Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut, am mai citit un caz, dar era benzina. am un opel vectra 2.2 dti din 2001, si in timpul unei ploi in constanta, apa imi ajungea pana la jumatatea barii din fata, pana la grila, insa din sens contrar a trecut un autobuz si mi-a bagat apa si mi s-a oprit masina in baltoaca. am incercat sa o pornesc, am vazut ca nu merge si am lasat'o sa se usuce vreo 4 ore, dupa care am incercat din nou. am scos filtrul de aer si era doar un pic umed, atat tot, iar in compartimentul in care se afla filtrul de aer doar putina apa. elecromotorul suna de parca incearca sa-si faca treaba, dar tot nu porneste si nu vreau sa risc sa stric ceva mai rau. daca a mai patit cineva si stie despre ce e vorba, va rog sa ma ajutati.
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil sa fi tras apa in capul pistonului
Asta daca motorul nu se mai invarte
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica tensiunea de la baterie. Ar trebui sa ai peste 12V. Du masina la un tester si vezi daca are erori.
Ca sa pornesti motorul trebuie sa ai: Aer, motorina, 12V, comanda de la ecu pentru pornirea motorului.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ai luat apa in cilindri, scoti bujiile (mare grija ) dai la electromotor (exact ca la dacie cand o incecai Smile ) pui bujiile la loc si ar trebui sa porneasca.
Spor si sa ne tii la curent
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
motorul se invarte cand incerc sa o pornesc. azi a fost o vreme la fel de proasta, a plouat destul de mult. nu vreau sa risc sa o pornesc, o mai las o zi- chiar doua pana sa incerc sa o pornesc din nou, daca nu, o bag pe tester
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Din nefericire pentru tine sunt fooarte mari sansele sa fi tras apa in motor. Ai mai si incercat sa o pornesti dupa ce s-a oprit Rolling Eyes
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
pina nu scoti apa din capul pistonului nu mai incerca poti sa faci soc hidraulic si indoi o biela.bafta
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
aceasi situarie ca si tine am si eu acuma,nu mai vrea sa mai porneasca,cand am incercat sa ii mai dau o cheie lumina din bord de la km si lumina de la data si ceas devine foarte slaba,iar la motor se aude un click si atat...are cineva ideee ce are?mentionez ca a mers bine prin baltile din oras si m-a lasat exact in fata blocului,iatr primul simptom a fost ca mi-a cazut servo,iar dupa ce am oprit-o nu a mai pornit.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Tu nu mai ai incarcare, ti s-a terminat bateria. Vezi ce-i pe la alternator, punte diode si releu.
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vesti bune. dupa ce am lasat'o sa se mai usuce, am chemat mecanicul, mi-a scos furtunul de la intercooler, era plin de apa, am scos filtru de aer, si i-am dat cheie. masina era inaecata, iar mecanicul dadea cu un spray, presupun ca spray de pornire, incadescent. incet, incet, a pornit, iar prin teava de esapament scotea fum si apa ca la robinet. maine ma duc sa-m iau un filtru de aer nou si cam asta e tot. problema e ca mi-a scapat o surublenita prin labiribintul de sub capota si maineii dau o cautare ca nu e prea bine. nu am sters bujiile, pistoanele, nimic. ct-13-shp daca vrei, iti dau un numar de telefon de la mecanicul meu daca chiar esti din constanta

P.S. scuze de greselile gramaticale, dar e destul de tarziu. multa bafta celor care au avut aceeasi problema ca a mea
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Acuma 1 saptaman stiu pe cineva care a patit acelasi lucru , ramans in apa oprit, apoi a curatat a scos apa da problema majora a fost 2 biele indoite pistonu 1 si 2.
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sper sa nu patesc acelasi lucru, la mine a pornit destul de bine. vreau sa vand masina in urmatoarele 2 luni dar nici nu vreau ca cel care o cumpara sa aibe probleme, ma pun in locul lui.
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
chiar te-as ruga sa imi dai si mie nr mecanicului paulicious.mc
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
viorel 0723 680 997. nu il ai de la mn Very Happy sta in km 5. sa ne auzim cu bine
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
aaa...il stiu pe viorel..multumesc mult ,apropo,cat a costat toata treaba?
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Tu nu mai ai incarcare, ti s-a terminat bateria. Vezi ce-i pe la alternator, punte diode si releu.


baterie cred ca inca mai am,adica ledul de pe ea este inca verde.nu stiu electromotorul in ce stare e.tot ce se intampla cand incerc sa o pornesc se aude doar un clanck si scade lumina in tot bordu Sad
  • soareboss27

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut. am o frontera din 99 pe benzina , si mi-a ridicat temperatura peste 110 grade . Ventilatoarele pornesc , deschide termostatul , si temp. scade pina la 90 dar urca din nou . PE JOJA SE VEDE SCHIMBATA CULOAREA ULEIULUI .A devenit cafeniu . ce sa fie oare ? doar garnitura ? necesita planeitate chiuloasa ? MULTUMESC ..... Crying or Very sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Garnitura, aproape sigur, chiulasa, doar daca te "incapatanezi" sa mai mergi cu masina in aceste conditii...
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca a ajuns apa in camera de ardere nu este indicat sa mai dai la demaror din simplul motiv ca spatiul de comprimare al amestecului se micsoreaza rezultand forte mari ce ationeaza asupra componentelor in miscare.
  • paulicious

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
il cunosc pe viorel, nu vroia sa-mi ia bani, dar i-am infipt 50 de lei in buzunar ca toti mecanicii la care am sunat erau ocupati si el a fost singuru care a venit. nu vreau sa te sperii, dar daca se aude clanck eu zic sa nu mai incerci, sa nu se fii crapat blocul motor. te-ai uitat la culoarea la ulei prin joja? daca e un alb spumos, inseamna ca a intrat apa in garnitura de chiuloasa. eu am avut noroc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR