Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De cand cu caldura imi creste temperatura la apa....... cand stau pe loc ajunge la 98......sau cand merg la peste 140km/h........la190km/h ajunge la 110. Am o Omega caravan X25DT.
Ma puteti ajuta in vreun fel
Cu multumiri anticipate
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
e posibil sa fie blocat putin deschis. Trebuie dat jos si verificat (fiert), si schimbat. Nu strica sa verifici si senzorii de temperatura.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
A mea sta de cand am luat-o pe 94 ca e vara ca e iarna. Am facut ventilatorul pe direct si tot asa sta nici nu creste nici nu scade. O singura data mi-a trecut si a ajuns aproape de 100 grade am oprit am scos mufa de la termocupla si am facut ventilatorul pe direct. Am citit pe undeva cum ca la modelul meu de motor temp. de lucru ar fi undeva intre 92 si 107 grade. Mie mi se pare cam mult totuºi.
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Merci de informatii..........Am inteles ca ar fi ceva si cu un viscocuplaj, pe care nu stiu sa-l verific.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi Manfred, de ce nu ne spui la ce temperaturi ajungi acum dupa spalarea Radiatorului . Cum se comporta in dop de circulatie si cum la drum lung?????
Cate grade vezi acum pe bord??????
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ....nu am mai scris din lipsa de timp.....dar stiam ca sunt dator cu un raspuns.
In oras.trafic intens si vreo 30 de grade la care se adauga si aerul conditionat apa sta la 92. Aceasta temperatura am vazut-o si cand afara e mai racoare......la 11 grade sta intre 90 si 92.
La viteza: 140 km/h - 92 grade...............170-180 km/h - 95 grade...........200-205km/h.....97-100grade.
P.S. Edy m-ar interesa manualul....si ramane sa luam legatura pe adresa ta de e-mail.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
OK Manfred. O luam incet ,incet si pa-nan Craciun ajungem la Braila .
Spune cu ce vrei sa incepem ?
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pt. Edy
Cate pagini are manualul?
Eu te pot ajuta cu TIS - ul de opel pt anii1987-2003..........cred totusi ca manualul este mai complet.
Cu multumiri
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cam aceasi problema o am..ca si colegul manfred eu am motorizare de 2,2 si vreau sa zic ca se incinge rau..de curand am schimbat termostat nou..si temp sta un timp la 88-90 de grade dupa care daca o calc..urca la 95 de grade..si mi se pare cam mult avand in vedera ca afara abia sunt 15 grade...
termostat proaspat schimbat....si mai e ceva...pierd antigel cam 200-300 de ml la 700 de km depinde de turatie si de faptul ca folosesc caldura+de cand am schimbat termostatul am un sunet tampit in bord...un 'sasait' si odata pornita caldura o reglez pe 25c si baga cam lesne...intai baga rece si dupaia caldura!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
are ceva daca bag solutie de curatat instalatia de racire?sa vad dupaia daca tot asa mare temp o sa am?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:e posibil sa fie blocat putin deschis. Trebuie dat jos si verificat (fiert), si schimbat. Nu strica sa verifici si senzorii de temperatura.

unde gasesc acei senzori de temperatura?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
daca ne zici si ce masina ai poate iti spunem asta daca a ta nu e identica cu a lu' manfred
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut baietii ! ma bag si eu un pic in seama legat de temperatura la apa . am cumparat masina anul trecut in august : opel omega x25dt 1996 2.5 td de la cineva din arad . toate bune si frumoase pana cand am observat ca temp la apa cam crestea la drum . adica cum o calcam un pic pe la 140-160km\h apa trecea de 90. intr-o zi la un drum de iasi nu am mai bagat de seama acul de la apa si cand ma uit in bord apa iera la maxim adica pe rosu. am oprit-o si am dus-o la sufa acasa. cum o porneam un pic apa crestea foarte repede. ceva s-a intamplat . am demontat chiuloasa si surpriza : avea 3 fisuri mici intre cilindri. a trebuit sa cumpar alta . am schimbat-o si nu mai am probleme cu apa . acu acul la apa sta cuminte. doar daca ii dau peste 150km\h ajunge la 90. rar trece de 90 . dar asta a fost in cazul meu . e posibil sa aiba si a ta fisuri ceva si de aia creste apa asa repede. eu am schimbat-o si nu mai am probleme . bafta !
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am omega 2200 din 2001
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pt palade radu
la mine urca apa normal..sta cam la 88-90 e grade..dar urca in momentul in care o calc..si nu prea trece de 95!
nu am patit sa am ulei in vasul de expansiune sau apa pe oja de ulei!
motorizarea mea e 2200 dti din 2001
vreau sa te intreb cat te-a costat chiuloasa cand ai schimbato
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal ! chiuloasa m-a costat 350 euro . 1600000 garnitura de chiuloasa. problema a fost ca am schimbat-o la un "meserias" la mine in oras si nu mi-a pus-o bine la punct . atunci dupa ce am scapat de chestia cu apa la motor a aparut o alta problema : nu mai tragea masina ca atunci cand am cumparat-o adica nu mai puteam sa-i dau in gura . dadea in nas cand bagam piciorul in ea . muream de nervi: cu banii cheltuiti si nici masina nu iera cum trebuie. a si am uitat sa va spun ca nici la cald nu pornea : capul hidraulic la pompa de injectie. am dat 3650 euro pe masina . pana la urma am rezolvat toate problemele . am mai bagat cam 1000 de euro pe ea si am facut-o cum trebuie . porneste si la rece si la cald acu .nea caisa ala fostul proprietar nu a mai facut nimic la ea si mai cerea si 4400 de euro pe ea cu atatea probleme. oricum eu mi-am facut-o ca pt mine masina . tot ce am pus pe ea e nou si merge beton . ce -i drept am avut cateva probleme dar le-am rezolvat. asta e ! bafta !
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
bine ca ai rezolvato
mie inca nu mi-a fiert apa...dar acuma m-am documentat pe la englezi si cam 95 e temp de functionare la masinile astea!
de tras trage bine numai ca dimineata la prima cheie..in relantin..un pic sacadeaza ....si de cate ori sacadeaza scoate putin fum pe la turbo..dar dupa 1 min asi revine si merge normal!
-poate ar trebui sa schimb bujiile sau sa reglez la aprindere
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal ! eu unul cand am cumparat-o nici nu am stiut in ce m-am bagat . m-am bucurat ca am luat-o mai ieftin si am zis ca o sa mearga dar nu a fost chiar asa . ce -i drept imi place mult modelu asta de opel si la drum da ceata la multe alte tipuri de masini chiar si modele noi. am uitat sa te intreb cum stai cu consumul ? in afara ia cam 8% dar in oras te rupe trece de 10% . mai ales acu ca motorina e 4 lei . fain de trait in romania ! tara lu peste !
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi manca cam 7 afara si 10-12 inauntru..
are mot de 2,2 dti..in oras cam papa ca am nr mare la pantof
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
palade radu a scris:sal ! eu unul cand am cumparat-o nici nu am stiut in ce m-am bagat . m-am bucurat ca am luat-o mai ieftin si am zis ca o sa mearga dar nu a fost chiar asa . ce -i drept imi place mult modelu asta de opel si la drum da ceata la multe alte tipuri de masini chiar si modele noi. am uitat sa te intreb cum stai cu consumul ? in afara ia cam 8% dar in oras te rupe trece de 10% . mai ales acu ca motorina e 4 lei . fain de trait in romania ! tara lu peste !


Te astept pe la intalniri. Cam putini cu Omega Smile Cum ai rezolvat cu capul hidraulic?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR