Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca unii se vor supara si imi vor arata ca a mai fost discutat acest subiect, in urma studierii unor documente am ajuns la concluzia ca idea poate fi viabila! Si ma refer la o diminuare apreciabila a consumului de combustibil, motorina si benzina!
Va invit in limita timpului si a interesului dv. sa studiati cu atentie aceste materiale in format .pdf si sa incercam sa avem o dezbatere ulterioara. Documentatia se poate descarca de aici: http://www.freestorage.ro/d...ad.php?file=21190 Orice idee avizata merita toata atentia! Cele bune!
Skip ads

  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
phyton a scris:Chiar daca unii se vor supara si imi vor arata ca a mai fost discutat acest subiect, in urma studierii unor documente am ajuns la concluzia ca idea poate fi viabila! Si ma refer la o diminuare apreciabila a consumului de combustibil, motorina si benzina!
Va invit in limita timpului si a interesului dv. sa studiati cu atentie aceste materiale in format .pdf si sa incercam sa avem o dezbatere ulterioara. Documentatia se poate descarca de aici: http://www.freestorage.ro/d...ad.php?file=21190 Orice idee avizata merita toata atentia! Cele bune!

Va salut pe toti posesorii de OPEL. Sunt nou pe forum. Am cumparat in martie o Zafira 2,2DTI 60000km (sper ca sunt reali), acum am 70000km si merge perfect. Nu am intrat niciodata pe forum pentru ca pana acum nu am avut nici-o problebema si sper sa nu ma prea curand. Problema cu HHO ma intereseaza dar nu am putut sa vad fisierul (se pareca este o eroare de atasament). Am vazut ceve in acest sens dar nu stiu daca este viabil. In principiu este vorba de electroliza apei prin care se elibereaza un tom de oxigen si doi atomi de hidrogen care printr-un furtun ajung in galeria de admisie inainte de turbosuflanta (la diesel). Toate bune si frumoase: un aport de oxigen pur care poate sa faca o ardere mult mai buna a motorinei sin in plus hidrogenul care este un bun combustibil si prin arderea lui se obtine din nou apa. Dupa cate mi-a aduc eu aminte din liceu ( e multde atunci) hidrogenul se poate aprinde instntaneu in contact cu oxigenul (sper sa ma insel) asa ca nu vad prea bine acest amestec in galeria de admisie. Pe de alta parte nu cred ca aceasta electroliza poate da un volum de gaze suficient pentru ardere mai ales cand motorul este turat (este adevarat ca este un gaz suplimentar pe langa aerul aspirat de turbosuflanta in mod normal). Teoretic ar fi viabil. Am sa incerc sa fac o experienta la serviciu fiindca am tot ce imi trebuie (mai putin 2 eprubete gradate sa vad ce cantitate de gaz se aduna in unitatea de timp:sa zicem 5 minute). Daca experienta este reusita va anunt.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
luat asa in repezeala pare sa reduca consumul dar nu cred sa treaca de 10 %.Adica nu cred sa reduca consumul existent cu 10%. Dupa cate stiu eu ca pt 1 litru de benzina e nevoie de aprox 25 l aer impur aici intervine electronica si corecteaza ,deci nici un castig,iar daca vedem hidrogenul ca pe un carburant as fi curios cati litri de hidrogen poate produce o instalatie pe ora luat in calcul ca o masina consuma benzina pe ora intre 6-12% in functie de motor ,trafic , mod de conducere .
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Electroliza apei este mare consumatoare de energie (cam 20A ) iar volumul de gaz este prea mic. Cred ca aceasta ,,inventie" este o mare tampenie americana si in Romania s-au si gasit indivizi care sa scoate bani din ea.
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nicolae Dumitru a scris:Electroliza apei este mare consumatoare de energie (cam 20A ) iar volumul de gaz este prea mic. Cred ca aceasta ,,inventie" este o mare tampenie americana si in Romania s-au si gasit indivizi care sa scoate bani din ea.

Daca cautati mai atent pe net, in speta youtube, veti gasi diferite clipuri in care se vede clar consumul pe diferite modele de aparate pentru electroliza si debitul de gaz in timp real! Eu nu stiu ca cineva sa comercializeze in RO asemenea subansamble der nici nu ma indoiesc ca exista si vanzatori! Scopul postarii nu este comercializarea acestor ansamble...sa ne intelegem bine! Dupa cum scrieti in postul anterior, nu ati avut inca acces la downloadul materialuli postat de mine! Deci se pare ca vorbim din "amintiri"....Investitia pentru cei care doresc sa incerce este oricum extrem de mica, materialele se gasesc pe toate drumurile, asa ca nu vad de ce nu merita sa incercam.....cei care doresc binenteles! Ca si idee.... un consum mai redus, o poluare mai mica, o ardere completa in cilindri a amestecului rezultat din hidrogen, oxigen pur, plus aerul atmosferic si combustibil este o chestie care merita facuta! Daca stam sa gandim ..aerul ambiant, aspirat in admisia motorului are un procent scazut de oxigen, iar acesta este determinant pentru intretinerea arderii in cilindrii motorului! Daca il imbogatim cu oxigen pur si hidrogen, logica ma duce ca acel motor nu va avea de suferit! Personal, am demarat cautarea de materiale pentru a construi 4 sau 6 celule de acest fel si cu siguranta voi testa aceasta idee!
Referitor la consumul de energie , alternatorul unei masini poate duce lejer un consumator de 10-15 chiar si 20 Amperi! Se pot pune punti de diode trifazate separat de ansamblul redresor/ regulator existent! Documentatia cuprinde si scheme electrice/electronice de "pacalire" a ECU, referitor la senzorul de aer/debitmetru!
Cautati pe www.youtube.com despre HHO si veti gasi poate sute sau mii de clipuri mai profesioniste sau mai amatoricesti pe aceasta tema! Evident este faptul ca lumea pe dincolo se preocupa pe cand la noi...nu prea!
Cum spuneam...nu fac nici un fel de publicitate, nu vand nimanui asa ceva, iar din pdvd personal, voi incerca aceasta chestie si voi vedea rezultatele pe viu...cum spunem noi romanii! Pana atunci...toate cele bune !
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Reanviem topicul?Very Happy
Eu chiar as vrea sa implementez pe a mea masina.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vizioneaza cele doua clipuri si fa-ti o parere la obiect! Bafta!



  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de filmuletele de documentare, dar ideea mea e sa folosesc gazul impreuna cu cmbustibilul clasic(diesel, motor y20dth) . Gazul produs sa il introduc in admisie...Smile
Daca nu gresesc am vb cu dvs o o intalnire clubopel Ploiesti si ati spus ca ati cochetat/implementat ideea pe un motor pe benzina. Aveti ideea daca pe diesel difera teoria de implementare?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vise taica, vise!
Mai intai construitiva un electrolizor si vedeti cam cat timp functioneaza pana se "otravesc" electrozii. Electrozii cu cea mai mare durata de viata sunt cei din paladium, dar ... strugurii sunt acrii!
Si mai trebuie verificat daca nu cumva energia consumata producerii acestor gaze nu e mai mare decat energia produsa prin arderea lor!
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@stelea: asta si vreau, sa contruiesc dispozitivul respectiv si sa vad care e randamentul obtinut. Din detaliile gasite in sapaturi in 99% din cazuri electorzii sunt facuti dintr-un metal relativ comun: otel inox si pana acum rezultatele obtinute au fost relativ multuitoare. Astept concediul sa ma apuc de treaba sa vedem atunci care va fi rezultatul, pana atunci documentatii, documentatii, documentatii, documentatii, si iar documentatii.Very Happy
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@Virinel
Pina gasesti paladium, Smile poti folosi tabla de inox (sita) provenita de la o cuva rotativa a unei masini de spalat! Atat Dieselul cat si benzinarele folosesc in amestec aer/combustibil , deci o "imbogatire" a aerului atmosferic ce patrunde in motor...cu ceva oxigen pur, plus un gaz imflamabil poatr fi benefica! In decursul timpului pe multi i-am auzit spunand....de cate ori ma duc la munte parca motorul trage mai bine! O fi din cauza altitudinii Smile ...sau a procentului marit de oxigen pe m. cub? Idea
Chiar nu-mi pot imagina de ce alti colegi, fara a pune in practica tema unui subiect, pun diferite "talpi"...dar ma rog ...opiniile pe un forum sunt diferite! In ultimul clip este vorba tocmai de ce intentionezi tu....combustibil conventional , plus gazul rezultat din electroliza! Restul informatiilor...ti-am trimis PM!
  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 648
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Domnilor, marii producatori de auto au in stadiul de proiect asa ceva, pe langa alte solutii viabile existente deja pe piata (electricitatea).
Considerati ca puteti face cu doua eprubete si o cuva de la masina de spalat un sistem viabil, in sensul cost/putere/siguranta cand marii producatori auto investesc in cercetare milioane de EUR/USD?
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
.....scurt si la obiect: Nu risti, nu castigi!

Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Lung si fara obiect... pierdere de timp...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu vroiam sa fac altceva. Dupa obtinerea celor doua gaze, sa le comprim cu doua compresoare de frigider, sa le stochez in niste butelii de 100 litrii, si sa le folosesc pentru centrala termica. Dar m-am blocat la electrolizor.
Oricum asta nu trebuie sa va opreasa sa incercati, ca doar asa s-au facut marile descoperiri.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Lung si fara obiect... pierdere de timp...

I ain't got nothing but time.....Very Happy
si acum in romana: incet si sigur Wink
  • voicuvlad

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am facut deja un aparat de electroliza si urmeaza zilele urmatoare sa il montez pe o masina, sa vad rezultatele, este facut din inox. va tin la curent.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Please do! Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si energia folosita in electroliza ("ruperea "moleculelor) nu este cumva egala cu ceea ce speri sa obtii prin ardere ("recompunerea moleculelor") Question
Mi se pare ca odata cu introducerea religiei s-a scos din scoala fizica si chimia... Twisted Evil
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deci, voi vreti sa obtineti energie dintr-un sistem, cu energia obtinuta sa alimentati acelasi sistem si vreti ca acel sistem sa fie mai economic. Perpetuum mobile de gradul doi. Frumos. Sper sa reusiti sa rezolvati problema energetica mondiala.
PS: daca o sa cautati mai adanc pe net, nu numai in videoclipurile de pe youtube, o sa vedeti ca obtinerea HOH-ului prin electroliza pe un automobil este un mare fasss... Au mai incercat si altii si s-au lamurit. Era chiar pe softpedia un topic de zeci de pagini cu persoane care au incercat asa ceva. Rezultatul a fost zero.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR