musteasca.

Pe aici pe undeva am citit ca daca bagi mai mult decat trebe poate strica una alta...turbina poate Question
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
hmm...nu se poate scoate cumva?..ceea ce este in surplus (cred ca am gasit un mecanic de nota 3)
  • palisman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2006

  • Mesaj Privat
uite cum am patit eu:
am schimbat ulei +filtru 4,5 litri,dupa 15oo km comp. de bord m-a avertizat sa verific uleiul Shocked , speriat am verificat si aveam un pic peste min. Question , dupa ce m-am informat am aflat ( dealfel la mine scrie pe stalpul de la usa soferului Embarassed ) ca nivelul de ulei se verifica cu motorul cald la 5 minute dupa oprire.Parerea mea este sa verifici si daca nu trece de maxim nu-ti mai fa probleme e bine Very Happy .
  • Florin_

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dap...am verificat, trecea de maxim cu 3 mm(la joja)..m-am dus inapoi la mecanic si avea el un fel de pompa si am scos cam 500ml afara!..acum sunt aprox. cu 2 mm sub max.! Wink
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Filtrul de polen cu burete ingust pe margine nu e bun, se curbeaza cand se umezeste si trece toata mizeria si umezeala dincolo de el. Spun asta din proprie experienta, mai mult de 2 luni n-a rezistat, a prins si miros urat, m-am dus si am luat GM original si l-am schimbat cu mana mea ca sa fiu sigur ca e asezat ok si de atunci nu mai am probleme. Cel cu burete era cam 60 RON, cel GM m-a costat 79 RON la Erebus. De la patania asta am jurat ca nu mai pun pe masina decat componente originale GM.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mare dreptate ai viorelb referitor la filtrele alea cu burete, si eu am patit lafel, dar am schimbat cu filtru Bosh care e identic cu cel GM si e super. Si mai costa si 40ron .
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
despre ce burete vorbiti voi aici?...singurele portiuni unde am vazut burete la filtrul de polen, sunt lateralele...iar acel burete ajuta la fixarea mai buna in locasul respectiv...

viorelb a scris:Filtrul de polen cu burete ingust pe margine nu e bun, se curbeaza cand se umezeste si trece toata mizeria si umezeala dincolo de el. Spun asta din proprie experienta, mai mult de 2 luni n-a rezistat, a prins si miros urat, m-am dus si am luat GM original si l-am schimbat cu mana mea ca sa fiu sigur ca e asezat ok si de atunci nu mai am probleme. Cel cu burete era cam 60 RON, cel GM m-a costat 79 RON la Erebus. De la patania asta am jurat ca nu mai pun pe masina decat componente originale GM.


ce treaba are marginea buretata cu faptul ca el se curbeaza?...probabil ca vanzatorul ti-a vandut un filtru disproportionat si a fost pus fortat ...crezi ca acel burete opune vreo rezistenta la montare?...sau cum?..ca nu inteleg...

vedeti sa nu faceti vreo confuzie...montajul filtrului de polen la astra G impune si desfacerea partii inferioare a aerotermei...daca aceasta parte nu este demontata, pozitionarea filtrului pe linia de culisare este foarte greu de realizat...intr-un final, daca se insista si se impinge mai tare filtrul, se indoaie acele margini buretate....
...va spun din proprie experienta, filtrele cu margini buretate sunt mai bune in ceea ce priveste etanseitatea.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum adica trebuie desfacuta si marginea inferioara a aerotermei, fi mai explicit sa inteleg. Eu pana acum am deschis usa , am scos filtrul, am suflat de mizerie, am bagat filtrul si gata treaba. Ce mai trebuie facut?
Intradevar sa baga greu filtrul ala cu burete, si se curgeaza de la jumatate asa ca se monteaza f greu.
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Aveti modele diferite de aeroterma.
Behr si Delphi (parca asa se scrie).
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Cum adica trebuie desfacuta si marginea inferioara a aerotermei, fi mai explicit sa inteleg. Eu pana acum am deschis usa , am scos filtrul, am suflat de mizerie, am bagat filtrul si gata treaba. Ce mai trebuie facut?
Intradevar sa baga greu filtrul ala cu burete, si se curgeaza de la jumatate asa ca se monteaza f greu.


dupa ce se da jos torpedoul,se demonteaza partea inferioara a aerotermei...am scris mai sus...si filtrul intra f. usor fara a fi deteriorat

zildan a scris:Aveti modele diferite de aeroterma.
Behr si Delphi (parca asa se scrie).


eu stiam ca diferenta consta doar in dimensiunile filtrelor si nu in modul lor de instalare
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Difera si modul de instalare. Am citit si eu pe forum.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
zildan a scris:Difera si modul de instalare. Am citit si eu pe forum.


un link se poate?, te rog...multumesc
  • simedrea mari8nela

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 CTDI 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la cat timp se schimba filtrul de polen ?
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
simedrea mari8nela a scris:la cat timp se schimba filtrul de polen ?

La doi ani.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
obiwankenobi a scris:
simedrea mari8nela a scris:la cat timp se schimba filtrul de polen ?

La doi ani.


daca tu il schimbi la 2 ani esti tare de tot Laughing

in situatia cand ai si aer conditionat si il schimbi la 2 ani, pute de te da pe spate cand se umezeste(si nu numai)Laughing ...

filtrul de polen se schimba de regula impreuna cu celelalte filtre...ca avem o tara asa de curata Exclamation Rolling Eyes
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca omul face 15000 km in 2 ani ce sa-i faci. Smile
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Indiferent cati km faci, praf si alte mizerii tot intra. De putit, pute oricum dupa un timp la instalatiile AC, pt ca ramane umezeala si se formeaza bacterii prin conductele de aer (la mine putea la fel si dupa schimbarea filtrului ca si cu cel original al masinii din 2003). Solutia contra duhorii: spray-uri gen Clean Airco.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR