- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- FanBertone
- **
- 105 mesaje
- din 22 Jul 2009
- Astra 2002 z18xe
- Neamt
FanBertone
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
tiry213 a scris:Dute vere si ial , si ne zici si noua dupa ce il folosesti. Eu nu inteleg cum de aveti impresia ca a dat norocul peste voi , ati casit un perpetum mobile pe youtube. Sa fim seriosi. Ia o carte de fizica si lasa presupunerile .
Aloo!Perpetuum mobile?Tu stii macar ce inseamna conceptul in sine?Eu cred ca tu ar trebui sa iei cartea de fizica.Ideea e destul de simpla din cate vad,problema este puterea obtinuta raportata la volumul masinariei;ar trebui magneti extraordinar de puternici si de dimensiuni destul de mici ca sa poti propulsa un automobi.Acum abia aici te poti gandi la teoria conspiratiei,sunt sigur ca s-ar fi gasit o solutie in privinta asta,dar de ce sa promoveze un astfel de motor?Unde ar fi castigul?La fel de eficace este si motorul electric(daca nu chiar mai bun) si se vand astfel de masini la preturi triple fata de una clasica,tocmai pentru a nu fi o afacere buna,si a nu se incuraja cumpararea lor;dar asta doar DEOCAMDATA...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu stiu exact care este costul de productie al magnetilor.
dar se ofera un pachet auto doar pentru companiile care produc automobile.
este un motor care produce energie pentru motoarele electrice.
Pachetul auto
Cuprinde motor si unitatea generator. Noul nostru pachet tehnic auto este destinat sa inlocuiasca motoarele cu ardere existente. Cuplat la un alternator de 100 kw apoi la un motor electric va oferi performante remarcabile fara emisi de iesire. In plus atunci cand ajungeti acasa aveti posibilitatea sa conectati casa la masina pentru putere. Va rugam sa retineti ca aceasta unitate este proiectata si vanduta numai producatorilor de masini.
Informatii estimate de performanta:
- 0-100km 3,6 sec.
- 200km/h viteza maxima
- Greutatea totala a pachetului auto 189kg.
Echipamentele nu se vand niciodata,nu pot fi desfacute..etc etc
Ultima modificare făcută de Ctl.madeinheaven la Joi 01 Jul, 2010 1:50 pm
dar se ofera un pachet auto doar pentru companiile care produc automobile.
este un motor care produce energie pentru motoarele electrice.
Pachetul auto
Cuprinde motor si unitatea generator. Noul nostru pachet tehnic auto este destinat sa inlocuiasca motoarele cu ardere existente. Cuplat la un alternator de 100 kw apoi la un motor electric va oferi performante remarcabile fara emisi de iesire. In plus atunci cand ajungeti acasa aveti posibilitatea sa conectati casa la masina pentru putere. Va rugam sa retineti ca aceasta unitate este proiectata si vanduta numai producatorilor de masini.
Informatii estimate de performanta:
- 0-100km 3,6 sec.
- 200km/h viteza maxima
- Greutatea totala a pachetului auto 189kg.
Echipamentele nu se vand niciodata,nu pot fi desfacute..etc etc
Ultima modificare făcută de Ctl.madeinheaven la Joi 01 Jul, 2010 1:50 pm
- FanBertone
- **
- 105 mesaje
- din 22 Jul 2009
- Astra 2002 z18xe
- Neamt
FanBertone
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
Pai hai sa ne gandim,din ce vad eu prin micsorarea campului magnetic(apropierea magnetului superior),cel din interior isi mareste turatia(asta inseamna o ACCELERARE) si invers;deci daca poti obtine energie micsorand si marind campul magnetic dintre doi magneti,sincer poti face sa se invarta si alte rotite sau nu?Printr-un mecanism de acceleratie si o transmisie corespunzatoare chiar crezi ca nu poti pune in miscare un vehicul?Repet problema este nivelul energiei obtinute,direct proportional cu campul magnetic respectiv;dar e mai usor sa fim ironici si sa luam la misto nu?
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
[quote="andreimireuta"]
Desi zici ca ideea e destul de simpla vad ca e foarte greu de inteles pentru unii. Vezi ca e un filmulet pe youtube cu o copie a motorului asta. Si e mai ok sa fie folosit ca si sistem de franare, decat ca motor.
tiry213 a scris:Ideea e destul de simpla din cate vad,problema este puterea obtinuta raportata la volumul masinariei;ar trebui magneti extraordinar de puternici si de dimensiuni destul de mici ca sa poti propulsa un automobi.
Desi zici ca ideea e destul de simpla vad ca e foarte greu de inteles pentru unii. Vezi ca e un filmulet pe youtube cu o copie a motorului asta. Si e mai ok sa fie folosit ca si sistem de franare, decat ca motor.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
@Ctl.madeinheaven
Ar comenta lumea, dar atat timp cat explicatiile tehnice sunt inexistente, raspunsurile sunt pe masura, adica vagi si ironice.
Totusi:
Prima problema. Avem un black box care invarte un alternator, alternator care produce curent, curent care este folosit la alimentarea un motor electric. In primul rand, mi se pare stupid sa plimbi energia prin atatea dispozitive, cand puteai simplu sa atasezi o volanta la black boxul ala si de acolo sa iei direct energia cinetica. Mai ales ca pare ca si poti varia acceleratia dupa cum apropii sau nu bratul ala de roata cu magneti.
A doua problema vine de la magneti in sine. Cat de puternici trebuie sa fie ca sa invarta roata aia la viteza aia si apoi sa mai invarta si un alternator de 100Ah? Cat costa ca sa-i fabrici? Se fabrica sau se iau de printr-un munte radioactiv?
A treia intrebare. Se da o viteza maxima. Cine prinde viteza aia maxima? Un carucior de Carefour? Un autoturism cu roti de bicicleta late de 2cm si Cx de 0.10? Se foloseste doar motorul ala sau si e in paralel cu unul clasic? Daca se foloseste numai motorul electric, este si un acumulator pe acolo care suplineste curentul necesar?
Ar comenta lumea, dar atat timp cat explicatiile tehnice sunt inexistente, raspunsurile sunt pe masura, adica vagi si ironice.
Totusi:
Prima problema. Avem un black box care invarte un alternator, alternator care produce curent, curent care este folosit la alimentarea un motor electric. In primul rand, mi se pare stupid sa plimbi energia prin atatea dispozitive, cand puteai simplu sa atasezi o volanta la black boxul ala si de acolo sa iei direct energia cinetica. Mai ales ca pare ca si poti varia acceleratia dupa cum apropii sau nu bratul ala de roata cu magneti.
A doua problema vine de la magneti in sine. Cat de puternici trebuie sa fie ca sa invarta roata aia la viteza aia si apoi sa mai invarta si un alternator de 100Ah? Cat costa ca sa-i fabrici? Se fabrica sau se iau de printr-un munte radioactiv?
A treia intrebare. Se da o viteza maxima. Cine prinde viteza aia maxima? Un carucior de Carefour? Un autoturism cu roti de bicicleta late de 2cm si Cx de 0.10? Se foloseste doar motorul ala sau si e in paralel cu unul clasic? Daca se foloseste numai motorul electric, este si un acumulator pe acolo care suplineste curentul necesar?
- FanBertone
- **
- 105 mesaje
- din 22 Jul 2009
- Astra 2002 z18xe
- Neamt
FanBertone
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2009
- Mesaj Privat
tiry213 a scris:
Desi zici ca ideea e destul de simpla vad ca e foarte greu de inteles pentru unii. Vezi ca e un filmulet pe youtube cu o copie a motorului asta. Si e mai ok sa fie folosit ca si sistem de franare, decat ca motor.
Desi zici ca ideea e destul de simpla vad ca e foarte greu de inteles pentru unii. Vezi ca e un filmulet pe youtube cu o copie a motorului asta. Si e mai ok sa fie folosit ca si sistem de franare, decat ca motor.
Unii inseamna de fapt eu;chiar nu e nevoie sa te ascunzi dupa deget;am inteles e mai simplu sa iei de bun ce vezi pe youtube ca au incercat altii,decat sa-ti pui putin mintea la treaba si sa te gandesti daca ar putea fi functional sau nu;spui ca e mai ok sa-l folosesti pentru franare,dar bag mana-n foc ca habar nu ai de ce.Eu mi-am spus parerea,nu sunt vreun mare fizician,as fi aparut sigur prin ziare daca eram,pur si simplu o astfel de functionare vad eu,si tot ce e posibil sa ma insel.Mi-ar fi placut sa fiu combatut cu argumente pertinente,nu mistocarii @Titro sau chestii de pe youtube neintelese(@tiry).Ma retrag din topicul acesta.Bafta la toti si consumuri cat mai mici!
LE: Acum am vazut postul lui Dodo se pare ca suntem pe aceeasi lungime de unda,dar totusi daca ai avea si un mini generator pe benzina(sau motorina) sa produca energia electrica cu care se alimenteaza campul magnetic?Normal cand tragi linie consumul la 100km ar fi mult mai mic decat motorul clasic;parca mai era pe undeva solutia asta..
Ultima modificare făcută de FanBertone la Joi 01 Jul, 2010 2:43 pm
- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
informatiile date sunt estimative, si se refera la puterea eliberata pentru un motor electric.
motorul electriv produce respectivele performante pe o toyota prius, motorul perendev doar alimenteaza cu energie motorul respectiv.
Este mult mai eficient pentru a produce electricitate de aceea se foloseste alternatorul de 100kw nu ah.
Motor perendev produce energie -> alternatorul 100kw distribuie energia motorului electric >motorul electric invarte roata.
Nu ma pricep prea bine, am cerut doar niste pareri...
motorul electriv produce respectivele performante pe o toyota prius, motorul perendev doar alimenteaza cu energie motorul respectiv.
Este mult mai eficient pentru a produce electricitate de aceea se foloseste alternatorul de 100kw nu ah.
Motor perendev produce energie -> alternatorul 100kw distribuie energia motorului electric >motorul electric invarte roata.
Nu ma pricep prea bine, am cerut doar niste pareri...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Intotdeauna e problema de eficienta totala. Da, motorul ala o fi producand energie moca, dar cat costa motorul? Daca costul e prohibitiv, care e sensul discutiei? Ce sens are schimbarea daca in loc sa dai 20mii euro pe benzina in 5 ani, daca platesti 50mii de euro pe motor?
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Joi 01 Jul, 2010 2:49 pm
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Joi 01 Jul, 2010 2:49 pm
- Ctl.madeinheaven
- OP
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
@andreimireuta.
Ti-am pus mai jos doua fragmente. Unul din descrierea motorului , iar altul dintr-o descriere a magnetilor permanenti.
Iar link-uri ti-am dat de pe youtube fiindca sunt filmulete, si poate intelegi mai usor. Un astfel de motor nu poate produce mai multa energie decat consuma. Ia in calcul si celalte forte care intervin.
Mai degraba ar fii mai functional folosind electromagneti.. vezi maglev.
A page about the motor says that the motor works "by focusing the magnetic field, the angles of the magnets and a special method of shielding." Also, "the motor does not require external power to start up."
"It has been proven mathematically that no combination of permanent magnets in any arrangement will generate power."
Ti-am pus mai jos doua fragmente. Unul din descrierea motorului , iar altul dintr-o descriere a magnetilor permanenti.
Iar link-uri ti-am dat de pe youtube fiindca sunt filmulete, si poate intelegi mai usor. Un astfel de motor nu poate produce mai multa energie decat consuma. Ia in calcul si celalte forte care intervin.
Mai degraba ar fii mai functional folosind electromagneti.. vezi maglev.
A page about the motor says that the motor works "by focusing the magnetic field, the angles of the magnets and a special method of shielding." Also, "the motor does not require external power to start up."
"It has been proven mathematically that no combination of permanent magnets in any arrangement will generate power."
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat