- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am nevoie de parerile voastre fooarteee critice pentru a ma inspira sambata cand ma duc cu un prieten sa vedem un bertone de venzare .
Proprietarul este samsar , pretul este in jur de 9500 , motorul este de 2.2, etc .
Stiti ceva din proprie experienta de hibele acestui motor ?
Unde trebuie sa fiu foarte atent cand o iau ?
Am vb cu proprietarul si mi-a zis ca accepta test la orice reprezentanta Opel din Romania , dar nu la autovit . Cica ar fi avut niste probleme cu un Bertone turbo care , atunci cand a pus-o pe dyno au uitat sa decupleze ESP-ul si la 5000 de ture era sa sara masina de pe bancul de testari .
Tot acest proprietar mi-a zis ca de ex. la Di Bas au un tester de caroserie care i-au spus la o alta masina care are chit de 2 cm pe capota , etc...
1.Stiti de vreo reprezentanta Opel care sa poata diagnostica toate chestiile astea in amanunt ?
2.Eu i-am zis prietenului meu sa plece cu 50% sanse din start ca masina are probleme la motor ( pt ca stiti ca-s alergate ) . La ce sa ma uit si sa fiu atent sa nu ne luam teapa ?
Proprietarul este samsar , pretul este in jur de 9500 , motorul este de 2.2, etc .
Stiti ceva din proprie experienta de hibele acestui motor ?
Unde trebuie sa fiu foarte atent cand o iau ?
Am vb cu proprietarul si mi-a zis ca accepta test la orice reprezentanta Opel din Romania , dar nu la autovit . Cica ar fi avut niste probleme cu un Bertone turbo care , atunci cand a pus-o pe dyno au uitat sa decupleze ESP-ul si la 5000 de ture era sa sara masina de pe bancul de testari .
Tot acest proprietar mi-a zis ca de ex. la Di Bas au un tester de caroserie care i-au spus la o alta masina care are chit de 2 cm pe capota , etc...
1.Stiti de vreo reprezentanta Opel care sa poata diagnostica toate chestiile astea in amanunt ?
2.Eu i-am zis prietenului meu sa plece cu 50% sanse din start ca masina are probleme la motor ( pt ca stiti ca-s alergate ) . La ce sa ma uit si sa fiu atent sa nu ne luam teapa ?
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
bertone a scris:OK . Multumesc de raspuns.
App ati vazut vreodata in viata voastra un Bertone care sa fasaie la relanti , ca toata lumea mi-a zis ca-s cosciuge de masini ( al meu cu motor nou fasaie ,asa ca nu se pune )
App ati vazut vreodata in viata voastra un Bertone care sa fasaie la relanti , ca toata lumea mi-a zis ca-s cosciuge de masini ( al meu cu motor nou fasaie ,asa ca nu se pune )
Daca te uiti in gura lumii... lasa-i sa zica ca-s cosciuge... eu unul presupun ca astfel isi exprima frustrarile legate de faptul ca femeile/prietenele lor se tot uita dupa astfel de masini
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Voiam sa zic ca vreau sa vad si eu un Bertone care sa fasaie de bine ce se aude motorul ( in afara de al meu care m-am chinuit sa-l fac - schimbat motor ) , pt ca , inclusiv aivi pe forum , cei niste posesori de bertone acuza niscaiva batai
Drept care ma voi duce sa vad masina si o voi asculta cu capul in motor . ma voi uita la lufturi si la niste defecte ascunse pe care numai eu le stiu
deasemenea ma voi uita inclysiv la rezerva ( care trebuie sa fie Continental sau Pirelli )
Drept care ma voi duce sa vad masina si o voi asculta cu capul in motor . ma voi uita la lufturi si la niste defecte ascunse pe care numai eu le stiu
deasemenea ma voi uita inclysiv la rezerva ( care trebuie sa fie Continental sau Pirelli )
razvand83
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2005
- Mesaj Privat
kebab
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 1800
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Rares
- Admin
- 266 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Z22SE
- Mures
Rares
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Eu am 2.2 si eu mortal daca ai bani de aruncat pe benzina Turbo e si mai bun dar cu 2.2 nu o sa ai nici o problema.
Probleme cu lantul sunt dar masina mea il avea schimbat.
Ca sa il schimbi costa parca 300 Euro dar trebuie neaparat schimbat cu versiunea noua.
Daca pretul e doar 9500 eu as vrea sa vad masina prima data inainte sa-mi fac planuri
Probleme cu lantul sunt dar masina mea il avea schimbat.
Ca sa il schimbi costa parca 300 Euro dar trebuie neaparat schimbat cu versiunea noua.
Daca pretul e doar 9500 eu as vrea sa vad masina prima data inainte sa-mi fac planuri
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Nu-ti lua de 1.6 pentru ca sunt ostenite !
Stii de ce ? cand s-au vazut gusterii intr-o masina " sport " de 1.6 si cand au vazut ca vine taranica cu passaat tdi ( rosii toate ) si cu geamuri negre si cu xenoane din care da flash-uri , etc , s-au infuriat si le-au alergat de le-a sarit busonul la ulei .
Pentru ca asta s-a intamplat cu majoriatea bertoanelor . Daca motorul e mai mare , cu atat mai bine pt ca sansele sa mai reziste si la tine sunt mai mari .
Asa ca la 1.6 uita-te in primul rand la motor .
Chiar am auzit de unul la dandon cu 1.6 care plangean de teapa care si-o luase
Stii de ce ? cand s-au vazut gusterii intr-o masina " sport " de 1.6 si cand au vazut ca vine taranica cu passaat tdi ( rosii toate ) si cu geamuri negre si cu xenoane din care da flash-uri , etc , s-au infuriat si le-au alergat de le-a sarit busonul la ulei .
Pentru ca asta s-a intamplat cu majoriatea bertoanelor . Daca motorul e mai mare , cu atat mai bine pt ca sansele sa mai reziste si la tine sunt mai mari .
Asa ca la 1.6 uita-te in primul rand la motor .
Chiar am auzit de unul la dandon cu 1.6 care plangean de teapa care si-o luase
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Ia-ti de 1.8 ca toti barosanii care le-au facut motorul praf.
Eu am de 1.6, iar motorul meu, desi are 145000 merge impecabil, si nu pot sa zic ca am fost "stresat" sa nu cumva sa il stric.
I-am bagat doar Castrol RS si benzina de 98, 99, 100 si merge perfect. O am de la 105000 si am schimbat la ea doar un rulment pe spate, in rest doar consumabile. Mai mult de atat nici nu puteam sa imi doresc.
Cu alte cuvinte, eu nu mi-am batut joc de motor si nici el de mine.
Probabil ca 1.8 o fi cel mai sportiv motor de pe planeta dar sa stii ca busonul meu nu a sarit de la locul lui, spre deosebire de alte busoane de prin zona.
Pentru cine omite un mic amanunt, varianta cabrio se cumpara in primul rand pentru aspect si nu pentru "sportivitate". Iar pentru aspect iti ajunge si 1.6.
Recunosc ca mi-ar placea un motor mult mai puternic, dar hai sa fim seriosi, diferenta dintre 1.8 si 1.6 nu da nimanui dreptul sa vorbeasca asa; Si asta pentru ca si eu m-am abtinut de-a lungul timpului cand am vazut cum unii "gusteri" cu motoare "sport" de 1.8 au luat nenumarate tzepe. Toate chestia cu masina e de cum ti-e norocul si de cum ti-l faci.
Daca ai bani de dat pe Opelul tau cabrio, ia-ti un 2.0 turbo sau un 2.2, daca vrei doar look ia-ti 1.6, si daca vrei motorul optim, ia-ti 1.8, dar nu te astepta sa fii sportiv sau ca "taraneii" cu passat, cu toate rosii si castraveti, sa se inchine in fata ta.
In fond, e doar o masina si la pretul la care se invart aceste modele in general, tot ce putem face e sa ne bucuram de ele si atat.
Eu am de 1.6, iar motorul meu, desi are 145000 merge impecabil, si nu pot sa zic ca am fost "stresat" sa nu cumva sa il stric.
I-am bagat doar Castrol RS si benzina de 98, 99, 100 si merge perfect. O am de la 105000 si am schimbat la ea doar un rulment pe spate, in rest doar consumabile. Mai mult de atat nici nu puteam sa imi doresc.
Cu alte cuvinte, eu nu mi-am batut joc de motor si nici el de mine.
Probabil ca 1.8 o fi cel mai sportiv motor de pe planeta dar sa stii ca busonul meu nu a sarit de la locul lui, spre deosebire de alte busoane de prin zona.
Pentru cine omite un mic amanunt, varianta cabrio se cumpara in primul rand pentru aspect si nu pentru "sportivitate". Iar pentru aspect iti ajunge si 1.6.
Recunosc ca mi-ar placea un motor mult mai puternic, dar hai sa fim seriosi, diferenta dintre 1.8 si 1.6 nu da nimanui dreptul sa vorbeasca asa; Si asta pentru ca si eu m-am abtinut de-a lungul timpului cand am vazut cum unii "gusteri" cu motoare "sport" de 1.8 au luat nenumarate tzepe. Toate chestia cu masina e de cum ti-e norocul si de cum ti-l faci.
Daca ai bani de dat pe Opelul tau cabrio, ia-ti un 2.0 turbo sau un 2.2, daca vrei doar look ia-ti 1.6, si daca vrei motorul optim, ia-ti 1.8, dar nu te astepta sa fii sportiv sau ca "taraneii" cu passat, cu toate rosii si castraveti, sa se inchine in fata ta.
In fond, e doar o masina si la pretul la care se invart aceste modele in general, tot ce putem face e sa ne bucuram de ele si atat.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Imi amintesc prima data cand am vazut masina lui 8mistiq am ramas era impecabila sunt zile cand o mai vad parcata si arata la fel ca acum un an sunt de acord ca nu sunt foarte mari diferentele intre un motor 1.6 si 1.8 si cu toate ca am modelul cu motor turbo de 2000 cmc. intr-un regim de exploatare preponderent urban (ore intregi la semafor) nu il recomand.
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
bertone a scris:Nu-ti lua de 1.6 pentru ca sunt ostenite !
Stii de ce ? cand s-au vazut gusterii intr-o masina " sport " de 1.6 si cand au vazut ca vine taranica cu passaat tdi ( rosii toate ) si cu geamuri negre si cu xenoane din care da flash-uri , etc , s-au infuriat si le-au alergat de le-a sarit busonul la ulei .
Stii de ce ? cand s-au vazut gusterii intr-o masina " sport " de 1.6 si cand au vazut ca vine taranica cu passaat tdi ( rosii toate ) si cu geamuri negre si cu xenoane din care da flash-uri , etc , s-au infuriat si le-au alergat de le-a sarit busonul la ulei .
Si eu mi-am luat de curand un Bertone de 1.6 si nu pot sa spun ca e ostenit. Intr-adevar, fostul proprietar, la sugestia unor mecanici adevarati, a reusit sa-i distruga catalizatorul, iar tzeapa e mea ca eu trebuie sa-l schimb.... dar masina alearga de nu se poate desi are deja 110.000 km. Deocamdata sunt mai mult decat multumit.
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
8IMISTIQ a scris:Ia-ti de 1.8 ca toti barosanii care le-au facut motorul praf.
Eu am de 1.6, iar motorul meu, desi are 145000 merge impecabil, si nu pot sa zic ca am fost "stresat" sa nu cumva sa il stric.
Probabil ca 1.8 o fi cel mai sportiv motor de pe planeta dar sa stii ca busonul meu nu a sarit de la locul lui, spre deosebire de alte busoane de prin zona.
Pentru cine omite un mic amanunt, varianta cabrio se cumpara in primul rand pentru aspect si nu pentru "sportivitate". Iar pentru aspect iti ajunge si 1.6.
Recunosc ca mi-ar placea un motor mult mai puternic, dar hai sa fim seriosi, diferenta dintre 1.8 si 1.6 nu da nimanui dreptul sa vorbeasca asa; Si asta pentru ca si eu m-am abtinut de-a lungul timpului cand am vazut cum unii "gusteri" cu motoare "sport" de 1.8 au luat nenumarate tzepe. Toate chestia cu masina e de cum ti-e norocul si de cum ti-l faci.
.
Eu am de 1.6, iar motorul meu, desi are 145000 merge impecabil, si nu pot sa zic ca am fost "stresat" sa nu cumva sa il stric.
Probabil ca 1.8 o fi cel mai sportiv motor de pe planeta dar sa stii ca busonul meu nu a sarit de la locul lui, spre deosebire de alte busoane de prin zona.
Pentru cine omite un mic amanunt, varianta cabrio se cumpara in primul rand pentru aspect si nu pentru "sportivitate". Iar pentru aspect iti ajunge si 1.6.
Recunosc ca mi-ar placea un motor mult mai puternic, dar hai sa fim seriosi, diferenta dintre 1.8 si 1.6 nu da nimanui dreptul sa vorbeasca asa; Si asta pentru ca si eu m-am abtinut de-a lungul timpului cand am vazut cum unii "gusteri" cu motoare "sport" de 1.8 au luat nenumarate tzepe. Toate chestia cu masina e de cum ti-e norocul si de cum ti-l faci.
.
1. nu te mai repezi si citeste topicul : vorbeam de bertone coupe
2.ce se intampla cu frustrarea din tonul tau ? te-a suparat cineva cu bertone de 1.8 .
Eu in nici un caz n-am avut pretentii ca fac passatul sau ca superioritatea mea se desprinde din postul anterior .
Mi se rupe de motorul de 1.8 ! E pistol cu apa fata de dieselurile puternice.
3. Majoritatea bertonelor au fost cumparate de niste handicapati cu blugi colorati , tepi in cap si cosuri pe fata ( mi se rupe daca jignesc specimenele astea ) . handicapatii , avand tot felul de frustrari provenite din copilaria nefericita ( cand la gradinita se mirau fetele ca au p*t* mica sau cand parintii ii pedepseau ) au facut din aceste masini niste avioane ( daca vedeti toate bertonele au numere de inmatriculare NFS , MIG ,WUM si alte tampenii ) . Predispuse spre " pierzanie ' au fost motoarele mici de 1.6 si 1.8 , care erau mai firave decat suratele lor de 2.2 de exemplu .
Concluzie : Analiza mea este foarte pertinenta si nu mai sari cu faze de genul am un bertone care a fost al unui mos , care l-a tinut in garaj , iar eu n-am probleme cu el .
Am cunostinte la diverse reprezentante care cand au auzit ca vin cu un Bertone sa nu ne insele samsarul mi-a zis sa ma feresc si sa plec cu premisa de 70% ca motorul e builit . DIN PROPRIE EXPERIENTA
deasemenea , statistic , un director de la GM cu care am avut ceva tangente timp de 1 luna mi-a zis ca cele mai multe probleme au fost la bertone . Foarte multe picate din cauza baietilor trendy .
Si ca niste baieti de bun simt ce ne credem , spune-mi cine sunt " barosanii ' cu 1.8 carora le sar busoanele " - asta ca sa incheiem discutia in asentimentul exprimarii lui Adrian minune .
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
1. Lasa vrajeala. Cel care a creat topicul nu a pus nici o intrebare legata de motoare. Fara doar si poate, tu ai raspuns la urmatorul mesaj:
2. Frustrarea din tonul meu este de fapt o izbucnire. Pur si simplu ma scoate din sarite modul tau de a posta. In mod normal, daca nu ma jigneai (indirect, ce-i drept), te-as fi ignorat si te lasam sa crezi ca a ta "e cea mai mare". Daca tie ti se rupe de Passat de ce ai impresia ca la cei cu 1.6 nu li s-ar rupe?
In general, de ce ai impresia ca doar tu esti "cel mai tare" si e imposibil ca cineva sa te egaleze, sau "mai rau", sa te depaseasca?
Tu ai impresia ca cine si-a luat 1.6 si-a luat-o cu ultimii bani din casa? Daca consideram ca sunt un mare fraier pentru ca imi iau 1.6 si ca imi va fi jena sa ma uit pe geam la passaturile cu rosii sau ce spuneai tu, atunci imi luam motor mai mare.
Inainte am avut o vectra B cu exact acelasi motor (Z16XE) si totusi asta nu m-a facut sa fug de ele.
3. Iti dau cuvantul meu ca nu am vazut un singur "specimen" de care vorbesti tu, care sa aiba bertone. Mai mult decat atat, toti pe care ii stiu cu bertone sunt oameni cu o inteligenta peste medie. Tu de ce ti-ai cumparat Bertone? La numere, te contrazic. Daca ai trai cateva luni in Bucuresti ai realiza ca oricat de tare ti s-ar parea tie masina ta, "maine" va fi altul cu una si mai tare.... Si astfel, dupa un timp incetezi sa mai pui atat pret pe "cat de tare esti". Intr-adevar, e specific celor din provincie sa isi puna numere de genu "VIP", "VYP", "NFS" etc., pentru ca toti au acceasi tendinta pe care o ai si tu, si anume sa se creada foarte importanti si deosebiti pentru ca au o masina mai altfel si mai frumos colorata. Eu nu sunt de loc din Bucuresti ... recunosc ca mai demult vedeam si eu lucururile ca tine.
Referitor la concluzia si la analiza ta, continui sa aberezi. Dar te inteleg. Cum spuneam si eu am avut odata o masina care se strica intr-una si pur si simplu nu puteam concepe ca altii nu au nici o problema... Crezi ce vrei, dar la masina care o am acum, cum spuneam, am schimbat in 40.000km un rulment si in rest doar consumabile. Tu la masina ta ai schimbat ceva mai mult, si in plus, vei continua sa schimbi... pentru ca, desi la tine e un caz fericit in care ai un motor nou, chiar si asa... montajul e "romanesc". Imi permit sa imi imaginez cat de fericit plecai de fiecare data de la service cand mai auzeai cate o explicatie pe care vroiai sa o crezi. DIN PROPRIE EXPERIENTA.
Ce numar ai la masina? Sper ca nu VIP... ar fi prea de tot sa te incadrezi chiar in fiecare categorie de care vorbeai.
Nu stiu povestea ta, deci nu pot sa spun daca ti-a sarit busonul sau nu. Dar avand in vedere ca motorul tau de 1.8 a fost praf, iar al meu de 1.6 nu, pot sa iti spun doar ca mie in nici un caz nu mi-a sarit. Deci, din nou, e mult mai probabil sa te incadrezi mai bine decat mine si la aceasta categorie.
Concluzia pe care ar fi trebuit sa o ai e ca masina e asa cum o pastrezi. Si daca ii bagi doar chestii de calitate, atunci va tine. Daca ai avut ghinionul ca cel dinaintea ta sa fi fost mai zgarcit cu masina... ce pot sa zic, mai mult noroc data viitoare!
Faptul ca tu ii vezi pe mecanicii de la OPEL Buzau sau imprejurimi cei mai despteti oameni din lume, nu poate decat sa ma amuze. De aproape fiecare data cand am fost la un service Opel, eu am dat doar peste hoti sau incompetenti, "dar cu bunavointa".... Cum probabil incercai sa subliniezi si tu, "experienta" e cea care iti da dreptul sa vorbesti. Admit ca exista si in cazul tau asa ceva, dar te rog sa o faci si tu in ceea ce ma priveste.
@later-edit: Nu inseamna ca daca nu ai experienta nu poti vorbi... toti avem dreptul la o parere; eu vad experienta ca pe un atu care ne ajuta intr-o disputa pentru a avea castig de cauza. Exceptii vor exista mereu .
Si da, ai zis bine, ca "niste baieti de bun simt ce ne credem", sper ca ai observat ca am incercat sa te fac sa te simti mai bine, spunand adesea ca "si eu am facut", "si eu am crezut", "si eu etc".... ei bine.... iti imaginezi si tu ca esti destul de greu de egalat, ca doar ...... nici un motor nu fashaie ca al tau. Serios... nici unul... nici un motor nu fashaie ca al tau! (al tau e nou).... Nici macar unul. (presupun ca ai inteles din prima.... SI NOI).
Ultima modificare făcută de 8IMISTIQ la Lun 18 Sep, 2006 2:23 pm
razvand83 a scris:am si eu o intrebare ? de ce conteaza asa mult rezerva?
si eu vreau sa imi iau un bertone
ma bate gandul la varianta cabrio cu motor de 16
cine are cabrio poate sa imi spuna si mie ce bube are? la ce sa ma uit
?
merci mult
si eu vreau sa imi iau un bertone
ma bate gandul la varianta cabrio cu motor de 16
cine are cabrio poate sa imi spuna si mie ce bube are? la ce sa ma uit
?
merci mult
2. Frustrarea din tonul meu este de fapt o izbucnire. Pur si simplu ma scoate din sarite modul tau de a posta. In mod normal, daca nu ma jigneai (indirect, ce-i drept), te-as fi ignorat si te lasam sa crezi ca a ta "e cea mai mare". Daca tie ti se rupe de Passat de ce ai impresia ca la cei cu 1.6 nu li s-ar rupe?
In general, de ce ai impresia ca doar tu esti "cel mai tare" si e imposibil ca cineva sa te egaleze, sau "mai rau", sa te depaseasca?
Tu ai impresia ca cine si-a luat 1.6 si-a luat-o cu ultimii bani din casa? Daca consideram ca sunt un mare fraier pentru ca imi iau 1.6 si ca imi va fi jena sa ma uit pe geam la passaturile cu rosii sau ce spuneai tu, atunci imi luam motor mai mare.
Inainte am avut o vectra B cu exact acelasi motor (Z16XE) si totusi asta nu m-a facut sa fug de ele.
3. Iti dau cuvantul meu ca nu am vazut un singur "specimen" de care vorbesti tu, care sa aiba bertone. Mai mult decat atat, toti pe care ii stiu cu bertone sunt oameni cu o inteligenta peste medie. Tu de ce ti-ai cumparat Bertone? La numere, te contrazic. Daca ai trai cateva luni in Bucuresti ai realiza ca oricat de tare ti s-ar parea tie masina ta, "maine" va fi altul cu una si mai tare.... Si astfel, dupa un timp incetezi sa mai pui atat pret pe "cat de tare esti". Intr-adevar, e specific celor din provincie sa isi puna numere de genu "VIP", "VYP", "NFS" etc., pentru ca toti au acceasi tendinta pe care o ai si tu, si anume sa se creada foarte importanti si deosebiti pentru ca au o masina mai altfel si mai frumos colorata. Eu nu sunt de loc din Bucuresti ... recunosc ca mai demult vedeam si eu lucururile ca tine.
Referitor la concluzia si la analiza ta, continui sa aberezi. Dar te inteleg. Cum spuneam si eu am avut odata o masina care se strica intr-una si pur si simplu nu puteam concepe ca altii nu au nici o problema... Crezi ce vrei, dar la masina care o am acum, cum spuneam, am schimbat in 40.000km un rulment si in rest doar consumabile. Tu la masina ta ai schimbat ceva mai mult, si in plus, vei continua sa schimbi... pentru ca, desi la tine e un caz fericit in care ai un motor nou, chiar si asa... montajul e "romanesc". Imi permit sa imi imaginez cat de fericit plecai de fiecare data de la service cand mai auzeai cate o explicatie pe care vroiai sa o crezi. DIN PROPRIE EXPERIENTA.
Ce numar ai la masina? Sper ca nu VIP... ar fi prea de tot sa te incadrezi chiar in fiecare categorie de care vorbeai.
Nu stiu povestea ta, deci nu pot sa spun daca ti-a sarit busonul sau nu. Dar avand in vedere ca motorul tau de 1.8 a fost praf, iar al meu de 1.6 nu, pot sa iti spun doar ca mie in nici un caz nu mi-a sarit. Deci, din nou, e mult mai probabil sa te incadrezi mai bine decat mine si la aceasta categorie.
Concluzia pe care ar fi trebuit sa o ai e ca masina e asa cum o pastrezi. Si daca ii bagi doar chestii de calitate, atunci va tine. Daca ai avut ghinionul ca cel dinaintea ta sa fi fost mai zgarcit cu masina... ce pot sa zic, mai mult noroc data viitoare!
Faptul ca tu ii vezi pe mecanicii de la OPEL Buzau sau imprejurimi cei mai despteti oameni din lume, nu poate decat sa ma amuze. De aproape fiecare data cand am fost la un service Opel, eu am dat doar peste hoti sau incompetenti, "dar cu bunavointa".... Cum probabil incercai sa subliniezi si tu, "experienta" e cea care iti da dreptul sa vorbesti. Admit ca exista si in cazul tau asa ceva, dar te rog sa o faci si tu in ceea ce ma priveste.
@later-edit: Nu inseamna ca daca nu ai experienta nu poti vorbi... toti avem dreptul la o parere; eu vad experienta ca pe un atu care ne ajuta intr-o disputa pentru a avea castig de cauza. Exceptii vor exista mereu .
Si da, ai zis bine, ca "niste baieti de bun simt ce ne credem", sper ca ai observat ca am incercat sa te fac sa te simti mai bine, spunand adesea ca "si eu am facut", "si eu am crezut", "si eu etc".... ei bine.... iti imaginezi si tu ca esti destul de greu de egalat, ca doar ...... nici un motor nu fashaie ca al tau. Serios... nici unul... nici un motor nu fashaie ca al tau! (al tau e nou).... Nici macar unul. (presupun ca ai inteles din prima.... SI NOI).
Ultima modificare făcută de 8IMISTIQ la Lun 18 Sep, 2006 2:23 pm
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
roBERT a scris:Man cu toate ca sunt off topic aleg aceasta ocazie sa-ti multumesc pentrru ca mi-ai dat raspunsul atunci cand am cumparat masina referitor la dublurile cheilor chiar daca nu erai in tara.
Referitor la masina va fi placerea mea sa ti-o prezint
Referitor la masina va fi placerea mea sa ti-o prezint
N-ai pentru ce! cred ca totusi placerea va fi de partea mea; sa zicem doar ca imi place "turbo sensation" ....
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- bertone
- OP
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Eu am creat topicul
- Pai fii atent la frustrari :
de ce crezi ca nu te depaseste nimeni ?
de ce crezi ca mi-am luat masina cu ultimii bani din casa ?
inainte am avut vectra B si n-am fugit de passaturi .
Precizare aici : nu zic ca nu ma depaseste nimeni , dar intr-adevar am o parere destul de buna despre mine , IN CONTEXTUL oamenilor de varsta mea intalniti . ce pot sa spun stau bine la capitolul cultura , am studii superioare , oamenii ma aprecieaza , se intampla sa citesc si eu o carte ..adica e bine
- de ce mi-am cumparat Bertone ? Pt ca am avut Calibra si e vorba de atitudine . E vorba de o masina fara rama la geam ..
- Nu e specific provinciei sa-si puna numere din astea . in provincie oamenii au mai mult bun simt si globalizarea inca nu e mediatizata in cartier ca in Buc. ( fac misto ) . Exceptii : ploiesti , ct .
- Nu am VIP la masina . Am SSF . E luat in 95 la plezneala .
- Nu bag consumabile ieftine in masina . Consumabilele mele la aceasta masina fac cat juma de Logan . Nu imi iau o masina fara sa mi-o permit si fara sa-mi permit sa dau 41.000 pe benzina .
- Intr-adevar din cauza unor baieti care se ocupa cu manaritul masinilor , in combinatie cu niste mecanici care ar trebui dati afara , mi-au dat teapa cu motorul facut praf . asta a fost . Mi-am invatat lectia si incerc sa povestesc si altora ca sa nu traiasca chestiile astea .
- Nu exista Opel Buzau !
Nu stau la discutii cu toti incompetentii de mecanici . Am stat de vorba cu un manager de la GMSE Europe ( nu-i pot da numele si adresa decat in cazul in care cineva intampina probleme cu o reprezentanta Opel ) . Drept care experienta imi da dreptul , intr-adevar , sa vorbesc .
deasemenea lucrand in sistem , accidental am intalnit si alti directori de reprezentatnte Opel .
- Nu te mai chinui sa ma faci sa ma simt bine . Motorul asta fasaie ca asta este . Asa s-a intamplat . crede-ma ca nici nu-l ascult .
deasemenea nu e vorba ca sunt destul de greu de egalat . Ci sunt unic in felul meu , deci intr-adevar destul de greu de egalat . ca orice individ de pe acest forum . nici nu-mi doresc sa fiu ca tine , crede-ma .
Ma simt foarte bine cu mine . de fapt nu ma mai suport ! O Doamne ! Nu mai e nimeni ca mine ! Nu stiu daca pot suporta ideea asta ! Ideea ca-mi fasaie motorul asa ! Ca nimanui !
P.S. : Cand te hotarasti sa lasam frustrarile la o parte , sa avem o discutie tehnica si pe argumente o continuam . Pana atunci accepta faptul ca experienta mea e mai bogata , ca am ajuns sa ma sune managerii de la GM sa ma roage sa nu continui procesul , ca altii ma rugau sa nu mai mediatizez nimic , etc. Asta este , esti cu bun simt se distreaza altii pe banii tai . Stii sa-ti sustii drepturile , iti fasaie motorul . E simplu !
Si nu-ti doresc nimic din experienta mea naspa ! Sa dea Domnul sa schimbi numai rulemnti .
Eu am vorbit un principiu . dar stii tu cum e cu aia care sar cu capul inainte . Si principiul asta este sustinut de date concrete . Intreaba la Computest in autovit ( daca ai pe cineva care sa-ti raspunda sincer ) din cate Bertone au avut , cate erau praf ? Care este statistica la motoare. Pana intrebi iti raspund eu : 1.6 , 1.8 , 2.0 / 2.2 cel mai fiabil .
La revedere .
- Pai fii atent la frustrari :
de ce crezi ca nu te depaseste nimeni ?
de ce crezi ca mi-am luat masina cu ultimii bani din casa ?
inainte am avut vectra B si n-am fugit de passaturi .
Precizare aici : nu zic ca nu ma depaseste nimeni , dar intr-adevar am o parere destul de buna despre mine , IN CONTEXTUL oamenilor de varsta mea intalniti . ce pot sa spun stau bine la capitolul cultura , am studii superioare , oamenii ma aprecieaza , se intampla sa citesc si eu o carte ..adica e bine
- de ce mi-am cumparat Bertone ? Pt ca am avut Calibra si e vorba de atitudine . E vorba de o masina fara rama la geam ..
- Nu e specific provinciei sa-si puna numere din astea . in provincie oamenii au mai mult bun simt si globalizarea inca nu e mediatizata in cartier ca in Buc. ( fac misto ) . Exceptii : ploiesti , ct .
- Nu am VIP la masina . Am SSF . E luat in 95 la plezneala .
- Nu bag consumabile ieftine in masina . Consumabilele mele la aceasta masina fac cat juma de Logan . Nu imi iau o masina fara sa mi-o permit si fara sa-mi permit sa dau 41.000 pe benzina .
- Intr-adevar din cauza unor baieti care se ocupa cu manaritul masinilor , in combinatie cu niste mecanici care ar trebui dati afara , mi-au dat teapa cu motorul facut praf . asta a fost . Mi-am invatat lectia si incerc sa povestesc si altora ca sa nu traiasca chestiile astea .
- Nu exista Opel Buzau !
Nu stau la discutii cu toti incompetentii de mecanici . Am stat de vorba cu un manager de la GMSE Europe ( nu-i pot da numele si adresa decat in cazul in care cineva intampina probleme cu o reprezentanta Opel ) . Drept care experienta imi da dreptul , intr-adevar , sa vorbesc .
deasemenea lucrand in sistem , accidental am intalnit si alti directori de reprezentatnte Opel .
- Nu te mai chinui sa ma faci sa ma simt bine . Motorul asta fasaie ca asta este . Asa s-a intamplat . crede-ma ca nici nu-l ascult .
deasemenea nu e vorba ca sunt destul de greu de egalat . Ci sunt unic in felul meu , deci intr-adevar destul de greu de egalat . ca orice individ de pe acest forum . nici nu-mi doresc sa fiu ca tine , crede-ma .
Ma simt foarte bine cu mine . de fapt nu ma mai suport ! O Doamne ! Nu mai e nimeni ca mine ! Nu stiu daca pot suporta ideea asta ! Ideea ca-mi fasaie motorul asa ! Ca nimanui !
P.S. : Cand te hotarasti sa lasam frustrarile la o parte , sa avem o discutie tehnica si pe argumente o continuam . Pana atunci accepta faptul ca experienta mea e mai bogata , ca am ajuns sa ma sune managerii de la GM sa ma roage sa nu continui procesul , ca altii ma rugau sa nu mai mediatizez nimic , etc. Asta este , esti cu bun simt se distreaza altii pe banii tai . Stii sa-ti sustii drepturile , iti fasaie motorul . E simplu !
Si nu-ti doresc nimic din experienta mea naspa ! Sa dea Domnul sa schimbi numai rulemnti .
Eu am vorbit un principiu . dar stii tu cum e cu aia care sar cu capul inainte . Si principiul asta este sustinut de date concrete . Intreaba la Computest in autovit ( daca ai pe cineva care sa-ti raspunda sincer ) din cate Bertone au avut , cate erau praf ? Care este statistica la motoare. Pana intrebi iti raspund eu : 1.6 , 1.8 , 2.0 / 2.2 cel mai fiabil .
La revedere .