Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Are cineva idee cam cat ar costa tampoanele motorului pentru un Corsa C 1.0l si, mai ales, cu cat m-ar cheli de bani schimbarea lor? Ma imbolnaveste tremuratul masinii la relanti sau la demaraje/decelerari si, din lipsa de cauze aparente (asta dupa schimbatul distributiei, bujiilor, curatarea injectoarelor si a clapetei de acceleratie, montarea unui senzor de detonatie nou, verificarea motorului pe tester si a tampoanelor cutiei de viteze), incerc sa le elimin metodic pe cele posibile. Nu pot sa cred ca, din constructie (cum zic "meshterii" Opel cand habar n-au), masinii asteia trebuie sa-i tremure usile/capota cand sunt deschise si schimbatorul de viteze ca la o Dacie din 1980 sau sa vibreze tot interiorul, de la pedalier la scaune, fie el motor in 3 cilindri sau nu!

Multzam pentru rabdarea de a citi si eventualul raspuns!
Skip ads

  • butnaralin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2005

  • Mesaj Privat
salut!!! de aceiasi treabam-am lovit si eu. Am o corsa din 2003, ma seca tremuratul ei la relanti. Am schimbat, filtre , de aer , ulei, bujii, tot ce am putut (masina are 30.000 de km) si tot asa. Am mai verificat la o corsa de 1.0 si la o agila tot cu motorul asta. Rezultatul e acelasi -motorul nu merge foarte rotund, toate au acelasi tremurat. Peste tot unde-am intrebat mi s-a zis ca e absolut normal avand in vedere ca motorul e in 3 cilindri.

Asa a tre sa ne impacam cu ideea si sa ne obisnuim. Smile
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
exista tampoane aftermarket care se simt mai rau decat alea tocite dar de fabrica. oricum, important e sa fie acolo si intregi sa nu pierzi motoru Wink
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Update la problema: intr-un final glorios si dupa mai multe service-uri Opel am ajuns la DanDon service cu masina. Cred ca, dupa ce au vazut cum tremura masina, le-am trezit curiozitatea baietilor de pe acolo cu disperarea mea, ca au pierdut vreo doua ore ca sa descopere ce dreaq are. Pana la urma, dupa ce mai aveau putin pana sa desfaca tot motorul, au mai controlat odata tampoanele motorului in ciuda asigurarii mele ca sunt in regula (deh, doar imi fusesera decretate de oamenii Opel ca "astea nu cad dom'le, nu e de la ele!") si SURPRIZA: tamponul stanga (partea soferului) era rupt (sectionat in partea inferioara, mai precis)! In mai putin de 3 ore l-am schimbat si masina si-a revenit miraculos! Din efectele observate ulterior pot adauga unul f. interesant! Initial, aveam un zgomot care parea sa indice clar probleme cu caseta de directie insa acum simptomul a disparut! De aici deduc ca, la denivelari, din cauza tamponului rupt, atingea ceva ce producea galagia respectiva. Acum sper, doar, ca ceea ce ar fi putut atinge sa nu se fi deteriorat si sa necesite, in timp, alte schimburi de piese costisitoare...
  • xexe

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1 litru
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
xenomorf,
mai tii minte cat te-a costat inlocuirea tamponului?
as putea inlocui eu un tampon sau trebuie mers in service?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Culmea e ca si eu am acelasi motor si cam tremura. Tamponul sigur difera macar putin, la mine in schimb scoate si sunete ciudate. Bineinteles ca este acelasi cred, sofer, in capatul cutiei de viteze. La ralanti daca daca trag de el dispare sunetul enervant, un fel de scirtiit, dar nu am destula forta sa vad si cu vibratiile. Si altii au avut probleme cu tampoanele din cauza zic unii celor 3 cilindri si ralanti destul de mic. La Tico care are tot 3 ralantiul este mai mare, sau macar il reglezi plus socul automat, si tampoanele sunt foarte moi, astfel nu simti nimic. Unul original cam 250 lei, restul la jumatate.
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
xexe a scris:xenomorf,
mai tii minte cat te-a costat inlocuirea tamponului?
as putea inlocui eu un tampon sau trebuie mers in service?


La schimbarea primului tampon baietii au fost foarte de treaba si nu mi-au mai luat nici un ban, piesa fiind cumparata de la ei. La cel de-l doilea, cumparat din alta parte, parca vreo 200.000 a fost distractia, daca-mi aminesc eu bine.

Cat despre schimbatul de catre tine, nu prea cred, dat fiind ca motorul trebuie ridicat si sustinut cu grija - iti dai seama ca, fara un tampon, nu mai are un punct de prindere pe caroserie si cade.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
De pe forumurile germanofone si de pe vremea cand eram opsesor de Corsa... schimbarea e necesara doar la Diesel, dar personal nu am constatat-o...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe un buletin service am gasit ceva de m-a bagat in ceata total:

Left hand silent block causes engine noises in passenger compartiment.
Chafing conditions between left hand silent block and bracket.

Rezolvarea lor:

Replace the right silent block of Z10XE pn...cat no... whith the .... Z12XE pn... cat no...

Am verificat si codurile sunt alea de dreapta deci nu este greseala de tipar !
Pe scurt pina in 2003 la motor de 1l era altul si de atunci s-a montat din fabrica pe 1l cel de pe versiunea 1.2l probabil fiind mai tare. Cele de 1l care erau in garantie s-au ales cu tampon de 1.2l.

La mine il suspectez pe cel stinga dar ei spun ca se schimba dreapta!

Ba mai face si sunete ciudate zic ei chafing ca o bolboroseala, fierbere cred ca s-ar traduce, pe cind la mine ca si cum s-ar freca un cauciuc pe o suprafata neteda.
Bolboroseala/sorbitura au auzit si altii si credeau ca este de la servodirectie dar noi o avem electrica. Personal am auzit-o si eu la una care zicea proprietarul ca are 68.000km dar eu ii dadeam 130.000km si numai la viraj dreapta sau stinga nu mai retin.
Oricum vreau sa fac distributia asa ca shimb dreapta ca tot desfac acolo. Voi ce pareri aveti?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O poza cu un tampon motor obosit, vezi sageata :

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La Corsa pe care am avut-o se uzase cel din stanga, de pe cutia de viteze, era partial rupt si ajunsese ca motorul de 1.2 sa dardaie mai ceva ca unul de Matiz, pe original l-am gasit la 300 ron, dar am mai cautat si m-am ales de la edi cu unul Febi, la 130 ron, de mentionat ca Febi le face si pe cele "originale", numai ca mai au o eticheta in plus cu, ati ghicit: GM.
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Xenomorph a scris:Update la problema: intr-un final glorios si dupa mai multe service-uri Opel am ajuns la DanDon service cu masina. Cred ca, dupa ce au vazut cum tremura masina, le-am trezit curiozitatea baietilor de pe acolo cu disperarea mea, ca au pierdut vreo doua ore ca sa descopere ce dreaq are. Pana la urma, dupa ce mai aveau putin pana sa desfaca tot motorul, au mai controlat odata tampoanele motorului in ciuda asigurarii mele ca sunt in regula (deh, doar imi fusesera decretate de oamenii Opel ca "astea nu cad dom'le, nu e de la ele!") si SURPRIZA: tamponul stanga (partea soferului) era rupt (sectionat in partea inferioara, mai precis)! In mai putin de 3 ore l-am schimbat si masina si-a revenit miraculos! Din efectele observate ulterior pot adauga unul f. interesant! Initial, aveam un zgomot care parea sa indice clar probleme cu caseta de directie insa acum simptomul a disparut! De aici deduc ca, la denivelari, din cauza tamponului rupt, atingea ceva ce producea galagia respectiva. Acum sper, doar, ca ceea ce ar fi putut atinge sa nu se fi deteriorat si sa necesite, in timp, alte schimburi de piese costisitoare...


ce m-as bucura sa am si eu aceasi problema.....am scris la sectiunea motor z10xe ...arunca o privire la postul meu si da si tu o parere!


10x
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
madbusu ai puncte de sustinere in bocul motor, niste limbi cu gaura, acolo se pune un cric (hidraulic mic pun eu). Scoti pe urma tamponul si vezi cum este. Dureaza cam 30 minute pentru unul.
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:madbusu ai puncte de sustinere in bocul motor, niste limbi cu gaura, acolo se pune un cric (hidraulic mic pun eu). Scoti pe urma tamponul si vezi cum este. Dureaza cam 30 minute pentru unul.



....dar dupa cum am explicat eu ....ce zici sa fie un tampon ?....sper sa nu fie ceva la motor ...ca imi pare rau de ea....ma dus si ma adus de la mare saracutza!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai intii curata throttle body. Toti care l-au curatat au fost incintati !
Pe urma verifica stare tampoane.
Chiar crezi ca cineva poate spune cu certitudine ca aia este ?
Si eu caut si desfac pina gasesc ....
  • madbusu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Mai intii curata throttle body. Toti care l-au curatat au fost incintati !
Si eu caut si desfac pina gasesc ....


ai un link spre throttle body ....sa citesc mai in amanunt !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2008

  • Mesaj Privat
postez aici pt a va spune cum sa va reparati suportul de cauciuc de la motor!
dupa o vreme acesta se rupe si e clar ca tre schimbat deoarece nu este solutie sa sa poata lipi!
ce am facut eu:
pt ca motorul dansa,suportul era rupt,si nu am avut posibilitatea sa il schimb,am luat un silicon cauciucat (12 ron) la tub si am umplut spatiile goale din suport(in jurul urechiuselor)cu acel silicon!
l-am lasat sa se usuce!
motorul nu mai tremura deloc..masina merge frumos,redus vibratii....si suportul este mult mai rigid(nu se mai misca)
bafta si voua!
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
E doar o solutie temporara dupa cum ai spus si tu. Mai mult, intr-un articol gasit pe net se specifica faptul ca tamponul de la motorul de 1L trebuie schimbat cu unul de la motorul de 1.2L pe motiv lesne de inteles, se rupe,constructie proasta,ceva de genu. Si eu am schimbat un tampon(chit ca am motorul de 1.2), cel de pe partea soferului,pretul aprox 120lei+manopera. Cel mai bine este sa se schimbe tamponul cand se rupe/crapa cauciucul,parerea mea Smile

LE: Clujene, cand ne intalnim? Smile)
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da asa este..cel mai bine e sa schimbi tot ce e defect!
la motor de 1.0 trebuie tampon de 1.2 pe motiv ca e mai rigid,banuiesc,
iar ce am facut eu cred ca o sa tina mult si bine din urmatoarele motive;
1...siliconul pus de mine nu solicita forta doar elimina vibratiile,practic complecteaza/umple golurile tamponului facandu-l mai rigid chiar ca unul nou!
2...siliconul s-a mulat perfect si s-a intarit ca si cum ar fi turnat!.si nu mai iese veci deoarece a facut buze pe forma!
3 fiind silicon cauciucat nu crapa,nu se dezlipeste nu joaka ,amortizeaza!
cred ca decat sa cumpar unul nou da chiar mai bine improvizatia asta....sau daca as cumpara unul nou imediat l-as umple cu silicon cauciucat sa fie mai rigid!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR