Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • corbul5

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
neatza buna la totzi opelisti ! am si eu o mica problema !? am un opel kadett din '91 motor 1,4 NZ si am vazut ca i-mi tot pierde lichidul din borcan de la radiator . Am tot completat cu antigel si pana la urma am cumparat o solutie care astupa porii din radiator si ieri am turnat-o pe furtunul care vine in radiator , ca sa ajunga mai repede in radiator si astupe porii . si pe urma am turnat antigel pana la semn. intrebarea mea este : cum se face aerisirea la radiator ? va rog sa ma ajutati ! mutumesc anticipat !
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu nu trebuie facut aerisire ca la dacie. Mergi vreo 2 zile cu capacul de la vasul de expansiune nu prea strans cat sa iasa presiunea acumulata si dupa il strangi de tot, si poti sa mergi fara probleme. Daca gresesc sa ma contrazica cineva.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu se aeriseste radiatorul la astea ale noastre.Mai bine ai incerca sa depistezi pe unde pierde,pt.ca solutia aia mai rau face.De exemplu iti infunda radiatorul,partea de jos.Au mai fost parca probleme din acestea dezbatute pe forum..
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema repsectiva solutia cumparata ma tinut fix 2 sapt, am lipit cu poxilina ma mai tinut inca vreo 4 luni dupa care satul sa tot carpesc am luat unul nou de pe autoakarma. Vroiam sa iti scriu mai mult ieri da eram prea obosit.
  • corbul5

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos ! pana acum vad ca merge bine ! sa vedem de acum incolo ! multumesc inca odata ! o zii buna la totzi opelisti !
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Solutia aia e o pacoste! Si eu am facut la fel in urma cu multi ani, iar iarna am ramas fara caldura pentru ca tot dopul format de praful "minune" a blocat radiatorul de sub bord de unde vine caldura in habitaclu. Iar pierderile tot nu s-au diminuat semnificativ. Prin urmare, cel mai bine ar fi sa vezi pe unde pierde lichid si sa inlocuiesti radiatorul sau sa schimbi pompa de apa pe unde pierde, probabil. Aerisirea corecta se face in felul urmator: cu instalatia golita se porneste motorul si se toarna mai intai doi litri de antigel in vas, cu motorul mergand. Apoi se toarna apa distilata pana la semnul de maxim de pe borcan si se lasa motorul sa mearga pana cand se deschide termostatul. De obicei, in mod normal, termostatul deschide in momentul cand porneste si electroventilatorul. O sa observi cum lichidul din borcan incepe sa dea pe dinafara dupa care imediat se goleste complet, din cauza ca se deschide termostatul. In acel moment torni si restul de apa distilata (in total intra doi litri de antigel si trei de apa) si mai lasi sistemul sa mai faca un ciclu de incalzire racire, dupa care opresti motorul si strangi busonul pana la maximum si desfaci inapoi o jumatate de tura (daca este prea strans busonul se va crea presiune foarte mare in sistem, si exista riscul sa cedeze radiatorul in punctele lui slabe). Apoi in zilele urmatoare, cu motorul rece, completezi, doar cu apa distilata, in asa fel incat nivelul din vas sa fie intre min si max (niciodata peste maximum!).
  • corbul5

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
neatza buna ! ms pt ajutor ! dar am o nelamurire !? eu nu am luat solutie "praf" , am cumparat solutie lichida , parca ar fi avut granule de cupru !este vreo diferenta intre cele doua ? PS : vad ca pana acum merge bine !
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tot trebuie sa il inlocuiesti pana la urma.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca merge bine si nu mai pierzi prea mult lichid, las-o asa... "Mai binele e dusmanul binelui". Din pacate insa, iarna cand ti-e lumea mai draga si frigul mai patrunzator, atunci cedeaza... Lasa-l asa pana in toamna si mai vezi atunci. Ideea e ca pe caldurile astea sa nu strangi prea tare busonul; mai bine mergi cu el mai slab strans decat sa-ti plesneasca insatalatia pe la radiator, coliere sau furtune. Bafta!
  • corbul5

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1991 tipul C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mutumes frumos pt sfat !
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
lasa busonul destrans ca pote reusesti sa il pierzi. Eu recomand sa il strangi normal iar daca cedeaza radiatorul solutia ta a fost mai slaba ca apa sfintita adica nu a facut nici rau nici bine. Iar in legatura cu aerisitul daca i-mi aduc bine aminte motorul tau se aeriseste parca pe la sonda de temperatura dar in caz ca nu ai aerisit se autoaeriseste si singur doar ca dupa interventia in circuitul de racire fara aerisire nu te pui sa omori masina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR