Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aseara am fost in vizita la cineva la aproximativ 12 km fata de mine, am ajuns ok si dupa vreo 2-3 ore am plecat , am parcurs circa 150 metri si cind sa intorc la un scuar masina a avut un tremurat scurt de vreo 2-3 secunde si s-a oprit in motorul in mijlocul drumului.Credeam ca mie nu o sa mi se intimple asa ceva...
Dau o cheie dau 2, 3, 4 , se aprind toti martorii in bord si ramin asa aprinsi.- niciodata nu mi s-a mai intimplat.
Rog pe cineva sa ma impinga pina la bordura ca ma gindeam ca acolo o sa imi ramina masina.
Dupa ce ma impinge si "parchez" imi zice:" Auzi, tu esti de la camera ascunsa?" - imi venea sa rid si nu prea.
Aici mai dau 2 chei degeaba si sun un prieten.
Mai aveam 1/2 revervor motorina, imi zice asta, sofer de meserie ca e ceva de la alimentarea cu motorina.
Bag 5 litri de motorina si apoi la a 3-a cheia porneste
Ma duc repede la MOL cu masina si fac plinul cu teama ca nu mai porneste, dar masina a mers ok si pina acasa.
Urmeaza in curind sa plec in concediu si sunt un pic cam agitat.
Inainte sa plec de acasa, am facut ordine la scule si aici am gasit 2 sticlute care mai aveau pe fund 5-10 ml de aditiv pt diesel, pt curatare injectoare, booster - nu mai stiu cum se numeau dar era ceva foarte bun- ca atunci cind am cumparat (cam acum 1 an si jumate) m-am interesat si pusesem si s-a comportat f bine, motorul era atunci Y17DT, acum este Z17DTL.

Acum, intrebarea e trebuie sa verific ceva , e ok sa o las asa, e nevoie sa imi iau chei la mine si o seringa pt pus motorina pe la filtru asa cum am vazut ca face mecanicul meu cind schimba filtrul de motorina?
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cati litri de motorina ti-au intrat cand ai facut plinul?
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Inafara de bidonul acela de aprox 5 litri , costul plinului a fost 80 ron de la Mol unde era motorina 4.62 lei, deci 17 litri, am pus pina la primul tzac/saritura a pompei.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic sa dai rezervorul jos si sa vezi ce-i cu sorbul
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Posibi9l sa se fi fisurat teava sorbului cam pe la jumatatea inaltimii rezervorului..si cand scade nivelul sub 1/2 iti trage aer...cu ceva vapori motorina. Am mai auzit de fenomen la un BMW seria 5..an 2000...dupa ce a bagat pretenul vreo 7000 de lei in senori si alte piese, a descoperit singur care e buba...Solutia: mers mai tot timpul cu plinul facut...pt ca se saturase s atot dea bani la mecanici.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu ma indoiesc sa se fi fisurat ceva asa singura, masina lasata in parcare.... nu era nici soare nici frig...
Dak s-a fisurat vreo teava, nu ar trebui sa se piarda motorina?
Trebuie sa dau bancheta la o parte sa ma uit.. eventual sa merg la un service..uf credeam ca e ceva mai simplu
Faza e ca am si rezervorul plin.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Posibil...nu stiu cat de probabil ca in interiorul rezervoului sa se fi fisurat conducta dintre sorb si stutul exterior al rezervorului...e numa o presupunere.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Poate fi ECU ? sau asta e preponderent la y17dti?
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca te referi la calculatorul de injectie CDTI-ul nu are asa ceva.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Engine Control Unit, citesc de 3 ore topicul.
Daca CDTI nu are Very Happy, sa traiasca Opel ca vad ca au avut multi problema asta!
Oricum in seara asta sau miine merg la un tester, daca porneste.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca "e gata"? adica nu mai porneste deloc?
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai nu am mai pornit-o de duminik seara ca nu am avut treaba cu masina.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Masina a pornit normal si am mers aseara cu ea la tester si pe aceasta cale ii multumesc lui 1.7dti_edition2000
Masina nu a inregistrat erori decit ca avea stocate 2 Confused : ambele ceva cu imobilizatorul. Asta cu inregistrarea erorilor nu m-am prins cum e, adik nu avea erori, decit 2.
Exista o explicatie Laughing : cind am schimbat butucul- m-am jucat un pic cu cheile sau alta explicatie mai.... Embarassed de vreo luna trebuie sa ma intilnesc cu cineva sa ii dau o cheie cu cip de la o alta astra si unde puteam sa o pun ca sa nu o pierd ? - la brelocul de la chiele mele.
Sunt curios dak a incercat cineva sa indeparteze cipul de la cheie in mers cum s-a comportat masina.
Din cite imi amintesc duminik seara masina a avut un tremurat vreo 3 secunde ca atunci cind e drumul foarte denivelat, s-a oprit motorul si s-au aprins martorii.
Deocamdata m-am linistit, am incercat sa vad cum e cu rezervorul, am dat bancheta spate la o parte si am vazut un capac rotund negru cu diametrul de aproximativ 20 cm si m-am oprit.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR