Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ca de obicei la fiecare drum de peste 50km trebuie sa investesc ceva in masina. De data asta am fost la Petrosani, am stat pe acolo, distractie ... toate bune si frumoase pana cand am dat sa plec seara. Am vazut ca mi s-au ars ambele becuri de faza scurta.

Problema la mine este ca am modul de auto-aprindere a farurilor, cand pornesc motorul se aprinde faza scurta. Vream sa intreb daca este normal sa se arda ambele becuri odata, sau este o supra-incarcare undeva?

Becurile care s-au ars au o vechime de aproximativ 4 luni. Problema nu e ca s-au ars becurile ci ca am stam ~1ora sa le schimb. Acuma am vazut ca dupa accident (am avut casco) mi-au pus niste tiganii de faruri si iasa cu tot cu suportul de bec s.a.m.d. Smile Ori iesea becul cu tot cu suport, ori pica piedica aia pentru bec ...

Multumesc,
Cristi
vectra b
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sansele sunt foarte mari Smile .
La Tigra nu treceau 3, maxim 4 saptamani si se ardea cel putin un bec .
Cu siguranta ai o problema si se poate rezolva apeland la cunostintele/ajutorul unui electrian auto .
  • babuliu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai indicat este sa ai la tine tot timpul becuri de rezerva (macar cate o bucata din fiecare tip)
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
in seara asta am patit-o si eu ... faza scurta ... merg prin oras cat merg... opresc sa astept pe cineva ... las farurile pe "pozitie" ... cand sa plec dupa vreo 10min, aprind farurile ... si vad ca pe stanga se face intuneric deodata ... Sad acum nu stiu ce sa fac ... sa le schimb pe amandoua sau doar pe cel decedat ?
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
doar cel decedat, parca H4 de 55W
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multam .. e H7 de 55W (faza lunga e HB3) ... si acum am vazut in manual ca se schimba si usor Very Happy cand m-am uitat in seara asta era cam intuneric si parea mai complicat ...
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 816
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
inspectoratul a scris:
Acuma am vazut ca dupa accident (am avut casco) mi-au pus niste tiganii de faruri si iasa cu tot cu suportul de bec s.a.m.d. Smile Ori iesea becul cu tot cu suport, ori pica piedica aia pentru bec ...

Multumesc,
Cristi
vectra b

Cu siguranta ti-au montat cele mai josnice faruri, adica de cea mai proasta calitate...
Si farul are rolul lui in a ajuta becul sa functioneze mult mai mult.
Practic, eu nu am schimbat becurile decat cand am avut prb de vizibilitate, am observat ca montate pe farurile originale, functioneaza destul de mult, desi mai scad din intensitate, parca, daca le folosesti o perioada mai lunga, dar de ars, nici vorba, doar le mai pica filamentul de la gropi. Mr. Green ( mai ales alora de pe spate...adica becurilor)
Acest lucru l-am observat la mai multe marci de masini, si e valabil cu siguranta.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai pe fisa de la accident valoarea de la faruri este de 400e, dar arata de parca ar fi facute de mine la strung Smile
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 816
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Totusi, ca sa te convingi ce fel de faruri sunt, cauti pe ele sa fie inscriptionate cumva, marca, producatorii mari in afara de eticheta aplicata pe far, le si inscriptioneaza si din turnare.`
  • g_m_s

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si MAI conteaza si becul!
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@GMS stiu dar ... mi se pare putin sa te tina becurile 3 luni. Ultima oara m-au tinut vreo 9-10 luni si erau cele mai ieftine becuri din benzinarie Smile
  • frumushel

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu faza scurta (Opel Astra G 2008 Z14XEP)
Am luat masina in august anul trecut,in ianuarie *aprox 20.000 km * s-a ars un bec faza scurta.M-am dus la service Radacini (am garantie si sunt obligat,cel putin asa credeam) si mi l-au schimbat.Apoi dupa 2 luni,celalalt s-a ars, si l-am schimbat singur. Cei de la Radacini mi-au spus, in urma scandalului facut de mine (sunt o fire mai impulsiva), ca se arde din cauza gropilor.Acum....am aprox 4 luni de cand nu s-a mai ars niciunu....si nici nu as vrea.
  • g_m_s

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ai avut incredere in radacini/1
  • ksr00

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Becurile in general sunt garantate un numar de ore de functionare, astfel ca nu e de mirare sa se arda amandoua odata. Din experientele mele si ale colegilor, in general am vazut ca se ard unul dupa altul la cateva zile distanta.
  • teodor

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ksr00 a scris:Becurile in general sunt garantate un numar de ore de functionare, astfel ca nu e de mirare sa se arda amandoua odata. Din experientele mele si ale colegilor, in general am vazut ca se ard unul dupa altul la cateva zile distanta.


exact , de aia e bine cand schimbi un bec la far (normale nu xenon) sa le schimbi pe amandoua (eu cel putin asa procedez) legat de durata de functionare , prima oara am schimbat un bec de far dupa 1 an (le-am inlocuit pe amandoua) au trecut 2 ani de atunci si nu am probleme , asta e , drum bun si lumina multa .
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La inceputuri, un bec de far era garantat 100 de ore de functionare. Daca drumurile pe care circulai erau proaste (gropi) durata de viata se injumatateste. In timp au cunoscut o evolutie (cresterea duratei de viata, halogen, luminozitate, rezistenta etc). Cred ca apogeul a fost atins in anii '80. Cine are masina fabricata in perioada 80 - 90, nu cred ca i s-a ars vreun bec pana in prezent (bineinteles cu exceptiile de riguoare). Acum, in disperarea de a vinde foarte mult, producatorii au renuntat la calitate, asa ca ...
Iar in privinta instalatiei electrice ... nu prea cred sa fie de vina. Noile relee de tensiune nu prea gresesc.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Explicatia cu orele de fct. mi se pare foarte buna Smile La mine nu era asa problema ca s-au ars becurile ca nu costa o avere, dar m-am speriat cand am vazut ca s-au ars ambele becuri odata Smile
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Chiar daca vad ca subiectul este relativ vechi poate ma lamuriti si p mine: am plecat la mare acum cateva zile, la plecare s-a ars un bec d faza scurta si la intoarcere peste cateva zile s-a dus si celalalt. Cand am ajuns acasa am verificat becurile cu bateria si niste sarmulitze si ambele functioneaza. de altfel si sigurantele sunt bune, iar din moment ce nu s-au dus ambele lumini odata nu poate fi vorba nici de intrerupator. Aveti vreo idee cam ce ar putea fi? multumesc mult!
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Calitatea lor, tensiunea incorecta livrata de alternator, contacti imperfecti la socluri, etanseitatea farului, socuri mecanice preluate de la gropile noastre mioritice, etc.... Eu folosesc de doi ani si jumatatepe pe ambele masini la faza scurta acele becuri denumite "4 anotimpuri"si nu am avut niciodata probleme cu ele!
@Ciuca Bogdan
Integritatea cablurilor electrice si a soclurilor, oxidari ale contactilor, etc...
Un vecin al meu a avut neplacuta surpriza ca in proportie de peste 40% sa-i roada sobolanii instalatia electrica... am vazut pe viu "lucrarea" facuta de acestia Shocked ...m-am crucit efectiv!
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am mai auzit o varianta a unui posesor de BMW aflat intr-o situatie asemanatoare doar ca lui nu-i mai mergea faza lunga. La el a fost de vina nu stiu ce de pe la computerul masinii, un fel de parte a ECU. L-a costat vro 2 sute d euro...E o varianta posibila oare si la Vectra? eu nu am nimic ros de sobolani, cel putin nu evident, mai ales ca nu am iesit fara lumini din garaj ci s-au stins pe drum la sute de kilometri de casa si la alte sute km unul de altul.(becurile)
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR