Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • afganul

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Voi nu va referiti cumva la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie, pe care il numiti voi 'SENZOR TURBO' va rog lamuriti-ma si pe mine
Skip ads

  • astra Marian 2008

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
va salut, nu stiu daca sunt pe topicul corespunzator, dar azi veneam pe autostrada soarelui, mergeam linistit fara alergare, 110 km/h, deodata s-a turat motorul in blana de unul singur am ajuns pana la 160 statea numai in cc 6000 rpm in cateva secunde, a avut un sprint pe care nici acum nu il realizez , scotea un fum negru de nu se mai vedea nimic, pe urma a dat-o pe fum alb, am tras pe dreapta cu ambreiajul apasat ca in viteza nu vroia sa se opreasca, nu stiu dc, nu se oprea nici cand am scos cheia din contact, nu am avut de ales, am bagat in o viteza, nu mai stiu care, oricum acum ma mir cum de a intrat, totul s-a intamplat prea repede, am franat si am dat drumul la ambreiaj si doar asa l-am oprit. oricum nu a mai ponit, banuiesc ca s-au rupt multe prin el, oricum cureaua sigur eventual si supape, as vrea sa stiu daca a mai patit cineva asa, sau daca cunoaste-ti vreo cauza. ce crede-ti ca s-a rupt, eventual piese ieftine un mecanic bun, dar ieftin, sunt bugetar. astep cu nerabdare sfaturi. multumesc!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca a luat-o pe ulei.

Am facut azi o diagnoza, nu apare nici o eroare stocata desi masina intra in limp mode cand o accelerez peste 3500 rpm la deal.
Sunt 90% sigur ca e vorba de senzorul presiune turbo, am inteles ca se si curata...
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@astra Marian 2008 S-a rupt axul turbosulantei ,uleiul a fost tras in admisie ,a facut autoaprindere fapt ce a dus la turarea motorului peste 6000 rpm.In asemenea cazuri este indicat sa franezi imediat si sa o opresti prin introducerea in cea mai mare treapta de viteza(evitare soc in curea) si ridicarea brusca a ambreiajului astfel scapand doar cu inlocuirea turbosuflantei.
In caz contrar motorul va consuma tot uleiul si se va CALA.
  • astra Marian 2008

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am banuit ca asta s-a intamplat de cum am vz fumul alb, dar nu cred ca am bagat in viteza mare, oricum trebuie sa desfac motorul si sa vad exact ce s-a rupt, cureaua sigur, dar imi este teama sa nu fi cazut supapele in capul pistoanelor s-au sa se fi crapat chiuloasa, multumesc astrah pt raspuns, o sa va mai tin la curent cu ce am facut cu motorul. Sad
  • danywur

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ti sa dus turbo dupa ce a intrat pe ulei. Sper ca lai oprit repede ca altfel poti sal gripezi. Am patit cu un astra f mi sa turat pe autobanda si am pus turbo nou si a mers ceas.Sper sa ai noroc si sa nu fi rupt cureaua si sa fi zapacit
supapele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR