astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
maxentiu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:1.9cdti 8v 120CP nu are probleme cu admisia, ci doar cele de 120CP si 150CP 16v.
Eu am un 1.9.CDTI, 120 CP pe un Vectra din 2005, la 145000 km (nu stiu cate valve). Singura problema este ca imi porneste destul greu cand e motorul rece (si iarna si vara). Martorul de bujii se stinge imediat (vara) si nu se aprinde in mers. Dupa ce porneste, functioneaza impecabil. Inca nu m-a lamurit nimeni de unde e problema... de la injectoare sau de la bujii. Un mecanic mi-a zis ca ar fi un injector sau doua stricate dar inca nu mi-e clar daca nu cumva vroia decat sa scoata bani de la mine. Poate imi poate cineva vreun sfat... Multumesc!
P.S.: Am avut si un Passat 2004 break, 1.9 TDI 105 CP adus de mine in 2006 din Germania la 188.000 km. Acum are 260.000 km (il are cineva din familie in continuare) si nu am schimbat la el, decat un senzor de temperatura. Functioneaza ireprosabil, ce sa spun, dar stiu ca avea kilometrii reali cand l-am luat... Din Romania nu m-as combina cu masina SH!
Ultima modificare făcută de maxentiu la Joi 24 Jun, 2010 11:55 am
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
maxentiu a scris:
Eu am un 1.9.CDTI, 120 CP pe un Vectra din 2005, la 145000 km (nu stiu cate valve). Singura problema este ca imi porneste destul greu cand e motorul rece. Martorul de bujii se stinge imediat (vara) si nu se aprinde in mers. Dupa ce porneste, functioneaza impecabil. Inca nu m-a lamurit nimeni de unde e problema... de la injectoare sau de la bujii. Un mecanic mi-a zis ca ar fi un injector sau doua stricate dar inca nu mi-e clar daca nu cumva vroia decat sa scoata bani de la mine. Poate imi poate cineva vreun sfat... Multumesc!
dodo_13 a scris:1.9cdti 8v 120CP nu are probleme cu admisia, ci doar cele de 120CP si 150CP 16v.
Eu am un 1.9.CDTI, 120 CP pe un Vectra din 2005, la 145000 km (nu stiu cate valve). Singura problema este ca imi porneste destul greu cand e motorul rece. Martorul de bujii se stinge imediat (vara) si nu se aprinde in mers. Dupa ce porneste, functioneaza impecabil. Inca nu m-a lamurit nimeni de unde e problema... de la injectoare sau de la bujii. Un mecanic mi-a zis ca ar fi un injector sau doua stricate dar inca nu mi-e clar daca nu cumva vroia decat sa scoata bani de la mine. Poate imi poate cineva vreun sfat... Multumesc!
La aceasta masina, ar trebui sa iti semnaleze o eventuala defectiune.
Depinde si de calitatea motorinei folosite... depunerile din injectoare probabil ca inca nu sunt monitorizate de cei 1000 de senzori din masinile astea mai noi
Daca masina chiar are 145000 km nu poate sa fie din cauza compresiei, parerea mea....
O zi buna.
maxentiu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
Nu imi semnaleaza nimic niciun senzor. Motorina doar Rompetrol, Petrom sau OMV. Sa inteleg ca trebuie sa curat injectoarele sau sa le repar / schimb?
P.S.: Nu cred ca are probleme de compresie pentru ca uleiul e curat si dupa cateva mii de kilometri (ceea ce nu se intampla la Passatul 1.9 TDI - se inchide la culoare uleiul aproape instantaneu, dar masina functioneaza impecabil, cum spuneam). Si nici nu scoate fum de ulei ars pe esapament (la Vectra ma refer).
P.S.: Nu cred ca are probleme de compresie pentru ca uleiul e curat si dupa cateva mii de kilometri (ceea ce nu se intampla la Passatul 1.9 TDI - se inchide la culoare uleiul aproape instantaneu, dar masina functioneaza impecabil, cum spuneam). Si nici nu scoate fum de ulei ars pe esapament (la Vectra ma refer).
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ai putea sa mergi la un service specializat sa-ti faca o verificare la injectoare.
Am un prieten cu un Vectra B 2.0 DTI care are stricata o supapa si tot timpul trebuie sa fie atent unde parcheaza... daca e cu botul mai sus sau mai jos( nu mai tin bine minte) ii porneste si lui foate greu sau deloc pentru ca ii "fuge motorina din pompa, sau asa ceva...ciudatenii.
Bafta in rezolvarea problemei.
Am un prieten cu un Vectra B 2.0 DTI care are stricata o supapa si tot timpul trebuie sa fie atent unde parcheaza... daca e cu botul mai sus sau mai jos( nu mai tin bine minte) ii porneste si lui foate greu sau deloc pentru ca ii "fuge motorina din pompa, sau asa ceva...ciudatenii.
Bafta in rezolvarea problemei.
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
calin1945 a scris:De ce s-a ajuns la schimbat admisie cand omul a zis initial si ca: "Dupa ce porneste, functioneaza impecabil"?
Nu era ideea ca admisia face "figuri" si in mers?
Nu era ideea ca admisia face "figuri" si in mers?
Nu stiu ce cautau probleme lui de pornire pe aici. E un vs aici.
Tija nu gasesti la fiat pentru ca motoarele lor nu au asa ceva.
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
maxentiu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:
Nu stiu ce cautau probleme lui de pornire pe aici. E un vs aici.
Tija nu gasesti la fiat pentru ca motoarele lor nu au asa ceva.
calin1945 a scris:De ce s-a ajuns la schimbat admisie cand omul a zis initial si ca: "Dupa ce porneste, functioneaza impecabil"?
Nu era ideea ca admisia face "figuri" si in mers?
Nu era ideea ca admisia face "figuri" si in mers?
Nu stiu ce cautau probleme lui de pornire pe aici. E un vs aici.
Tija nu gasesti la fiat pentru ca motoarele lor nu au asa ceva.
Multumesc pt. sfaturi. Scuze daca am creat probleme. Vroia omul initial o comparatie intre 1.9 CDTI 120 CP si 1.9 TDI 105 CP. Eu am de amandoua. Si am zis si ce probleme intampin la Vectra.
Cele doua motoare nu se pot compara. 1.9 CDTI de la Opel este extrem de ... nervos, dar 1.9 TDI de la VW este extrem de fiabil - cel putin motorul Euro3. 2.0 TDI de la VW are probleme cu injectoarele, in general, din cate am discutat cu un tip care are un service auto si a intalnit multe astfel de probleme.
Si, in plus, din cauza motorinei proaste in general, nu recomand nimanui masina diesel SH rulata in Romania.
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
tonytm ,la Vectra c a aparut un semn cu o cheita si nu a mai pornit! Poate eu vorbesc prostii , dar masina a ramas in fata localului si proprietarul a plecat acasa cu un alt prieten cu un Ford Mondeo
Nu sunt fan Vw ,dar nu este frumos sa vorbiti de rau alte marci . Germanii se pricep la masini mai bine decat romanii si ei spun ca Vw e peste Opel Nu aveti de ce sa va suparati ,priviti realitatea si bucurati-va de masinutele voastre!
Sunt fan Audi si Seat ,dar asta nu inseamna ca nu imi plac Opel-urile .
NoX ,daca vrei masina nemteasca ia Audi- daca vrei masina buna ia japoneza. Parerea mea.
Nu sunt fan Vw ,dar nu este frumos sa vorbiti de rau alte marci . Germanii se pricep la masini mai bine decat romanii si ei spun ca Vw e peste Opel Nu aveti de ce sa va suparati ,priviti realitatea si bucurati-va de masinutele voastre!
Sunt fan Audi si Seat ,dar asta nu inseamna ca nu imi plac Opel-urile .
NoX ,daca vrei masina nemteasca ia Audi- daca vrei masina buna ia japoneza. Parerea mea.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
maxentiu a scris:
tonytm a scris:
calin1945 a scris:De ce s-a ajuns la schimbat admisie cand omul a zis initial si ca: "Dupa ce porneste, functioneaza impecabil"?
Se poate sa ai probleme cu electromotorul la problema cu pornirea.
Antonela: Asa e cand nu stii sa pornesti o masina si nu tii piciorul pe ambreiaj cand dai cheie, omori electromotorul. In carte scrie foarte frumos: se tine ambreiajul calcat si la oprire, si la pornire. Dar na, romanul nu citeste cartea, el se pricepe la toate.
NOX: Daca vrei masina nemteasca cu cel mai bun raport pret/calitate, ia-ti Opel. Audi e pentru baietii care-si permit sa repare suspensii independente pe ambele punti. Asta daca nu i-o fi pus astia elice, ca sa zboare peste gaurile din Romania.
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
Domn' instructor auto dodo_13 , am spus ca era dus un semering nu ca era dus ambreiajul ,poate trebuie sa citesti mai cu atentie .Daca ai nelamuriri spune-mi ca iti explic ( cu poze) E fiabila si rezistenta suspensia de Opel dar nu compara cu Audi . E mai complicata la Audi dar filtrarea si multe altele este peste multe masini, comfortul este de masina premium
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Electromotorul nu e tot una cu ambreiajul, chiar daca is tot pe acolo. Poate imi spui si mie unde ai spus de semering, ca poate nu vad eu bine. Si poate ne spui si care semering, ca sunt cam peste tot prin motor, inclusiv in cutia de viteze. Iar daca era de la cutie, din nou cauza poate fi socul dat de neapasarea ambreiajului.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat