Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
As avea nevoie si eu de un sfat. Am un Opel Astra G cu Z16XE si am o mica problema cu el, sau mai bine zis un inconvenient. La plecarea de pe loc trebuie sa-l accelerez destul de tare ca altminteri moare motorul. In rest trage destul de bine, mai ales cand trece turatia de 2500 rpm (si asta poate fi o problema). Mentionez ca am bujii noi noutze ngk cu iridiu, valva EGR schimbata, filtre noi si nu am nici un cod de eroare pe calculator. Suspectez vreun senzor care nu a picat de tot dar e pe duca, dar nu stiu de unde sa ma apuc sau cum sa-l testez. Daca ar putea cineva sa ma ajute cu o idee as fi recunoscator. Va multumesc anticipat.
CBR- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1988 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
CBR- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1988 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2006
- Mesaj Privat
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Zaoane
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Alba
- Masina: Astra Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
Zaoane
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Alba
- Masina: Astra Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- catalin_tl
- **
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salut! Iaca ma bag si eu. Am un 'old' C20 NE pe o Vectra din 1992. Face la fel, adica la plecarile de pe loc da in nas intai si abia dup'aia pleaca. In plus trebuie sa turez putin motorul, altfel imi balbaie sau chiar tremura toata masina la plecarile din loc, mai ales la cele in rampa. Mai rau, uneori imi detoneaza puternic in admisie (carcasa filtrului de aer) cand accelerez mai brusc, chiar si fara sarcina. Compresia este verificata, fiind egala in toti cilidrii si in parametri normali. Distributia de asemenea este verificata, poate cureaua e putin cam moale. In rest totul e OK. I-am inlocuit toate filtrele la timp, i-am curatat si verificat injectoarele in baie cu ultrasunete, etc. etc.. facea la fel pana am masurat tensiunea debitata de alternator. Surpriza...era foarte mica, sub 13 V cu consumatori cuplati. Am imprumutat un alternator de la un amic care debita tensiunea normala de 13,9 - 14,3 V si fenomenul detonatiilor aproape a disparut, iar datu'n nas s-a corectat simtitor.
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- catalin_tl
- **
- 53 mesaje
- din 10 Aug 2006
- Vectra 1992 C20NE
- Tulcea
catalin_tl
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am uitat sa va spun ca si in "frana de motor" incepuse sa mi se zgaltaie toata masina, asta din cauza alternatorului care cred ca imi "zapacea" calculatorul de injectie. Tensiunea era sub 13 V ( ~12,8 V), dar avea momente cand o lua razna catre 14 V. In acel moment masina incepea sa "bataie" din avans. Daca va ajuta cu ceva ce v-am scris... Cu bine.
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cred ca am gasit ceva. Am facut o descoperire. Se pare ca de cand s-a mai racorit pe afara, masina merge cu mult mai bine (are viatza in ea si nu mai da asha tare in nas) si chiar si indicatorul de temp a motorului sta cu 2 grade (aproximativ) mai jos de 90. Cred ca problema este cu un senzor de temperatura (cred ca ala de temp a aerului IAT).