- ktapet
- OP
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu am schimbat filtrul de motorina la o persoana care a facut la el in curte un fel de service, omul este foarte priceput pentru ca a lucrat pana ceva timp in germania la un service.
Ideea este ca a schimbat filtrul de motorina ca si cum ar fi schimbat un stergator, foarte foarte elegant, simplu, si masina a pornit f. usor, am dat la demaror cam 5-10 secunde, asta a fost tot.
Si in general cam toate operatiunile facute la el erau floare la ureche (asa pareau pentru ca se pricepe), in nici un caz de tras masina sau lucrat cu pompe externe electrice sau alte improvizatii.
Ideea este ca a schimbat filtrul de motorina ca si cum ar fi schimbat un stergator, foarte foarte elegant, simplu, si masina a pornit f. usor, am dat la demaror cam 5-10 secunde, asta a fost tot.
Si in general cam toate operatiunile facute la el erau floare la ureche (asa pareau pentru ca se pricepe), in nici un caz de tras masina sau lucrat cu pompe externe electrice sau alte improvizatii.
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Eu am schimbat filtrul de motorina la o persoana care a facut la el in curte un fel de service, omul este foarte priceput pentru ca a lucrat pana ceva timp in germania la un service.
Ideea este ca a schimbat filtrul de motorina ca si cum ar fi schimbat un stergator, foarte foarte elegant, simplu, si masina a pornit f. usor, am dat la demaror cam 5-10 secunde, asta a fost tot.
Si in general cam toate operatiunile facute la el erau floare la ureche (asa pareau pentru ca se pricepe), in nici un caz de tras masina sau lucrat cu pompe externe electrice sau alte improvizatii.
Ideea este ca a schimbat filtrul de motorina ca si cum ar fi schimbat un stergator, foarte foarte elegant, simplu, si masina a pornit f. usor, am dat la demaror cam 5-10 secunde, asta a fost tot.
Si in general cam toate operatiunile facute la el erau floare la ureche (asa pareau pentru ca se pricepe), in nici un caz de tras masina sau lucrat cu pompe externe electrice sau alte improvizatii.
Depinde mult de pompa de injectie si de mecanismul sau de amorsare. Probabil pompa ta are mecanism de autoamorsare. Daca vrei sa iti demonstrez, fac pariu cu tine ca daca omul unde ai fost imi schimba filtrul si nu e necesara tractarea masinii mele ii platesc dublu... In caz contrar vedem noi
ktapet, nu e bine sa pornesti asa masinile pe curea de transmisie... Cele cu lant nu au nici o treaba...
- ktapet
- OP
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
Se pare ca cei de la bosch au rezolvat problema mea. Mi-au aratat pistonasul de avans care intr-adevar era uzat. Va recomand acest service(pe delea noua), dar este de preferat sa apelati la ei numai pentru a va depista problema, dupa ce o aflati cautati-i pe altii sa v-o rezolve pt. ca astia sunt f. scumpi.
Nu am gasit prea multi care sa umble la pompe de injectie.
Nu am gasit prea multi care sa umble la pompe de injectie.
BAD1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema.
Astra G 2.0 DTI 2002 - schimbat filtrul de motorina. Porneste absolut normal dar nu se tureaza mai mult de 1500-2000. Se aprinde becul cu masina si cheia si scoate un fum alb foarte gros.
Daca o opresc si repornesc totul este okay, fara bec aprins pana incerc sa o turez mai mult de 1500.
Din topic am inteles ca ar fi problema cu pompa de injectie. Eu inca n-am fost la tester sa vad 100%.
Are cineva alte sugestii ?
In caz ca se adevereste asta cu pompa, stie cineva in Brasov cine se ocupa cu astfel de reparatii ?
Mersi.
Astra G 2.0 DTI 2002 - schimbat filtrul de motorina. Porneste absolut normal dar nu se tureaza mai mult de 1500-2000. Se aprinde becul cu masina si cheia si scoate un fum alb foarte gros.
Daca o opresc si repornesc totul este okay, fara bec aprins pana incerc sa o turez mai mult de 1500.
Din topic am inteles ca ar fi problema cu pompa de injectie. Eu inca n-am fost la tester sa vad 100%.
Are cineva alte sugestii ?
In caz ca se adevereste asta cu pompa, stie cineva in Brasov cine se ocupa cu astfel de reparatii ?
Mersi.
adybos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
incearca sa schimbi furtunasele de la semeringuri..verifica oringurile..am avut si eu ceva asemanator!si eu pateam asa pentru ca imi baga in rezervor ulei.goleste si rezervorul si vezi sa nu ai surpriza sa gasesti motorina neagra..m-a ajutat un prieten..ca daca ma duceam in service spuneau ca e din pompa de injectie si ma rupeau de bani!bafta
adybos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat