Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Sunt posesorul unui astra g caravan y20dth si sunt impresionat de faptul ca uneori nu ma pot tine dupa un 1.9 tdi(90CP). la plecari de pe loc si chiar si in mers ma face tdi`ul de 90 de cai. Pe tester nu imi apare nici o eroare sa fie ceva defect...masina nu scoate fum, nu prezinta nici un simptom dar vad cum trece tdi`ul de 90 CP si bag pedala in podea dar degeaba. A mai patit cineva asa, adica chiar sunt mai sprintene decat 2.0 dti sau am eu vreo problema la masina? Multumesc anticipat.
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
1.9 ALH are in plus un mic "detaliu" fata de Y20DTH si anume turbosuflanta cu geometrie variabila care bineinteles face diferenta oferindu-i TDI-ului cuplu la turatii scazute si in general o eficienta marita fata de Y20DTH.
Oricum dupa 100 Km/h te departezi de el...
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am avut inainte un toyota avensis tdiesel din 2004 cu cutie in 5 viteze si de 116 cai iar cumnatamiu un audi a4 tdiesel tot din 2004 cu cutie in 6 trepte si de 131 de cai si pina in 140 -150 nu ma facea ,chiar il inpingeam de la spate.pina pe la 200 ma tineam eu de el iar de acolo pleca singur.
acum am un omega 2500 dt de 131 cai si tot de 5 viteze dar nu merge cum mergea toyota de 116 cai,dar intradevar se cunosc caii la fuga,cu 116 cai pe la 160 incepea sa urce greu cu asta de 131 la 160 e in largul ei si e din 1998
asa ca incearca si fal la viteza nu la demaraj,pentru asta sunt caii nu pentru forta si acum depinde si de greutate,cutie de viteza,cuplul maxim..
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
probabil 1.9 tdi-u nu e wagon ca astra al tau sau, e mai putin uzat motoru, sau avea tu greutate mai mare in masina, oricum cuplu mai mare ca al tau nu are, si dpdv tehnologic e depasit...
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cum sa fie depasit din punct de vedere tehnologic 1.9 fata de 2.0?
1.9 ala are turbo cu geometrie variabila spre deosebire de 2.0 la care este fixa ...si dupa cum se vede face diferenta la viteze pana in 100 km/h
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multe informatii/date tehnice si multe multe calitati/avantaje la acest motor minune 1.9 TDI , cred ca e 9 minune a lumii .... Wink
Se tot aude ca e un fel de Chuck Norris asa motorul asta
Una peste alta eu am intalnit mai multe 2.0 DTI cu 300.000 km decat 1.9 TDI
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat

  • oppel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Haideti fratilor sa dam Cezarului ce este al Cezarului... Am avut Y20 DTH, am mers cu alte Y 20 DTH, am a avut 1.9 tdi ALH, am mers cu multe ALH (cel de 90 c.p.). In privinta consumului... ALH-ul bate la scor, in privinta intretinerii (cu exceptia distributiei) ALH bate, in privinta usurintei cu care se repara (deh, trebuie sa se mai strice cate ceva) ALH bate. Intr-adevar, un Y 20 DTH in toate "mintile, puterile" lui mi s-a parut ca trage mai bine decat ALH-ul.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Intrebare de 10 puncte... VW-ul de 1.9 cu geometrie variabila era PARCA cel de 110 cai, nu cel de 90...
Cel putin, asa tin eu minte...
  • predageorge

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Are geometrie variabila ALH-ul.
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa supar posesorul acestui topic, dar parca mai depinde si de sofer, si cum stii sa mergi cu masina. Eu am motor ca al tau, si pana la 170 ma tin scai de un 1.9 TDI 131 CP. Mai departe, nu s-a mai putut ca s-a terminat soseaua.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca te tachina si vroia sa-ti arate unde iti este locul (adica in spatele lui).
P.S. Vezi ca nu toate cu DI-ul rosu au 131 cp sunt multe care au 101 cp.
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ma facea mai departe, nu neg acest lucru. Deasta am si spus, ca m-am tinut de el, nici cum sa il fac:) Facand o comparatie intre aceste 2 subiecte, nu vad de ce nu poate ClaudiuL cu unul de 90 CP.

P.S. Astrah dar exista si TDI rosu, cu totul? Care au 150 CP?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sunt f apropiate motoarele astea doua.Si parerea mea este ca astra castiga, dar depinde mult si de sofer.Eu am mers cu cineva cu un vw de 1.9 de prin 2003 si nu m-a impresionat deloc masina, ba chiar mi s-a parut sub motorul meu(y17dt)....poate ca avea ceva probleme gen debitmetru dus sau altceva insa demarajul nu mi s-a parut deosebit.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca era 1.9 SDI Mr. Green
@Kodatu Sep Da este si 1.9 de 150 CP ,il recunosti dupa toate literele (din fabrica) rosii.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
....si dupa turbina de unica folosinta Laughing
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@tonytm mi-au dat lacrimile de ras Laughing

@astrah multumesc pentru raspuns.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Depinde cine a alergat-o inainte.Fiind cu geometrie variabila este ceva mai sensibila la talpa de la 1500 rpm dar daca utilizatorul Smile vede ca trage si sub 1500 rpm ii da talpa si asa apare surge-ul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ti-au dat lacrimile dar spre deosebire de tine am vazut destule cotete dinastea. Am si pedalat una la care ziceai ca racaie axu in turbina. Propietaru zice ca-i normal Laughing
Surge-urile si spike-urile apar si din proiectarea deficitara a turbinei. Si altii dau talpe la alte motoare sub 1500 rpm dar nu bubuie la nimeni cum bubuie astea.
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris: Am si pedalat una la care ziceai ca racaie axu in turbina. Propietaru zice ca-i normal Laughing


Laughing Genial.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR