mihai_br
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un Astra G 1.7dti Isuzu, remapat la 100 de cai. Cand pornesc de pe loc, implicit de la semafor, se subtureaza 1-2 secunde pana la 500 de rotatii pe min., dupa care revine dupa ce-si ia cuplul.
Si alt fenomen: cand reduc din viteza, calcand ambreiaj si frana, dar nu schimb intr-o treapta inferioara, ci o las in aceeasi, apoi, reacclerez, se simte un soc in cutie mai ales la vitezele 1 si 2. Nu stiu ce-ar putea fi: alimentare, cutie, ambreiaj, rulment de presiune, etc.? S-a mai confruntat cineva cu simptomele astea?
Mersi
PS. O sugestie de service care nu cauta sa-ti bage piese pe gat.
Si alt fenomen: cand reduc din viteza, calcand ambreiaj si frana, dar nu schimb intr-o treapta inferioara, ci o las in aceeasi, apoi, reacclerez, se simte un soc in cutie mai ales la vitezele 1 si 2. Nu stiu ce-ar putea fi: alimentare, cutie, ambreiaj, rulment de presiune, etc.? S-a mai confruntat cineva cu simptomele astea?
Mersi
PS. O sugestie de service care nu cauta sa-ti bage piese pe gat.
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
mihai_br
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
mihai_br
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Are foarte mare legatura. Orice cal in plus pe motor i scurteaza viata. Masinile trebuie lasate asa cum le-o dat fabrica. Sa tinem cont ca la un motor lucreaza o armata de ingineri nu un destept care fabrica un chip si apoi il vinde cu promisiuni divine.
Dute fa-i o diagnoza sa vezi daca o cedat ceva mecanic, daca nu e o coruptie softwear intre unitatea tunning si unitatea de bord a masinii.
Dute fa-i o diagnoza sa vezi daca o cedat ceva mecanic, daca nu e o coruptie softwear intre unitatea tunning si unitatea de bord a masinii.
mihai_br
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2010
- Mesaj Privat