Teo_MTM
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- lazar razvan
- *
- 5 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
lazar razvan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Clue
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 1.8 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am constatat pe autostrada cand viteza este constanta la 120km/h respectiv 130km/h mi se aprinde in computer "check oil level" am fost la service mi s'a masurat presiunea (14 bari) am inteles ca e ok...deci in concluzie segmentii sunt buni, iar mecanicul a precizat ca daca scoate fumul acela alb-albastrui la prima cheie inseamna ca e dus semeringul de la supape, eu am zis ok schimbam semering etc iar mecanicul imi recomanda sa fac si o segmentare, dilema mea este daca trebuie schimbat acel semering sa il cred pe cuvant pe individ ca trebuie segmentat si motoru? Masina are 140.000km reali in bord iar consumul de ulei devine mare in momentul rularii pe autostrada.
E adevarat ca segmentarea motorului duce la scaderea vietii mototrului?
batu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu a trebuit sa schimb segmentii la vechea mea masina, Vectra B1 '97 1.6 8V pentru ca imi consuma foarte mult ulei.
Dupa ce am schimbat segmentii si semesingurile aferente de la supape, masina a mers mult mai bine si nu a mai consumat ulei deloc indiferent de modul de condus, viteza sau turatie.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- badoimarian
- *
- 5 mesaje
- din 21 Oct 2010
- Astra 2000 x12xe
- Arges
badoimarian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2010
- Mesaj Privat
Va spun sincer ca saptamana trecuta am scos masina din service ca urmare a unei segmentari + rulment de presiune(pana la urma am schimbat si ambreajul)...Nu mai scoate pic de fum...si merge la fel de bine ca si inainte...
am doar ~500 km deocamdata si nu o calc asa cum vreau eu... mai fac 500 schimb uleiul si gata... eu cred ca este la fel ca si acum 2 ani cand am cumparato...
masina e astra g iar motorul x12xe cu ~160.000 km (cel putin asa scrie pe bord)
voi faceti cum vreti .. segmentati sau nu... eu unul o sa repar numai ce am de reparat...chiar daca se numeste "carpeala" ..interesul e sa mearga pe drum nu sa o tin de muzeu
batu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mecanicul a recomandat segmentarea, ceea ce am si facut.
Dupa segmentare masina si-a revenit, nu mai consuma ulei deloc, nu mai scotea fum, motorul mergea ca nou.
In urma cu 6 luni am schimbat-o cu Vectra B2 din 2001 Z16XE 100.000km. Asta consma ulei ca la cate, adica 0,07L / 100km adica 7L la 10.000km.
E normal asa ceva?
Nu stiu daca m-ar ajuta o segmentare avand in vedere ca cei de la opel au scris in carte acest consum care mi se pare imens.
Ce rost mai are schimbul de ulai in acest caz.
Am pus Mobil1 10w40 si Mobil1 5w50 si consumul a fost acelasi.
Ce imi recomandati?
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- katabxp
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Mecanicul a recomandat segmentarea, ceea ce am si facut.
Dupa segmentare masina si-a revenit, nu mai consuma ulei deloc, nu mai scotea fum, motorul mergea ca nou.
In urma cu 6 luni am schimbat-o cu Vectra B2 din 2001 Z16XE 100.000km. Asta consma ulei ca la cate, adica 0,07L / 100km adica 7L la 10.000km.
E normal asa ceva?
Nu stiu daca m-ar ajuta o segmentare avand in vedere ca cei de la opel au scris in carte acest consum care mi se pare imens.
Ce rost mai are schimbul de ulai in acest caz.
Am pus Mobil1 10w40 si Mobil1 5w50 si consumul a fost acelasi.
Ce imi recomandati?
Si eu am aceeasi problema cu masina. Am incercat o gramada de marci si tipuri de uleiuri si la fel. Acum i-am bagat Mobile 20W50 si am facut in jur de 500Km, nu se vede ca ar fi consumat nimic. Sper sa fie asta rezolvare, cel putin de moment, pt ca in toamna ma gandesc sa fac o segmentare si sa termin balciul, ca bani de alta masina cucu...
- katabxp
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Bafta tuturor si mare grija pe mana cui dati motorul.
tavyzo
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
tavyzo
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2012
- Mesaj Privat
- katabxp
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jun 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
katabxp
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Se pare ca si la mine mai consuma ceva ulei, in 2000km am completat aproape 1l, nus ce rasa lor au motoarele astea de papa ulei. Nici nu prea am facut drumuri asa lungi sa vad daca la un drum mai lung consuma. Mi-a aparut o problema mai de curand: dupa ce se incinge bine motorul si porneste si ventilatorul, cand intru in depasire si o calc mai brusc, ajunge turatia pe la 3000 dupa care scade brusc la 2000 (timp de vreo 2 secunde) dupa care urca in turatie normal fara sa mai scada. Ce ar putea sa aiba? Cand e motorul rece nu face asa, doar dupa ce se incalzeste.
Mersi
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- JohnBranch
- **
- 287 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Alta tara
JohnBranch
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ciurliburli
- *
- 40 mesaje
- din 11 Dec 2011
- Zafira 2002 z18xe
- Bucuresti
ciurliburli
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2011
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,172 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,172
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat