BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare impatimitilor de opel!
Este primul post pe acest forum si din pacate il fac in disperare de cauza.Incep prin a spune ca am fost obligat de circumstante sa cumpar o masina 4x4 cu care sa imi fac treaba la o casa.Am ales Frontera pentru ca me se pare o masina buna si de ce nu si frumoasa.Mi-am achizitionat o Frontera Sport 2.0i C20NE(cred ca asta e codul motorului) bineinteles second si bineinteles foarte prost intretinuta.Nu are rost sa incep cu problemele pe care le are si cat am bagat in ea pana acum.Pe parcurs o sa prezicez daca este nevoie.Masina am fost obl;igat sa o cumpar in 2 saptamani asa ca nu prea am avut timp sa aleg si sa caut.Am vazut cateva masini dar unuele erau prea praf iar altele parca aveau pret de cocaina.
Momenta am belele cu ea la partea cu alimentarea sau cel putin asta cred ca e buba.Masina porneste la cheie dar cand o accelerez dupa 3-4 secunde moare motorul fara sa iau piciorul de pe acceleratie.Incepe sa palpaie la teava de esapament si se accelereaza singura dupa care merge motorul rotund.Alta treaba nu trage deloc.Nici in 4 pe mic.Daca vreau sa plec cu ea ii moare motorul.I-am schimbat regulatorul acela de pe rampa de injectoare.Daca trageam furtunul de la vacum scotea benzina pe acolo.L-am schimbat si nu mai scoate benzina.Masina are toate consumabilele schimbate in februarie cand am luat-o.Acum ma gandesc la pompa de bezina.Ce parere aveti?
I-am schimbat senzorul de turatie motor,senzorul clapeta de acceleratie,senzorul de temperatura,distributia,consumabilele.
Este primul post pe acest forum si din pacate il fac in disperare de cauza.Incep prin a spune ca am fost obligat de circumstante sa cumpar o masina 4x4 cu care sa imi fac treaba la o casa.Am ales Frontera pentru ca me se pare o masina buna si de ce nu si frumoasa.Mi-am achizitionat o Frontera Sport 2.0i C20NE(cred ca asta e codul motorului) bineinteles second si bineinteles foarte prost intretinuta.Nu are rost sa incep cu problemele pe care le are si cat am bagat in ea pana acum.Pe parcurs o sa prezicez daca este nevoie.Masina am fost obl;igat sa o cumpar in 2 saptamani asa ca nu prea am avut timp sa aleg si sa caut.Am vazut cateva masini dar unuele erau prea praf iar altele parca aveau pret de cocaina.
Momenta am belele cu ea la partea cu alimentarea sau cel putin asta cred ca e buba.Masina porneste la cheie dar cand o accelerez dupa 3-4 secunde moare motorul fara sa iau piciorul de pe acceleratie.Incepe sa palpaie la teava de esapament si se accelereaza singura dupa care merge motorul rotund.Alta treaba nu trage deloc.Nici in 4 pe mic.Daca vreau sa plec cu ea ii moare motorul.I-am schimbat regulatorul acela de pe rampa de injectoare.Daca trageam furtunul de la vacum scotea benzina pe acolo.L-am schimbat si nu mai scoate benzina.Masina are toate consumabilele schimbate in februarie cand am luat-o.Acum ma gandesc la pompa de bezina.Ce parere aveti?
I-am schimbat senzorul de turatie motor,senzorul clapeta de acceleratie,senzorul de temperatura,distributia,consumabilele.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
capac delcou plus luleaua aia schimbate.bujii NGK noi plus fise Champion.La scoaterea mufei de la debitmetru nu se simte nici o diferenta.Am comandat pompa ceva pe la 2 jumate facuta prin italia sau asa mi-au zis.Macar stiu ca e noua decat sa o cumpar de la shrot.Maine va anunt daca aia a fost problema
BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut, incearca sa o cauti sub bancheta de obicei pe acolo e pompa cam la toate masinile, posibil s afaca exceptie suv-urile.dar daca ai scos mufa de al debitmetru si nu se observa nici o diferenta e posibil sa fie debitmetrul bulit.verifica cu alt debitmetru care stii ca e bun. in cazu in care constati k debitmetrul e defect te pot ajuta eu cu unu la 100 ron, atata m-a costat si pe mine, dar necazul era din alta parte
BygDaddy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
merci mult de raspuns!
pompa numai daca se da rezervorul jos se poate schimba.iar la partea cu debitmetru am lasat balta si am cumparat alta masina din germania.la 1000 de euro cu 80 000 km reali si cu care am venit pe autostrada cu 150km/h.as fi vrut sa o inmatriculez dar e topita de rugina peste tot si mai bine iau tot ce pot de pe ea si pun pe a mea.oricum motorul merge impecabil.nici nu se compara cu cea veche iar la consum pe timisoara imi ia 10-11
pompa numai daca se da rezervorul jos se poate schimba.iar la partea cu debitmetru am lasat balta si am cumparat alta masina din germania.la 1000 de euro cu 80 000 km reali si cu care am venit pe autostrada cu 150km/h.as fi vrut sa o inmatriculez dar e topita de rugina peste tot si mai bine iau tot ce pot de pe ea si pun pe a mea.oricum motorul merge impecabil.nici nu se compara cu cea veche iar la consum pe timisoara imi ia 10-11