Salut,
Acum ~ 1luna m-am confruntat cu aceeasi problema.
Daca aveti rabdare, o puteti rezolva singuri. Eu am fost la
service pt ca nu stiam exact unde este infundata scurgerea si cum se desface.
Tb demontate: torpedoul + lampa, consola dintre scaune si scrumiera + lampa, dupa care tb scoasa tubulatura ce dirijeaza aerul catre spate. Cartusul filtrului de polen are 4 clipsuri. Mare grija sa nu le rupeti.
Torpedoul este prins in 6 suruburi (3 jos + 3 sus), consola este prinsa in 4 suruburi (2 lateral fata + 2 lateral spate), scrumiera in 2 (stanga sus cu ea deschisa). Daca imi aduc bine aminte, parca toate sunt torx-uri de 25. Tubulatura nu are suruburi. Capacul ce acopera mufa de
diagnoza se departeaza usor cu o surubelnita subtire, dupa care se ridica. Mai este o parte mica de plastic ce separa consola de scrumiera. Se impinge usor de jos in sus dupa ce scoateti capacul mufei. Mansoanele schimbatorului de viteze si a franei de mana nu se demonteaza.
Abia dupa asta aveti acces la tuburile care colecteaza condensul. Le separati si le curatati. Cel mai probabil, cel de sus este obturat. Il suflati cu aer sau bagati o mica surubelnita pe el pana incepe de picure. E bine sa aveti un pahar la indemana ca sa nu udati mocheta.
Este recomandabil sa schimbati si filtrul de polen (este imbibat cu apa) si sa-i curatati cartusul.
Se poate face si proba: ori turnati apa in cartusul filtrului de polen, ori montati integral scurgerea si lasati cateva minute AC pornit.
Alex