Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • K|DnaPPer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Problema e in felul urmator, prin aprilie 2008 am adus mashina din germania cu distributia rupta...am bagat o groaza de bani in ea shi intr`un final am facut`o...dupa 2 saptamani de mers cu ea am computerul de bord imi tot zicea Kuhlmittel Stand,eu nestiind ce zice el acolo na`m bagat prea tare de seama ca sunt ceva probleme si intr`o zi cum stateam eu la picnic cu baietzii am zis sa ridic shi eu capota sa mai arunc on ochii la ulai shi apa...cand am deschis capota am observat ca borcanul de apa era gol , mai avea aprox 100ml de lichid in el....speriat incep sa ma uit ce shi cum sta treaba pe acolo...intr`un final vad ca sub mashina in partea de la sofer fatza jos era umed...ma uit bine shi vad ca radiatorul meu era fisurat sus chiar la imbinarile de plastic cu plastic...am mers asha cu mashina vreun an dupa care sa fisurat shi borcanul Shocked am vazut ca shi cu borcanul fisurat tot nu pierd prea multa apa tot asha am mers cu ea...shi dupa inca vreo 10 luni a inceput sa curga apa din ea ca din robinet....Care ar putea fi problema? din ce cauza sa spart radiatorul,dupa care si borcanul? am inteles ca motoarele astea X20XEV lucra sub presiune ,dar care sa fie cauza ca presiunea e asha mare ca sa`mi sparga radiatorul?!? ma poate ajuta shi pe mine cineva?
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Tare greu de inteles ce vrei sa spui Sad
Schimba radiatorul si borcanul si gata
Lasa limbajul de chat
  • K|DnaPPer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
problema ca radiatorul la`m schimbat dar borcanul nu....as vrea sa shtiu de unde vine presiunea asta asha mare? borcanul nu la`m schimbat din cauza sa nu se sparga radiatorul din nou ca`i o groaza de bani...ma intereseaza de unde vine presiunea asta asa mare.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=286022
Citeste de la inceput
Citeste Regulamentul! Cauta si vei gasi!
  • K|DnaPPer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat tot de pe ea shi tot dejeaba...termostat garnitura chiulasa supapele simeringurile la supape...mashina are 118.000km...nush care ar fi problema
  • K|DnaPPer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ia`m facut shi compresia shi pe toate 4 pistonele e la fel....nu am idee de unde atata presiune pe furtune!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe instalatia de racire ai la cald 1,4bari, valabil din 1900 toamna incoace.
  • K|DnaPPer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cum as putea eu sa verific?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR