Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Aș dori sã știu câți dintre membrii acestui forum își lustruiesc PERSONAL mașina cu cearã și cârpe speciale
Skip ads

  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salve
eu unul o lustruiesc cam o data max de 2 ori pe luna si se vede dragi mei
nu se pune praful asa tare nu sta apa asa tare si mai si arata bine
nu folosesc scumpasiaguri ci doar produse din super marketuri gen sonax ,elf ,formula 1, si cu ocazia asta mai vad si zgarieturile si ciobiturile care apar in urma pietricelelor etc
a si am uitat mi-am achizitionat o masina de polishat (neprofesionala)si un aparat cu presiune pt spalat
MERITA DOAR DIN DRAGOSTE PT MASINA TA
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu polish

cearã..turtle wax

F1 mi-a cam lãsat zgârieturi ?
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa raspund intrebarii colegului claurs - eu unul sunt maniac cu ingrijirea masinii, motiv pentru care "absorb" forumurile de detailing auto atat externe cat si interne, si ca atare m-am dotat cu o serie de scule si solutii recomandate de cei care stapanesc mai bine ca mine aceasta arta. Asa ca imi ingrijesc masina (dar si cele ale prietenilor) "ca la carte".
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
deja te invidiez un pic sã știi , vladb .
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@claurs, nu e mare smecherie sa stii. Informatia este cea mai de pret si pe urma cum o pui in practica. Si din fericire informatie se gaseste din plin. E adevarat ca se pot baga multi bani in produse (depinde de fiecare) dar si satisfactia cand vezi rezultatul muncii depuse este pe masura. Parerea mea;) desi sunt sigur ca stii exact la ce ma refer:)
  • Raff

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Recomand un detailing complet o data pe an care sa contina neaparat un tratament de protectie a vopselei cu paint sealant (o ceara sintetica mult mai buna decat ceara naturala - ca de exemplu ceara de carnauba)
Recomand deasemenea un tratament al geamurilor in special pt sezonul rece cu o solutie anti rain si o solutie anti aburire pe interior.
Un tratament al anvelopelor cu un dressing special atat in sezonul cald cat si in cel rece este binevenit ca si un tratament al tapiteriei din piele si al elementelor din plastic.
Cele bune
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Acuma depinde de fiecare ce intelege prin "detailing complet". In general un pachet complet include obligatoriu corectia vopselei/lacului prin polishare. In acest caz, ideal ar fi ca si corectia sa se intample in primavara - pentru ca multe zgarieturi se produc in anotimpul rece - fie din cauza indepartarii zapezii/ghetii fie prin spalarea/uscarea defectuoasa din cauza temperaturilor scazute. Iar inainte de iarna ar fi indicata o pregatire/protejare cat mai buna a tuturor suprafetelor expuse "elementelor". Altfel, orice masina ce a beneficiat de un detailing bine facut va fi mult mai usor de intretinut/curatat oricand.
  • Raff

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
vladb a scris:Acuma depinde de fiecare ce intelege prin "detailing complet". In general un pachet complet include obligatoriu corectia vopselei/lacului prin polishare. In acest caz, ideal ar fi ca si corectia sa se intample in primavara - pentru ca multe zgarieturi se produc in anotimpul rece - fie din cauza indepartarii zapezii/ghetii fie prin spalarea/uscarea defectuoasa din cauza temperaturilor scazute. Iar inainte de iarna ar fi indicata o pregatire/protejare cat mai buna a tuturor suprafetelor expuse "elementelor". Altfel, orice masina ce a beneficiat de un detailing bine facut va fi mult mai usor de intretinut/curatat oricand.


Exact asta am vrut sa spun: primavara o polishare fina, un tratament cu paint sealant, protejarea jantelor si a anvelopelor si in pragul anotimpului rece o pregatire de iarna cu protectia vopselei, a caroseriei, jantelor si anvelopelor + tratamentul pentru geamuri
Cele bune
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu spal masina acasa cu sampon auto, care cica ar contine si ceara, o perie de praf, furtun racordat la apa si o bucata de piele...iarna e mai greu
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact la ce te referi cand zici "perie de praf", dar nici o perie nu face bine lacului de pe masina. Mai ales in mod repetat. Parerea mea.
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu un fel de 'pamatuf', teoretic ar fi doar pentru indepartarea prafului, dar eu il folosesc si pentru a spala direct masina, inmoi in apa cu sampon, apoi curat o 'bucata' de masina, curat peria sub jet de apa curata, apoi iar o inmoi in solutia cu sampon...dureaza un pic mai mult dar eu zic ca e OK
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca arata ca cea din link e mai ok decat o perie clasica. Ideal ar fi sa poata retine intre "peri" particulele de mizerie lipite pe masina si sa le frece cat mai putin pe tabla. Pentru mai multa siguranta poti incerca sistemul cu 2 galeti - una cu solutia de sampon si alta doar cu apa pt clatit. Iei sampon, cureti putin, clatesti in apa, iar sampon...si tot asa.
  • colindetailing

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sustin si eu ce zice Vlad, mai bine iti cumperi doua galeti de cate 20 litri fiecare, un sampon calumea, o manusa din microfibra sau din blana de oaie. Cum este Sonus Washmitt. Un prosop de uscat din microfibra. Si treaba sta altfel.

Pamatuful cel mai probabil nu o sa poata sa adune si praful pe semi-uscat si mizeria pe umed. Nu cred ca este facut pentru spalatul masinii.

Principiul celor doua galeti se bazeaza pe faptul ca mizeria adunata de manusa cu sampon se clateste in galeata nr 2 ce contine apa.

Bafta
  • ploscnicu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu incep cu spalarea masinii cu furtunul cu apa ca sa indepartez mizeria mai maricica, si apoi folosesc pamatuful si o galeata cu solutie sampon si apa, spal pe suprafete mici - gen o portiera si apoi in loc sa clatesc peria intr-o alta galeata cum ati precizat(am doar una), o clatesc direct sub jetul de apa, poate e chiar mai bine decat in galeata pentru ca spre sfarsit sigur se murdareste bine si apa din galeata asta pentru clatit.
  • Stelian99

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca la galeata sau la galeti aveti grit-guard, mizeria ramane sub acel grit-guard.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu am dat pe masina acum 2 luni cu ceara solida cu buretel din supermarket, a durat cam doua ore toata treaba dar a meritat, mizeria nu se mai lipeste asa tare de caroserie si se ia doar cu furtunul racordat la instalatia de apa nu mai e nevoie de aparat cu presiune, inainte parca se lipea cu superglue de tabla masinii, doar cu aparatul cu presiune o scoteam la capat.
Cel mai tare ma distrez cand ajung la spalatorie si dau baietii cu spuma si in 30sec toata spuma lor e jos, aluneca de pe masina.
  • Raff

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Spune-mi te rog ce brand e ceara si eventual de unde ai luat-o
Spor la treaba
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1207295
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR